373.2.015.3:159.942
П 52


    Половіна, О.
    Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 23–30. - Зміст: Що таке емоційний інтелект ; Які чинник сприяють успішності особистості, а які їй перешкоджають ; Як змінити стереотипи щодо чинників успішності ; Які є методи формування емоційного інтелекту.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток дитини
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- емоційний розвиток -- емоційний інтелект -- інтелектуальний розвиток -- складові -- структура -- успішність особистості -- чинники -- ранній розвиток -- негативні механізми -- роль батьків -- успішність -- чинники -- випереджальний розвиток -- методи формування
Анотація: У статті йдеться про проблеми пов’язані з випереджальним розвитком дітей раннього віку та формування емоційного інтелекту дітей як передумови успішності особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Озерна, Наталія.
    Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти [Текст] / Н. Озерна // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 62-67.
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--ранній розвиток
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- ранній розвиток


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)