Шифр: ПП/2004/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 4
Зміст:
Пономаренко, И. Л. Когнитивные стили в образовании / И.Л. Пономаренко. - С.1-2
Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.3-26
Дьяченко, Э. В. Тренинговое занятие адаптации к состоянию материнства / Э.В. Дьяченко. - С.27-28
Ефимова, И. В. Коррекционная программа по активизации смысло-жизненных ценностей и развитию помогающих отношений у женщин, испытующих трудности с принятием состояния материнства и жизни ребенка / И.В. Ефимова. - С.29-31
Акімова, М. К. Розвиток розуміння навчального матеріалу в учнів 3-5 класів: корекційно-розвивальна програма / М. К. Акімова, В. Т. Козлова. - С.32-41
Рєпнова, Т. П. Феномен емоційної зрілості і кризи розвитку / Т.П. Рєпнова. - С.42-52
Звєрєва, І. Д. Розробка та впровадження програм з навчання життєвим навичкам : міжнародні і вітчизняні підходи / І.Д. Звєрєва. - С.53-57
Безпалько, В. В. Психологічні та соціальні проблеми дитячої і підліткової наркоманії / В.В. Безпалько. - С.57-59
Шкуркіна, В. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах інтернатного закладу / В.М. Шкуркіна. - С.60-62
Брийовська, І. Б. Ставлення сучасних християн та мусульман до християнських цінностей / І.Б. Брийовська. - С.63-68
Барко, В. І. Методика проведення тренінгів управлінського спрямування / В.І. Барко. - С.70-76
Щербина, Л. Ф. Психологічні прийоми впливу на процеси смислоутворення у роботі із особами, залежними від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Щербина, Л. Ф.
    Психологічні прийоми впливу на процеси смислоутворення у роботі із особами, залежними від наркотичних речовин [Текст] / Л.Ф. Щербина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 77-80
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Наркотична залежність
   Практичні психологи



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: П3/2009/4
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2009р. N 4
Зміст:
Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки / О. Гомотюк. - С.11-24.
Балл, Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять / Г. Балл. - С.25-53.
М’ясоїд, П. Метатеоретичний аналіз у психології / П. М’ясоїд. - С.64-82.
Титаренко, Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях" / Т. Титаренко. - С.83-96.
Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект / Ю. Романенко. - С.97-106.
Слюсаревський, МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології / МИ. Слюсаревський. - С.107-118.
Боришевський, М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський. - С.119-126.
Подшивалкіна, В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна. - С.127-137.
Карпенко, З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості / З. Карпенко. - С.138-144.
Ямницький, В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості / В. Ямницький. - С.145-152.
Пірен, М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період / М. Пірен. - С.153-159.
Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.160-166.
Шевченко, Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування / Н. Шевченко. - С.167-180.
Максименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу / Ю. Максименко, Д. Синенький. - С.181-185.
Бурлачук, Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій / Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. - С.186-190.
Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика / Ж. Вірна. - С.191-201.
Потапчук, Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань / Є. Потапчук, М. Ільтяй. - С.202-205.
Шинкарюк, А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк. - С.206-214.
Клименко, В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація / В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228.
Савчин, М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.229-241.
Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв. - С.242-247.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Романенко, Ю.
    Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект [Текст] / Ю. Романенко // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 97-106. . - ISSN 1810-2131
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія--теорія
   Кафедра філософії та соціології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гавриш, Наталя.
    Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди
Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПФ/2013/3
   Журнал

Практична філософія [Текст] : Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К. : Центр практичної філософії. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Бурова, О. К. Імперсоналістичний образ цивілізації як дзеркало людської долі. Речі та машини / О. К. Бурова. - С.3-14.
Сумченко, С. В. Філософська інтерпретація критеріїв суспільного прогресу / С. В. Сумченко. - С.22-28.
Пряжникова, Г. Ю. Інформаційна складова культурної динаміки / Г. Ю. Пряжникова. - С.28-35.
Доброносова, Ю. Д. Коллизии и перспективы развития философских исследований медиа в украинском контексте / Ю. Д. Доброносова. - С.35-45.
Зінченко, В. В. Дискурс мови в психосоціальних парадоксах виміру людського буття і суспільної практики / В. В. Зінченко. - С.45-59.
Полюга, В. В. Феномен інтерпретації в музиці: філософський аспект / В. В. Полюга. - С.59-64.
Сідак, Л. М. "Руйнація" особистості як ознака сучасної культури / Л. М. Сідак. - С.64-70.
Шолухо, Н. Є. Мартін Гайдеггер та Еманюель Левінас: трансформація етичних настанов повсякденності у світлі появи Іншого / Н. Є. Шолухо. - С.84-87.
Туренко, В. Е. Філософський погляд на дискурс любові в контексті щастя та нещастя / В. Е. Туренко. - С.102-110.
Михайлова, В. Л. Онтологические основания исследования правосознания как морально-этического феномена / В. Л. Михайлова. - С.110-120.
Шарипін, А. В. Феноменологія часу в українській культурі XIV-XV ст. / А. В. Шарипін. - С.120-129.
Чорний, О. О. Джерельна база та її роль в зародженні і розвитку філософської думки на землях сучасної України до Київської Русі / О. О. Чорний. - С.129-135.
Усачов, В. А. Інтерпретація культури у французькій семіологічній школі минулого століття / В. А. Усачов. - С.135-142.
Омельченко, В. Ю. Філософсько-правові погляди П. Юрковича в контексті сучасних методологічних проблем / В. Ю. Омельченко. - С.142-150.
Бондар, С. В. Становлення наукового пізнання в період Середньовіччя / С. В. Бондар. - С.150-158.
Сабадуха, В. О. Я-концепція історика, або роздуми філософа щодо онтологічної сутності історичних подій / В. О. Сабадуха. - С.158-167.
Ібрагімов, М. М. "Спортивне тіло" та "спортивна душа" як постекзистенціалістські смислоутворення в сучасній метаантропології / М. М. Ібрагімов. - С.167-174.
Горохолінська, І. В. Роль філософсько-релігійних ідей Канта у становленні аксіологічно-методологічного ресурсу філософії релігії / І. В. Горохолінська. - С.174-180.
Гончаров, Г. М. Феномен екуменізму в християнському світі / Г. М. Гончаров. - С.180-184.
Шабанова, Ю. А. Современная философия в вопрошании целостности / Ю. А. Шабанова. - С.184-191.
Ротенфельд, Ю. А. Дефицит разума как главная проблема гуманитарной культуры / Ю. А. Ротенфельд. - С.191-206.
Козачинська, В. В. Колізії антропологізму: на шляху до антропології недовіри / В. В. Козачинська. - С.206-213.
Сердюк, Е. А. Несобытийность смерти / Е. А. Сердюк. - С.213-220.
Соколовська, В. В. Смертна кара: чи досягли ми соціальної справедливості її відміною? / В. В. Соколовська. - С.220-223.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Z99


    Ібрагімов, М. М.
    "Спортивне тіло" та "спортивна душа" як постекзистенціалістські смислоутворення в сучасній метаантропології [Текст] / М. М. Ібрагімов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 3. - С. 167-174.
ББК 87
Рубрики: Філософія і спорт
Кл.слова (ненормовані):
метаантропологія -- спортивне тіло -- спортивна душа -- постекзистенційне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)