Б 81 Бондар, Людмила. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 69-74 : табл. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Диференційоване навчання навчання диференційоване Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19 ст.- до 1917 р. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): початкові училища Анотація: У статті розглянуто типи державних початкових шкіл кінця ХІХ - початку ХХ століття та проаналізовано зміст навчальних планів і програм як документів, що відображали особливості диференціації початкової освіти означеного періоду. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |