> Шифр: ДФ1/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Корекція психомоторних можливостей учнів допоміжної школи / . - С.12-15. Кл.слова: психомоторика, олігофренфя, психокорекція Омельянович, І. Формування просторового орієнтування у дітей з порушенням розумового розвитку / І. Омельянович. - С.16-18. Кл.слова: розумово відсталі діти, дитяча психологія, дошкільник Трофименко, Л. Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ / Л. Трофименко. - С.32-35. Кл.слова: загальний недорозвиток мовлення, психологія дошкільника Андрусишина, Л. Психологічні характеристики сформованості операції класифікації у дітей із загальним недорозвитком мовлення / Л. Андрусишина. - С.37-40. Кл.слова: психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Омельянович, І. Формування просторового орієнтування у дітей з порушенням розумового розвитку [Текст] / І. Омельянович> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 16-18.
Рубрики: Розумово відсталі діти дитяча психологія психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): розумово відсталі діти -- дитяча психологія -- дошкільник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/7(лютий) Газета 2005р. N 7(лютий) Гуменюк, О. Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда / О. Гуменюк. - С.3-7. Сіроштан, С. психологічна просвіта педпрацівників / С. Сіроштан. - С.8-11. Кл.слова: психологія вищої школи Полякова, Г. Підвищення творчої активності підлітків: Школа нашої сучасності / Г. Полякова. - С.12-14. Павленко, Л. Я - людина серед людей: Урок-роздум на інтегративній основі / Л. Павленко. - С.14-17. Кл.слова: психологія особистості дитини Чаюк, М. Формування психологічної готовності випускників школи до дорослого життя / М. Чаюк. - С.18-21. Кл.слова: самосприйняття особистості, реалізація свого "Я", психологія підлітка Урбанська, Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку / Л. Урбанська. - С.22-29. Кл.слова: розумово відсталі діти, діти-інваліди Щербакова, Д. Чарівна сила мислення / Д. Щербакова. - С.29-31. Кл.слова: казкотерапія Формування навичок профілактики ВІЛ-інфекції в майбутніх педагогів. - Вкладка "ІнфОсвіт", № 5 Кл.слова: валеологічна освіта, здоровий спосіб життя, попередження девіантної поведінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Урбанська, Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку [Текст] / Л. Урбанська> // Психолог. - 2005. - N7(лютий). - С. 22-29.
Рубрики: дитяча психологія дефектологія Розумово відсталі діти Діти-інваліди Кл.слова (ненормовані): розумово відсталі діти -- діти-інваліди Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ю 74 Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми [Текст] / Я. І. Юрків> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 62-71 Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку Соціальна робота і сім’я Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): розумово відсталі діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Б649178/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Обухівська, А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г., Ілляшенко Т. Д., Жук Т. В. Обухівська А. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання / Л. Г. Гайтина. - С.2–8. - Бібліогр.: 2 назв. : табл. Кл.слова: розумово відсталі діти, індивідуальна форма навчання, організація уроків Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.9–14 : рис. Кл.слова: особлива дитина, інноваційні терапевтичні технології, акватерапія Акіншина, В. В. Ці прекрасні тварини : план-конспект уроку з предмета "Я і Україна" для учнів 1-го класу з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина. - С.15–18 : рис. Кл.слова: порушення опорно-рухомого апарату, план-конспект уроку, особлива дитина Іванова, О. М. Практична робота "Виготовлення плану шкільної ділянки методом аплікації" : інтегрований урок з географії та трудового навчання для учнів 6-го класу з інтелектуальними порушеннями / О. М. Іванова. - С.19–24 : рис., табл. Кл.слова: інтелектуальні порушення, інтегрований урок, практична робота Мягка, О. Г. Урок математики в 1-му класі для дитини з розладом аутичного спектра та затримкою мовленнєвого розвитку, яка навчається за індивідуальною формою / О. Г. Мягка. - С.25–30 : рис. Кл.слова: аутизм, затримка мовленнєвого розвитку, урок математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гайтина, Л. Г. Особливості організації та проведення уроків з розумово відсталими дітьми, які здобувають освіту в ЗОШ за індивідуальною формою навчання [Текст] / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 2–8 : табл. - Бібліогр.: 2 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--розумова відсталість Кл.слова (ненормовані): розумово відсталі діти -- індивідуальна форма навчання -- організація уроків -- інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |