С 22 Сахарова, Н. П. Дифференцированный и индивидуальный подходы на уроках физической культуры [Текст] / Н. П. Сахарова, Ю. В. Витченко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 3. - С. 15-22. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Навчання--індивідуальний підхід уроки фізичної культури Навчання--диференційований підхід Кл.слова (ненормовані): індивідуально-диференційований підхід -- рухові дії -- навчальний проект -- викладання фізичної культури -- диференційований підхід -- індивідуальний підхід Анотація: Этот метод может стать основным при работе со старшеклассниками. Учащиеся получат знания и навыки по анатомии, физиологии, биохимии, теории и методике физического воспитания, освыоят основные методы самоконтроля; метод проектов позволит мотивировать их к самостоятельным занятиям физическими упражнениями, особенно если их индивидуальные способности не соответствуют требуемым нормам, а также поможет оценить свои возможности при выборе будущей профессии. Дод.точки доступу: Витченко, Ю.В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Єфименко, Микола Ранкова гімнастика пробудження [Текст] / Микола Єфименко> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): ранкова гімнастика пробудження -- рухові дії -- фізкультурна казка -- фізичне виховання дошкільників Анотація: Стаття розпочинає цикл "Малі форми фізичного виховання дошкільнят" з методичними та практичними порадами вихователям щодо використання ігрових методів у фізичному вихованні дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |