74.267.5
С 22


    Сахарова, Н. П.
    Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.267.5
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід
   уроки фізичної культури

   Навчання--диференційований підхід

Кл.слова (ненормовані):
індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід
Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии.


Дод.точки доступу:
Витченко, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.54
Z99


    Єфименко, Микола
    Ранкова гімнастика пробудження [Текст] / Микола Єфименко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.54
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
ранкова гімнастика пробудження -- рухові дії -- фізкультурна казка -- фізичне виховання дошкільників
Анотація: Стаття розпочинає цикл "Малі форми фізичного виховання дошкільнят" з методичними та практичними порадами вихователям щодо використання ігрових методів у фізичному вихованні дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)