Космодем'янська, Олена Чарівний килимок-парашут : рухливі ігри з елементами кольоротерапії [Текст] / Олена Космодем’янська> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): рухлива гра -- кольоротерапія -- чуття ритму Анотація: Подано приклади рухливих ігор, які стануть у пригоді під час організації занять, розваг та дозвілля вихованців. Мета цих розробок - засобами кольоротерапії виявити психофізіологічні розлади та запобігти їх появі; знімати у малят стрес, покращувати настрій; учити розподіляти власні зусилля під час рухливих ігор з килимом-парашутом; удосконалювати навички моторного сприймання, розвивати чуття ритму; зміцнювати м’язи плечей, передпліччя і кистей рух; розвивати спостережливість, уяву, мислення колірне сприймання; виховувати доброзичливість, допитливість та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 29 Катрич, І. Буде в місті й у селі мед солодкий на столі : фізкультурна розвага на свіжому повітрі для старших дошкільнят [Текст] / Ірина Катрич> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 35-37 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи Кл.слова (ненормовані): рухлива гра -- танок бджілок Анотація: Подано розробку фізкультурної розваги на свіжому повітрі для старших дошкільнят. Перевтілившись у бджілок-трудівниць, малята розширюватимуть свої уявлення про природу рідного краю і пройматимуться до неї ніжними почуттями. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 14 Багрій, Світлана Подарунки дітворі від опішнянських гончарів : заняття для старших дошкільнят [Текст] / Світлана Багрій> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--образотворчість дітей Дошкільне виховання--патріотичне виховання Кл.слова (ненормовані): національно-патріотичне виховання -- дидактична вправа -- рухлива гра -- ліплення -- пальчикова гімнастика Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про гончарне мистецтво, способи виготовлення традиційного керамічного посуду в Україні, предмети національного побуту; поповнювати лексичний запас назвами посуду: горщик, миска, глечик, куманець, кухоль, макітра, барильце; продовжувати формувати навички ліплення з глини пластичним способом; закріплювати прийоми згладжування поверхні виробу пальцями, стекою та зволоженою серветкою. Розвивати дрібну моторику, координацію рухів, творчу ініціативу. Виховувати патріотичні почуття на основі ознайомлення з народним мистецтвом рідної країни та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Смоляна, Світлана Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп [Текст] / Світлана Смоляна, Оксана Адаменко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- конструювання -- логіко-математичний розвиток -- фізичний розвиток -- рухлива гра Анотація: Представлено розробки рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп. Дод.точки доступу: Адаменко, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рібцун, Юлія Організація ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 12-16 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку Кл.слова (ненормовані): логопедія -- діти з ПМР -- ігрові методи -- корекція мовлення -- ігрова діяльність -- розвивальга гра -- мовленнєва гра -- заїкання -- зв’язне мовлення -- рухлива гра Анотація: "Для розвитку ігрової діяльності дітям необхідні певні умови, особливо тим, які мають порушення мовленнєвого розвитку (ПМР). Педагог, який працює з такими дошкільнятами (вчитель-логопед, вихователь, інструктор з фізкультури, музичний керівник), організовуючи ту чи іншу гру, має враховувати вікові та індивідуальні психофізичні, мовленнєві особливості та можливості вихованців, щоб успішно розв'язати коригувально-розвиваальні, навчально-виховні та пропедевтичні завдання". У статті подано методичні поради щодо організації ігрової діяльності дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Оголь, Тетяна Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Оголь> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--ігрові методи Кл.слова (ненормовані): ранній вік -- сенсорний розвиток -- дидактична гра -- рухлива гра -- заняття-гра Анотація: Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дмитренко, Алла Сонячні промінчики : етюд гармонії та здоров’я для дітей молодшої групи [Текст] / Алла Дмитренко> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): фізичний розвиток -- гімнастика під релаксаційну музику -- психогімнастика -- дихальна гімнастика -- рухлива гра Анотація: Подано зразок проведення валеологічного заняття з дітьми молодшої групи. Мета його - стимулювати активність дітей, спонукати їх до рухової активності; сприяти позитивному настрою й оздоровленню малят; виховувати впевненість у власних силах, любов до природи, бажання взаємодіяти з однолітками. Немає відомостей про примірники |
Присяжнюк, Лариса Портрет осені : інтегрована прогулянка для дітей старшої групи [Текст] / Лариса Присяжнюк> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- образотворчість -- природознавче виховання -- рухлива гра -- милування природою Анотація: Подано конспект інтегрованої прогулки, мета якої - вчити дітей спостерігати за осінньою природою, помічати її красу, милуватись нею; формувати вміння виокремлювати естетично виразні об'єкти; закріплювати знання назв кольорів та відтінків, дерев, кущів, квітів; розвивати мовлення дітей, збагачувати їхній активний словник словами-образами, прикметниками; стимулювати сенсорний та художньо-творчий розвиток; формувати емоційно-зацікавлене ставлення до природи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кравець, Ольга Подорож мурашок : заняття з фізкультури для дітей середньої групи (за мотивами казки В. Сухомлинського "Куди поспішали мурашки") [Текст] / Ольга Кравець> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 21-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): художня література -- здоров’я -- ходьба -- біг "змійкою" -- рухлива гра Анотація: "У поданому занятті реалізовано два цікаві прийоми - створення сюжету на основі знайомого дітям літературного твору та використання елементів степ-аеробіки. Завдяки цьому малята радо беруться до виконання фізичних вправ та розвивають свої рухові навички." Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Корженко, Лариса Хоч дистанцію тримаємо, нудьгувати не бажаємо! Рухливі ігри для дітей дошкільних груп [Текст] / Лариса Корженко> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 36-37 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- рухова активність -- рухлива гра Анотація: Подано описи рухливих ігрових вправ для дошкільнят, що допоможуть організувати ігрову, навчально-виховну та корекційно-розвивальну роботу з дітьми як під час карантину, так і після його закінчення. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |