З-46 Здатність педагога до саморозвитку> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 21. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--саморозвиток Кл.слова (ненормовані): саморозвиток педагога -- діагностика -- анкетування -- категорії педагогів -- коефіцієнти -- професійний розвиток Анотація: Подано анкету, що дозволяє визначити коефіцієнти здатності педагогів до саморозвитку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Кондратець, Інна Формула успішності : коучинг для педагогів [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 17-18 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): коучинг для педагогів -- формула успіху -- саморозвиток педагога Анотація: Представлено алгоритм проведення коучингу для педагогів. Мета його - допомогти кожному педагогу визначити формулу успішності, усвідомити цілі, перешкоди, що стоять на шляху, та способи їх подолання, спонукати до саморозвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Бєлєнька, Ганна Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 3-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--сучасний педагог Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- особистість педагога -- вихователь -- педагогічна майстерність -- професійна компетентність -- саморозвиток педагога Анотація: "Яким має бути сучасний педагог, аби досягти успіху в обраній справі? Які риси він має в собі плекати? На які вектори саморозвитку варто звернути увагу? Яким хочуть бачити вихователя ниніші дошкільнята і їхні батьки?" Відповіді на ці запитання дає автор статті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |