К 46 Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Лариса Киян> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 14–17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання -- українська мова -- природознавство -- фізичне виховання -- музичне мистецтво -- математика -- букви -- позначення звуків -- рукописні букви -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з української мови, природознавства, фізичного виховання, музичного мистецтва, математики на тему: "Букви Ю, ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 8–11. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): навчання грамоти -- післябуквений період -- письмо -- графічна сітка -- рукописні букви -- друковані букви -- швидкість письма -- самостійне списування -- списування з книги -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що післябуквений період навчання грамоти відведений для закріплення, узагальнення й удосконалення знань, умінь і навичок з письма. В цей період в учнів відбувається підсумок знань, умінь і закріплюються навички з письма, які будуть опорою у навчанні української мови в 2 класі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |