С 30 Семеног, Олена. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення [Текст] / О. Семеног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 47-50 Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): лекція -- педагогічна діяльність -- науковий текст -- розуміння тексту Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
О-16 Обласова, Т. В. Развитие учебно-информационных умений школьников / Т. В. Обласова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 52-57. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей Процес навчання Психолінгвістика--текстова діяльність Кл.слова (ненормовані): психологія навчання дітей -- розвиток навчально-інформаційних вмінь -- текстова діяльність -- розуміння тексту -- герменевтика Анотація: У статті розглядається процес розвитку навчально-інформаційних вмінь школярів у взаємозумовленості процесів операціонально-дієвої бази текстової діяльності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 11 Гірняк, В. С. Reading Comprehension [Текст] : 4 form / В. С. Гірняк> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 34/36. - С. 80-84.
Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- початкова школа -- матеріал до уроку -- читання -- розуміння тексту -- шкільне життя -- подорожі -- транспорт -- природа -- свята Анотація: Подано матеріал до уроку з англійської мови на тему: "Читання і розуміння" для учнів 4 класу. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Г 61 Головченко, Лариса. The world of work : англійська мова, 9 клас / Л. Головченко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 31-34 : фотогр. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки Уроки англійської мови в 9 класі Кл.слова (ненормовані): англійська мова -- аудіювання -- розуміння тексту -- world of work -- jobs -- listening -- speaking Анотація: У статті подано матеріали до теми уроку "Сфера праці", мета якого - розвиток вміння аналізувати англійський текст, визначаючи найбільш значну інформацію та формування навичок аудіювання, та розуміння тексту. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
С 29 Селігей, Пилип. Логічність і гармонія: як композиція допомогає розуміти текст [Текст] / П. Селігей> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 2. - С. 28-31 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Мовознавство--лінгвістика тексту Кл.слова (ненормовані): композиція художнього твору -- мозаїчність сучасної культури -- текст -- розуміння тексту Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 13 Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4. Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6. Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал. Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал. Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр. Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр. Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал. Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр. Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал. Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання [Текст] : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 28–31. : мал. Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--аудіювання Кл.слова (ненормовані): розуміння тексту -- сприймання тексту -- українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |