88.374
С 54


    Собкин, В. С.
    Личностные особенности студентов-актеров разных поколений: инвариантивность и изменчивость / В. С. Собкин, Т. А. Феофанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-47 : рис. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.374
Рубрики: Студенти-актори--особистісні особливості
Кл.слова (ненормовані):
особистісні характеристики -- особистісні акцентуації -- психологія актора -- акторське перевтілення -- професійний відбір -- суб’єкт діяльності
Анотація: Представлено результати дослідження особистісних особливостей сучасних студентів-акторів в порівнянні з особливостями студентів-акторів середини 1970-х рр. Дослідження проведене за допомогою опитувальника Р. Кеттелла 16 PF. Аналізується ситуація відбору в театральний коледж, зіставляються особистісні особливості студентів-акторів набору 1976 р. і наборів 2010 і 2011 рр., Динаміка цих особливостей протягом першого року навчання і критерій відрахування з театрального коледжу. При зіставленні двох поколінь студентів було виявлено зміна значущості ряду особистісних особливостей, пов'язаних з уявою, емоційної рухливістю, соціальної сміливістю. Показано, що в результаті тренінгових занять на першому році навчання розвиваються такі якості, як гнучка соціальна взаємодія, рефлексія і дипломатичність.


Дод.точки доступу:
Феофанова, Т. А.; Кетелл, Реймонд Бернард (британський і американський психолог, вніс істотний внесок у розвиток диференціальної психології в областях рис особистості, здібностей та мотивації ; 1905-1998) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


379.8.048.45(477)
С 24


    Свінцицька, Н.
    Професійна орієнтація учнів позашкільних навчальних закладів на педагогічні спеціальності: пошук підходів [Текст] / Надія Свінцицька // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 61–63. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.200.58
Рубрики: Позашкільні заклади--професійна орієнтація
Кл.слова (ненормовані):
позашкільні навчальні заклади -- професійна орієнтація -- професійний відбір -- професійне самовизначення -- самореалізація -- соціалізація -- педагогічні спеціальності -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто досвід взаємодії вищого та позашкільного навчальних закладів із метою створення унікального освітнього середовища, спрямованого на формування потенційного механізму професійного відбору педагогічно орієнтованих дітей для підготовки майбутніх педагогів. Обґрунтовано, що це є передумовою їхньої самореалізації у професійній діяльності та позитивної соціалізації. Окреслено організаційні умови співпраці навчальних закладів у галузі педагогіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)