Б 52 Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Анотація: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу Дод.точки доступу: Берулава, М.Н. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 44 Мезенева, О. В. Формирование психолого-педагогической культуры магистров в техническом вузе / О. В. Мезенева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 112-113 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогічна культура психологічна культура Росія Кл.слова (ненормовані): психологія студентів -- психолого-педагогічна культура магістрів -- технічні вузи -- культура магістра Анотація: Про формування психолого-педагогічної культури магістрів у Самарському державному технічному університеті (Росія). О формировании психолого-педагогической культуры магистров в Самарском государственном техническом университете (Россия). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 46 Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении. Дод.точки доступу: Шленская, Н. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |