К 64 Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 6–10. - Зміст: Роль вихователя-методиста в організації наставництва ; Соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.
Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист -- наставництво -- передача кваліфікації -- вихователь-початківець -- наставник Анотація: У статті йдеться про організацію наставницва в закладах дошкільної освіти з метою безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної мастерності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 67 Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [18–19].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- педагоги-початківці -- етапи роботи -- пам’ятки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |