Миронова, М. Психологічна підтримка становлення й розвитку особистості педагогів у системі професійної освіти [Текст] / М. Миронова, С. Варфоломеєв> // Психолог. - 2003. - N47(грудень). - (Вкладка)
Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів--психологічна підтримка Підготовка майбутніх вчителів--формування особистості Кл.слова (ненормовані): самопізнання педагога -- педагог-психолог -- розвиток особистості педагога Дод.точки доступу: Варфоломеєв, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Синякова, Н. Е. Системный подход к формированию толерантности педагогов-психологов [Текст] / Н.Е. Синякова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N4. - С. 61-65.
Рубрики: Толерантність Підготовка майбутніх педагогів-психологів Кл.слова (ненормовані): педагог-психолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швецов, Д. Ф. Личностная позиция как основная интегративная характеристика профессионально-личностного развития педагога-психолога [Текст] / Д.Ф. Швецов> // Педагогические науки. - 2005. - N4. - С. 140-142 . - ISSN 1728-8894
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-психологів особистісна позиція Кл.слова (ненормовані): позиция ценностная -- позиция восприятия -- позиция деятельности -- педагог-психолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Швецов, Д. Ф. Особенности процесса формирования профессиональной "Я-концепции" педагога-психолога [Текст] / Д.Ф. Швецов> // Педагогические науки. - 2005. - N4. - С. 143-145 . - ISSN 1728-8894
Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-психологів Я-концепція Кл.слова (ненормовані): я-концепція майбутнього педагога-психолога -- педагог-психолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 51 Ульянова, И. В. Внеурочные мероприятия в педагогической концепции "Формирование смысложизненных ориентаций учащихся" / И. В. Ульянова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 16-25. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: педагогічна психологія Шкільні тренінги--моделі тренінгів--види діяльності учнів Кл.слова (ненормовані): педагог-психолог -- шкільні тренінги -- моделі тренінгів -- змістовножиттєві орієнтації учнів -- позаурочні заходи -- схема проведення заходу -- педагогічна концепція Анотація: Про принципи, види, структуру шкільного тренінгу, реалізацію різних видів діяльності учнів на цьому заході. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 70 Горшкова, М. Ю. Социально-реабилитационный центр для несовершеннолетних: основные направления работы педагога-психолога [Текст] / М. Ю. Горшкова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 6. - С. 83-85. Рубрики: Соціально-реабілітаційна робота Корекційна робота --діти Соціальна педагогіка--педагог-психолог Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): реабілітаційна робота -- важка життєва ситуація -- педагог-психолог Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |