> Шифр: ПП/2004/4 Журнал 2004р. N 4 Пономаренко, И. Л. Когнитивные стили в образовании / И.Л. Пономаренко. - С.1-2 Бадалова, М. В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.3-26 Дьяченко, Э. В. Тренинговое занятие адаптации к состоянию материнства / Э.В. Дьяченко. - С.27-28 Ефимова, И. В. Коррекционная программа по активизации смысло-жизненных ценностей и развитию помогающих отношений у женщин, испытующих трудности с принятием состояния материнства и жизни ребенка / И.В. Ефимова. - С.29-31 Акімова, М. К. Розвиток розуміння навчального матеріалу в учнів 3-5 класів: корекційно-розвивальна програма / М. К. Акімова, В. Т. Козлова. - С.32-41 Рєпнова, Т. П. Феномен емоційної зрілості і кризи розвитку / Т.П. Рєпнова. - С.42-52 Звєрєва, І. Д. Розробка та впровадження програм з навчання життєвим навичкам : міжнародні і вітчизняні підходи / І.Д. Звєрєва. - С.53-57 Безпалько, В. В. Психологічні та соціальні проблеми дитячої і підліткової наркоманії / В.В. Безпалько. - С.57-59 Шкуркіна, В. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в умовах інтернатного закладу / В.М. Шкуркіна. - С.60-62 Брийовська, І. Б. Ставлення сучасних християн та мусульман до християнських цінностей / І.Б. Брийовська. - С.63-68 Барко, В. І. Методика проведення тренінгів управлінського спрямування / В.І. Барко. - С.70-76 Щербина, Л. Ф. Психологічні прийоми впливу на процеси смислоутворення у роботі із особами, залежними від наркотичних речовин / Л.Ф. Щербина. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Щербина, Л. Ф. Психологічні прийоми впливу на процеси смислоутворення у роботі із особами, залежними від наркотичних речовин [Текст] / Л.Ф. Щербина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 77-80
Рубрики: Наркотична залежність Практичні психологи Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки / О. Гомотюк. - С.11-24. Балл, Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять / Г. Балл. - С.25-53. М’ясоїд, П. Метатеоретичний аналіз у психології / П. М’ясоїд. - С.64-82. Титаренко, Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях" / Т. Титаренко. - С.83-96. Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект / Ю. Романенко. - С.97-106. Слюсаревський, МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології / МИ. Слюсаревський. - С.107-118. Боришевський, М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський. - С.119-126. Подшивалкіна, В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна. - С.127-137. Карпенко, З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості / З. Карпенко. - С.138-144. Ямницький, В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості / В. Ямницький. - С.145-152. Пірен, М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період / М. Пірен. - С.153-159. Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.160-166. Шевченко, Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування / Н. Шевченко. - С.167-180. Максименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу / Ю. Максименко, Д. Синенький. - С.181-185. Бурлачук, Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій / Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. - С.186-190. Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика / Ж. Вірна. - С.191-201. Потапчук, Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань / Є. Потапчук, М. Ільтяй. - С.202-205. Шинкарюк, А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк. - С.206-214. Клименко, В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація / В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. Савчин, М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.229-241. Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв. - С.242-247. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект [Текст] / Ю. Романенко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 97-106. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Соціологія--теорія Кафедра філософії та соціології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги Кл.слова (ненормовані): освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПФ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Бурова, О. К. Імперсоналістичний образ цивілізації як дзеркало людської долі. Речі та машини / О. К. Бурова. - С.3-14. Сумченко, С. В. Філософська інтерпретація критеріїв суспільного прогресу / С. В. Сумченко. - С.22-28. Пряжникова, Г. Ю. Інформаційна складова культурної динаміки / Г. Ю. Пряжникова. - С.28-35. Доброносова, Ю. Д. Коллизии и перспективы развития философских исследований медиа в украинском контексте / Ю. Д. Доброносова. - С.35-45. Зінченко, В. В. Дискурс мови в психосоціальних парадоксах виміру людського буття і суспільної практики / В. В. Зінченко. - С.45-59. Полюга, В. В. Феномен інтерпретації в музиці: філософський аспект / В. В. Полюга. - С.59-64. Сідак, Л. М. "Руйнація" особистості як ознака сучасної культури / Л. М. Сідак. - С.64-70. Шолухо, Н. Є. Мартін Гайдеггер та Еманюель Левінас: трансформація етичних настанов повсякденності у світлі появи Іншого / Н. Є. Шолухо. - С.84-87. Туренко, В. Е. Філософський погляд на дискурс любові в контексті щастя та нещастя / В. Е. Туренко. - С.102-110. Михайлова, В. Л. Онтологические основания исследования правосознания как морально-этического феномена / В. Л. Михайлова. - С.110-120. Шарипін, А. В. Феноменологія часу в українській культурі XIV-XV ст. / А. В. Шарипін. - С.120-129. Чорний, О. О. Джерельна база та її роль в зародженні і розвитку філософської думки на землях сучасної України до Київської Русі / О. О. Чорний. - С.129-135. Усачов, В. А. Інтерпретація культури у французькій семіологічній школі минулого століття / В. А. Усачов. - С.135-142. Омельченко, В. Ю. Філософсько-правові погляди П. Юрковича в контексті сучасних методологічних проблем / В. Ю. Омельченко. - С.142-150. Бондар, С. В. Становлення наукового пізнання в період Середньовіччя / С. В. Бондар. - С.150-158. Сабадуха, В. О. Я-концепція історика, або роздуми філософа щодо онтологічної сутності історичних подій / В. О. Сабадуха. - С.158-167. Ібрагімов, М. М. "Спортивне тіло" та "спортивна душа" як постекзистенціалістські смислоутворення в сучасній метаантропології / М. М. Ібрагімов. - С.167-174. Горохолінська, І. В. Роль філософсько-релігійних ідей Канта у становленні аксіологічно-методологічного ресурсу філософії релігії / І. В. Горохолінська. - С.174-180. Гончаров, Г. М. Феномен екуменізму в християнському світі / Г. М. Гончаров. - С.180-184. Шабанова, Ю. А. Современная философия в вопрошании целостности / Ю. А. Шабанова. - С.184-191. Ротенфельд, Ю. А. Дефицит разума как главная проблема гуманитарной культуры / Ю. А. Ротенфельд. - С.191-206. Козачинська, В. В. Колізії антропологізму: на шляху до антропології недовіри / В. В. Козачинська. - С.206-213. Сердюк, Е. А. Несобытийность смерти / Е. А. Сердюк. - С.213-220. Соколовська, В. В. Смертна кара: чи досягли ми соціальної справедливості її відміною? / В. В. Соколовська. - С.220-223. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Ібрагімов, М. М. "Спортивне тіло" та "спортивна душа" як постекзистенціалістські смислоутворення в сучасній метаантропології [Текст] / М. М. Ібрагімов> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 3. - С. 167-174. Рубрики: Філософія і спорт Кл.слова (ненормовані): метаантропологія -- спортивне тіло -- спортивна душа -- постекзистенційне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |