П 64 Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- національна освіта -- розвиток освіти -- соціалізація -- прогнозування майбутнього -- суспільство -- технологічний розвиток -- надвисокі технології -- первинна освіта -- вища освіта -- освітні послуги, термін -- криза виховання Анотація: Наголошується на підвищенні суспільного значення ролі філософії освіти у виборі стратегії модернізації національної освітньої системи у XXI ст. Доведено необхідність ураховувати глобальні технологічні зміни, такі, як масова поява досконалих роботів і необмеженої кількості лекцій провідних науковців світу в Інтернеті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США [Текст] / О. Коваленко, О. Супрунова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 46-49. Рубрики: Початкова школа--інновації Початкова освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- технологічний розвиток -- STEM-освіта Дод.точки доступу: Супрунова, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |