М 48 Мельникова, Н. П. Проектна робота за темою "Healthy way of life" [Текст] : в 11 класі за підручником В. М. Плахотник, Р. Ю. Мартинова / Н. П. Мельникова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-21. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- проектні технології -- проекти -- здоровий спосіб життя -- шкідливі звички -- паління -- наркотики -- правильне харчування -- режим дня -- тіло Анотація: Розробка проекту з англійської мови за темою:"Здоровий спосіб життя" для учнів 11 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Ходоса, Валентина Петрівна. "Здорова дитина - здорова нація" [Текст] : розробка факультативного курсу для учнів 5-9 класів з формування здорової та свідомої особистості / В. П. Ходоса, О. Г. Хорт> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 1. - С. 8-18 Рубрики: здоровий спосіб життя--учні шкіл здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): формування здорового способу життя -- факультативні курси -- режим дня -- норми харчування учнів Дод.точки доступу: Хорт, Оксана Георгіївна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми вдома : пам’ятка для батьків> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 6. - С. 27. Рубрики: Фізкультурно-оздоровча робота--поради батькам--дошкільники Фізичне виховання--поради батькам--дошкільники Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичне виховання -- фізичний розвиток -- оздоровлення -- загартування -- фізкультурно-оздоровча робота -- поради батькам -- режим дня -- спортивний куточок -- спортивні ігри -- пішохідні прогулянки Анотація: Наведено поради батькам щодо піклування про фізичний розвиток, оздоровлення та загартування дітей вдома. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 68 Лобановська, Оксана. Основи здоров’я: 3-й клас. Тестові завдання [Текст] / О. Лобановська> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 32-38. Рубрики: Початкова школа--уроки з основ здоров’я в 3 класі Кл.слова (ненормовані): режим дня -- активний відпочинок -- тести Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 96 Шумак, О. Перевантаження небезпечне! [Текст] / О. Шумак, О. Філоненко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 9. - С. 4-7. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: здоров’я дітей--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): втома дитяча -- режим дня -- навчальне навантаження -- профілактике перевтоми у дітей Дод.точки доступу: Філоненко, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 23–27. - Зміст: Заохочуємо дітей до заняття; Активізуємо інтерес до спілкування: стимули та прийоми ; Зацікавлюємо малюків ; Інтригуємо старших дошкільників.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- заохочення -- зацікавлення Анотація: У статті подано поради щодо непомітного та комфортного переходу з одного виду діяльності на інший під час пербування дошкільників у закладі дошкільної освіти. Дод.точки доступу: Половіна, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [28].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- режим дня -- заняття -- організація -- пам’ятки для педагогів ДНЗ Анотація: Пам’ятка для педагогів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 35–36. - Зміст: Як швидко підготуватися до занять ; Як навчитися підкорювати час ; Як правильно розподілити час у режимі дня.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- професійна компетентність -- тайм-менеджмент -- режим дня -- організація діяльності -- керування часом Анотація: У статті вміщно поради педагогам-початківцям щодо організації робочого часу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/1 Журнал 2020р. N 1 (61) Данильчук, А. Ю. Позакласна робота в спеціальних закладах освіти. Організація і зміст самопідготовки : [подано рекомендації, дотримання яких є обов’язковими під час організації самопідготовки] / А. Ю. Данильчук. - С.2–9. Кл.слова: самостійна індивідуальна робота, режим дня, самоконтроль Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.10–16. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з учнями-ринолаліками Заруба, Д. В. Любіть Україну : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.17–18. Кл.слова: діти зі слабким порушенням слуху, виховні заняття, патріотизм Сизоненко, О. Л. Ми – частина природи : виховний захід для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю: [сценарій заходу екологічного спрямування для учнів з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.19–22. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, сценарій виховного заходу, екологічне виховання Сильна Хелен Адамс Келлер : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / Д. Є. Клубенко. - С.23. Кл.слова: сліпоглухоніма письменниця, творчість письменниці, Хелен адамс Келлер Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, корекційно-розвивальні вправи, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |