К 17 Калошин, В. Ф. Розмови про важливе [Текст] / В. Ф. Калошин> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 2-20 Рубрики: Виховання особистості Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): цілеспрямоване виховання -- впевненість у собі -- позитивне мислення -- життєвий успіх Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 63-65 Рубрики: мислення позитивне Кл.слова (ненормовані): позитивне мислення -- щастя -- радість -- успіх Анотація: Положительное мышление является довольно эффективным инструментом для достижения человеком счастья, здоровья, успеха и, поэтому каждый из нас должен им владеть, при этом четком понимании, что для этого потребуются действия и настойчивость. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 61-62. - Продовж. в наст. номерах журн. Рубрики: Психологія--мислення Кл.слова (ненормовані): мислення -- позитивне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 95 Кучеренко, Марина. Добрик просить допомоги / М. Кучеренко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 72-77. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): тематичні розваги -- сценарії розваг -- позитивне мислення -- гарний настрій -- добрі справи -- моральні цінності -- старші дошкільники Анотація: Подано сценарій тематичної розваги для старших дошкільників, метою якої є формування у дітей навичок толерантної комунікативної культури. Запропоновану розвагу можна приурочити до Дня спонтанного прояву доброти, який відзначають 17 лютого. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 17 Калошин, В. Ф. Перша психологічна допомога [Текст] / В. Ф. Калошин> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 37-40. Рубрики: Психологічна допомога Психологія--психічні стани Кл.слова (ненормовані): позитивне мислення -- психологічні методи -- психологічні прийоми -- поради практичного психолога Анотація: Якщо ви зіштовхнулися з нерозв’язною проблемою, то насамперед слід випростатися, задерти догори підборіддя й запитати себе: "Що я можу сказати хорошого про цю ситуацію". Подані поради практичного психолога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, О. О. Як діяти, якщо поведінку учня спрямовано на уникнення невдач [Текст] : (заняття-тренінг із класними керівниками за матеріалами книги В. Ф. Калошина "Як ефективно діяти вчителю в критичній ситуації") / О. О. Шевченко> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10. - С. 19-25 Рубрики: Класний керівник--поради класному керівнику Кл.слова (ненормовані): невдача -- уникнення невдач -- позитивне мислення -- досягнення -- успіх -- заняття-тренінг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 93 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури [Текст] : навчально-методичний посібник для вчителів української літератури (теоретичний аспект проблеми, програма, орієнтовне календарно-тематичне планування, розгорнуті конспекти занять) / Т. І. Бутурлим, Т. А. Бронзенко. - Ніжин : ФОП Лук’яненко В. В. ; Ніжин : Орхідея, 2015. - 256 с. - ISBN 978-966-2185-48-5 : 50.00 грн РУБ 8У(070.2) Рубрики: Кафедра української літератури Літературознавство--гендерні дослідження Викладання української літератури в школі--методичні посібники Викладання української літератури в школі--виховання учнів Кл.слова (ненормовані): гендерне літературознавство -- позитивне мислення Анотація: Курс за вибором "Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури" призначений для вчителів, які працюють у профільних класах (філологічний напрям (профіль української філології)) (11 клас). У навчально-методичному посібнику представлено теоретичний аспект проблеми, авторська програма, орієнтовне календарно-тематичне планування, розгорнуті конспекти 18 занять за творчістю С. Жадана, О. Ірванця, Г. Чубач, А. Малігон, С. Талан, Т. Малярчук, Г. Арсенич-Баран, А. Бондаря, О. Слоньовської, Л. Костенко, І. Роздобудько, О. Забужко, В. Шкляра, О. Забарного, н. Нежданої. Дані матеріали були апробовані на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Дод.точки доступу: Бронзенко, Тетяна Анатоліївна Примірників всього: 1 Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Щ 61 Щербакова, Олена. Розвиток позитивного мислення учнів основної школи у контексті формування психосоціального здоров’я [Текст] / О. Щербакова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 44-48. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна психологія--позитивне мислення учнів Кл.слова (ненормовані): позитивне мислення -- критичне мислення -- психосоціальне здоров’я -- молодші підлітки Анотація: У статті розкрито психологічні особливості розвитку позитивного мислення та формування психосоціального здоров’я учнів основної школи в умовах інноваційної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 75 Дроздовський, Дмитро. Література й реформа освіти [Текст] / Д. Дроздовський> // Дзвін : Літературно-мистецький та громадсько-політичний часопис національної спілки письменників України. - 2016. - N 9/10. - С. 149-154. . - ISSN 0868-4790 Рубрики: Викладання української літератури в школі--реформування літературної освіти Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): реформування літературної освіти -- методика викладання української літератури -- методика викладання зарубіжної літератури -- позитивне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УШ/2020/13/15 Журнал 2020р. N 13/15 (637-639) Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин. - С.2–29. Кл.слова: позитивне мислення, успіх, Д. В. Гоменюк Бойко, В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури / В. А. Бойко. - С.30–34. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: медіаосвіта, зарубіжна література, читацька компетентність Гончарова, А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів / А. І. Гончарова. - С.35–37. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: медіаосвіта, мовна поведінка, спілкування Іванов, О. Р. Школа сприяння здоров’ю / О. Р. Іванов. - С.38–56. Кл.слова: Служба здоров’я, Центр сприяння здоров’ю, збереження здоров’я Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова. - С.57–65. Кл.слова: сільські школи, українознавство, експериментальна робота Пастух, Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього" / Т. В. Пастух. - С.66–70. - Школа майбутнього Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу, інноваційні школи Волченко, Л. П. Модель управління громадсько-активною школою / Л. П. Волченко. - С.71–77. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: державно-громадське управління, громадсько-активна школа, управління закладом освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калошин, В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 2–29.
Кл.слова (ненормовані): позитивне мислення -- успіх -- поради психолога -- емоції -- оптимізм -- самовдосконалення Дод.точки доступу: Гоменюк, Д. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матоніна, Раїса. Будьте розважливі, будьте, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! [Текст] : тренінг для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 28-31. Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- тренінги для вчителів початкової школи -- психологічна служба -- позитивне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єресько, Олег. Розвиток емоційного інтелекту як педагогічна проблема [Текст] / О. Єресько> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 3. - С. 51-57. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- емоційні компетенції -- позитивне мислення -- програма CEEH -- програма SEL Анотація: Статтю присвячено висвітленню феномена емоційного інтелекту як педагогічної проблеми. Розглянуто роль емоцій у житті людини як біосоціальної істоти, їх вплив на формування особистості. Охарактеризовано складові емоційного інтелекту (за моделлю Д. Ґоулмана) та емоційні компетенції, які його формують. Наведено доказову базу ефективності впровадження у закладах освіти програм соціально-емоційного навчання. Визначено шляхи підвищення рівня емоційного інтелекту та формування емоційних компетенцій, сформовано рекомендації щодо активізації зазначеної роботи в закладах дошкільної і повної загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |