Шифр: С327798/2006/1
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2006р. N 1
Зміст:
Караман, О. Л. Нормативно-правова база соціальної роботи / соціальної педагогіки в Україні / О. Л. Караман. - С.6-11
Дейна, В. В. Діти, позбавлені батьківського піклування , як феномен соціального сирітства / В. В. Дейна. - С.33-37
Юрків, Я. І. Специфічні потреби дітей з розумовою обмеженістю / Я. І. Юрків. - С.38-43
Кратінова, В. О. Волонтерство як засіб соціального та професійного становлення студентів спеціальностей " Соціальна педагогіка" та " Соціальна робота" / В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова, О. П. Песоцька. - С.76-81
Чертова, К. М. Основні напрямки соціально-педагогічної діяльності інтернатних закладів освіти України (друга половина 50-х - середина 60-х років XXст.) / К. М. Чертова. - С.82-87
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




    Юрків, Я. І.
    Специфічні потреби дітей з розумовою обмеженістю [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N1. - С. 38-43
Рубрики: Діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)


Шифр: СП-1/2008/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Глазиріна, В. М. методологічні негаразди соціальної педагогіки / В.М. Глазиріна. - С.4-10
Носенко, В. В. Особисті вади учнів на різних вікових етапах / В.В. Носенко. - С.18-23
Грищенко, Н. А. Системно-синергетична модель процесу формування просоціальних особистісних смислів студента в позанавчальній діяльності ВНЗ / Н.А. Грищенко. - С.24-32
Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура / І.В. Подорожна. - С.33-37
Алендарь, Н. І. Соціальна адаптація випускників сільських шкіл до нових умов навчання у вищому навчальному закладі / Н.І. Алендарь. - С.38-42
Афанасьєва, В. В. Вплив сім’ї та школи на девіантну поведінку підлітка / В.В. Афанасьєва. - С.43-50
Золотова, Г. Д. Напрямки роботи соціального педагога з батьками щодо профілактики адиктивної поведінки учнів / Г.Д. Золотова. - С.57-61
Кушнарьов, С. В. Педагогічні умови формування правосвідомості в неповнолітніх засуджених у пенітенціарних установах / С.В. Кушнарьов. - С.62-69
Костів, В. І. Класифікація нуклеарних сімей / В.І. Костів. - С.70-78
Юрків, Я. І. Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею / Я.І. Юрків. - С.84-92
Дічек, Н. П. До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.) / Н.П. Дічек. - С.93-109
Петрочко, Ж. В. Забезпечення прав дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах : досвід республіки Польща / Ж.В. Петрочко. - С.110-114
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Юрків, Я. І.
    Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею [Текст] / Я.І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N4. - С. 84-92 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Діти з особливими потребами
   виховання сімейне

   Соціальна робота--робота з дітьми, молоддю



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: С327798/2010/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.4-9
Клішевич, Н. А. Становлення соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентною поведінкою в другій половині 50-х рр. XX- початку XXI ст. / Н. А. Клішевич. - С.10-16
Бистрова, Ю. О. Психологічна та мотиваційна готовність розумово-відсталих школярів до вибору професії та трудової діяльності / Ю. О. Бистрова. - С.17-21
Гаміна, Т. С. Імідж особистості як засіб самореалізації / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга. - С.22-26
Бєлецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків. - С.31-37
Зубцова, Ю. Є. Обгрунтування змісту та соціально-педагогічних умов ефективної взаємодії школи та сім’ї з формування патріотичних якостей молодших школярів / Ю. Є. Зубцова. - С.38-46
Гончарова, Т. В. Насильство дітей у сім’ї: умови, причини й фактори виникнення / Т. В. Гончарова. - С.47-53
Исраилова, Н. А. Низкий воспитательный потенциал семьи как фактор риска в формировании девиации подростков / Н. А. Исраилова. - С.54-61
Ігнатенко, К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківсько піклування, у прийомній сім’ї та школі / К. В. Ігнатенко. - С.62-69
Сидорук, І. І. Основні тенденції підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики зловживання дітьми психоактивних речовин / І. І. Сидорук. - С.70-76
Мальцева, О. І. Вплив міграцій на процес соціалізації молоді / О. І. Мальцева. - С.77-81
Ковальчук, І. А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук. - С.82-87
Штика, Н. О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях / Н. О. Штика. - С.88-96
Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.97-106
Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід / Т. О. Логвиненко. - С.107-113
Чуракова, О. В. Інституалізація процесу надання допомоги як передумова становлення менеджменту соціальної роботи в США / О. В. Чуракова. - С.114-120
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Б 11


    Бєлецька, І. В.
    Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей [Текст] / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 31-37
ББК 74.6
Рубрики: соціальний педагог
   дозвілля дітей

   Розумово відсталі діти

   Соціально-педагогічна робота

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
дозвілля розумово-відсталих дітей


Дод.точки доступу:
Юрків, Я. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: С327798/2011/3
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2011р. N 3
Зміст:
Овчиннікова, М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу / М. М. Овчиннікова. - С.4-14
Ткаченко, В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В. В. Ткаченко. - С.15-24
Коленіченко, Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.25-33
Калько, Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві / Р. М. Калько. - С.34-40
Краснова, Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова. - С.41-48
Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.49-54
Коношенко, Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів / Н. А. Коношенко. - С.55-61
Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми / Я. І. Юрків. - С.62-71
Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.78-83
Кечик, О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик. - С.84-89
Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.90-94
Мотунова, Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема / Н. В. Мотунова. - С.95-102
Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського опікування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з X до XIII ст.) / В. В. Бондаренко. - С.103-106
Цибулько, Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки / Л. Г. Цибулько. - С.107-110
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Ю 74


    Юрків, Я. І.
    Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 62-71
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
   Соціальна робота і сім’я

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
розумово відсталі діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: С327798/2012/1
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Терновець, О. М. Сирітство як соціальна проблема / О. М. Терновець. - С.4-11.
Постолюк, Г. І. Генеза соціальних служб профілактики відмов матерів від немовлят в Україні / Г. І. Постолюк. - С.11-21.
Юрків, Я. І. Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків. - С.21-29.
Сас, О. О. Життєва компетентність дітей 6-7 річного віку: аналіз наукових джерел / О. О. Сас. - С.29-36.
Данілова, А. П. Критерії оцінки та рівні сформованості соціальної ініціативи студентської молоді в проектній діяльності / А. П. Данілова. - С.43-49.
Гавриленко, М. О. Соціальні цінності та активність студента як провідні критерії та показники соціального виховання молоді / М. О. Гавриленко. - С.49-57.
Сіроштан, О. В. Інтерактивні методи навчання в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / О. В. Сіроштан. - С.85-91.
Желанова, В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова. - С.91-99.
Тименко, В. М. Тенденції розвитку європейської системи професійної освіти соціальних працівників / В. М. Тименко. - С.99-104.
Харченко, С. Я. Основні ідеї родинного виховання в педагогічній спадщині Конфуція / С. Я. Харченко. - С.104-108.
Цибулько, Л. Г. Організація соціально-педагогічної роботи з вихованцями-сиротами в педагогічній спадщині Я. Корчака / Л. Г. Цибулько. - С.108-111.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Ю 74


    Юрків, Я. І.
    Сутність та специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з обмеженими можливостями [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 21-29.
ББК 74.6
Рубрики: Соціально-педагогічна робота
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
реабілітація дітей -- діти-інваліди


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: С327798/2012/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2012р. N 4
Зміст:
Чепіга, І. В. Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків / І. В. Чепіга. - С.4-10.
Бєлецька, І. В. Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлецька. - С.11-15.
Калько, І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько. - С.26-30.
Максимовська, Н. О. Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.31-38.
Юрків, Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам / Я. І. Юрків. - С.39-48.
Пліско, Є. Ю. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків / Є. Ю. Пліско. - С.49-53.
Корабльова, О. О. Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми / О. О. Корабльова. - С.54-61.
Золотова, Г. Д. Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей / Г. Д. Золотова. - С.62-69.
Коленіченко, Т. І. Особливості міжособистісної взаємодії між людьми похилого віку в закладах соціального обслуговування / Т. І. Коленіченко. - С.70-76.
Караман, О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти / О. Л. Караман. - С.77-85.
Краснова, Н. П. Аналіз проблем ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі / Н. П. Краснова. - С.86-94.
Веретенко, І. М. Традиції підтримки сім’ї в українських громадах / І. М. Веретенко. - С.95-101.
Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з XIX до XX ст.) / В. В. Бондаренко. - С.102-108.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Ю 74


    Юрків, Я. І.
    Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 4. - С. 39-48.
ББК 74.6
Рубрики: Консультування--телефонне консультування
   Соціально-педагогічна робота

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
соціально-педагогічна допомога -- телефонне консультування -- рефлексивне слухання -- емпатія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: С327798/2013/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер". - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Афанасьєва, В. В. Аналіз професійної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до здійснення профілактики девіантної поведінки підлітків / В. В. Афанасьєва. - С.4-9.
Роганова, М. В. Соціальне проектування у вищому навчальному закладі інноваційного типу / М. В. Роганова. - С.14-20.
Караман, О. Л. Технологія соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарному закладі / О. Л. Караман. - С.20-27.
Доннік, М. С. Система соціально-педагогічної діяльності соціального гуртожитку, спрямована на соціалізацію молоді, позбавленої батьківського піклування / М. С. Доннік. - С.27-37.
Краснова, Н. П. Технологія соціально-педагогічного консультування з приводу подружніх проблем / Н. П. Краснова. - С.37-48.
Терновець, О. М. Система профілактики соціального сирітства в діяльності соціального педагога / О. М. Терновець. - С.48-58.
Харченко, Л. П. Особливості застосування невербальних засобів ділового спілкування / Л. П. Харченко. - С.58-66.
Рассказова, О. І. Соціальний педагог - суб’єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі / О. І. Рассказова. - С.72-80.
Юрків, Я. І. Соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім’ї / Я. І. Юрків. - С.80-89.
Безпалько, О. В. Науковець нової формації / О. В. Безпалько, Ж. В. Петрочко. - С.91-97.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Ю 74


    Юрків, Я. І.
    Соціально-правові аспекти захисту дітей від насильства в сім’ї [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - N 4. - С. 80-89.
ББК 74.6
Рубрики: Насильство в сім’ї--соціальна робота
   Діти--жорстоке поводження з дітьми--попередження

Кл.слова (ненормовані):
соціальний захист дитини -- насильство над дітьми -- види насильства


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)