О-66 Орлов, А. А. Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 3-14. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Соціологія Росія--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- методологія -- методологія високого модернізму -- функції педагогіки -- педагогічні знання -- інформація -- відомості -- наукові факти -- понятійно-термінологічний апарат педагогіки -- суспільні науки -- соціологія -- якісна соціологія -- SWOT-аналіз -- дисциплінарна організація науки Анотація: У статті показано особливості сучасного педагогічного знання, обгрунтовано необхідність систематизації понятійно-термінологічного апарату, а також значущість використання методів якісної соціології для отримання знань і продуктивної реалізації пояснювальній і прогностичної функцій педагогічної науки. В статье показаны особенности современного педагогического знания, обоснована необходимость систематизации понятийно-терминологического аппарата, а также значимость использования методов качественной социологии для получения знаний и продуктивной реализации объяснительной и прогностической функций педагогической науки. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Попков, В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Філософія--логіка Освіта--філософія освіти Педагогіка--науково-дослідний процес Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків Анотація: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента. Дод.точки доступу: Коржуев, А. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 88 Лызь, Н. А. Виды и формы педагогического знания / Н. А. Лызь> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 12-20. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--система педагогічної науки Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки Кл.слова (ненормовані): наукові знання -- педагогічні знання -- науково-педагогічні знання -- систематизація педагогічних знань -- самоосвіта -- педагогічна дійсність -- закономірності Анотація: У статті розглянуті основні форми науково-педагогічного знання, визначені актуальні методологічні проблеми його розвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 11 Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" [Текст] / А. Кіяшко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 48–55. - Зміст: Завдання просвітницької роботи з батьками ; Підготовка до реалізації проекту ; Особливості планування проектної діяльності школи ; Кваліметричний підхід до відбору педагогів – наставників Школи ; Резутьтативність роботи Школи ; Додаток. План роботи "Школи молодих батьків". Рубрики: Дошкільна освіта--сім’я--освіта батьків Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- освіта батьків -- сім’я -- педагоги -- батьки -- взаємодія з батьками -- партнерські взаємини -- кваліметричний підхід -- просвітницькі проекти -- Школа молодих батьків, просвітницький проект -- проектна діяльність -- просвітницька робота -- педагогічні знання Анотація: В статті презентовано досвід проектноїї просвітницької діяльності педагогів дошкільного навчального закладу № 138 міста Харкова. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |