Л86 Лутченко, Людмила Іванівна. Організація самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів 7-9 класів при вивченні математики [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02- теорія та методика навчання математики / Л. І. Лутченко. - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 20 с. -
Рубрики: самостійна навчально-пізнавальна діяльність школярів Особистісно зорієнтоване навчання навчання активізація автореферати дисертацій--математика--методика викладання Кл.слова (ненормовані): методична система -- рівнева диференціація -- творча діяльність Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ф93 Фруктова, Яна Станіславівна. Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування на матеріалах курсу "Загальна біологія" [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання біології / Я. С. Фруктова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 21 с. -
Рубрики: методика навчання біології автореферати дисертацій--біологія Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- факультативне навчання -- методична модель -- рівнева диференціація -- профільна спеціалізація навчання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 19 Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Філософія освіти Навчання--диференціація навчання школа сучасності Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід Анотація: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації. Дод.точки доступу: Кизенко, Василь Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
М 47 Мелешко, Віра. Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання [Текст] / В. Мелешко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 51-53 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Сільські школи--технології навчання Кл.слова (ненормовані): малокомплектна школа -- освітній округ -- модульне навчання -- індивідуальне навчання -- рівнева диференціація -- колективний спосіб навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |