Татарко, А. Н. Социальный капитал как фактор отношения к деньгам / А. Н. Татарко> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 3. - С. 88-97. - Бібліогр.: 28 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Психологія--економічна психологія Психологія--галузева психологія Кл.слова (ненормовані): соціальний капітал -- монетарні аттітюди -- соціальна згуртованість -- ідентичність -- громадянська ідентичність -- психологічні відношення -- соціальні установки -- довіра -- економічна психологія -- гроші -- відношення до грошей Анотація: Показано, що соціальний капітал зв'язку не тільки з макроекономічними показниками на соціальному рівні, але з економічною поведінкою людей (n = 634). Розглянуто зв'язки соціального капіталу і відношення до грошей. Висловлено пропозиція, що соціальний капітал може виконувати регулятивну функцію відношення людей до матеріальних ресурсів, яка може виявлятись на індивідуальному рівні в особливостях відношення до грошей. Оскільки різноманітні форми капіталу можуть конвертуватись один в одного, то високий соціальний капітал індивіда повинен бути пов'язаний з його меншою орієнтованістю на гроші. Встановлено, що соціальний капітал на індивідуальному рівні негативно впливає на вираженість наступних груп монетарних аттитюдів (по А. Фьонему): "накопичення/збереження", "влада/використання", "неадекватність", "безпека". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 56 Нестерова, Марія. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв Рубрики: Освітні технології--вища школа Кл.слова (ненормовані): когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
N45 Nesterova, Maria. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension [Текст] / M Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 77-85. - Бібліогр. в кінці ст. 83 (5 назв) . - ISSN 2078-1016
Європа--суспільство--соціальна згуртованість Кл.слова (ненормовані): когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції Анотація: У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. Окреслено основні практичні завдання щодо інплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
N45 Nesterova, M. Implementation of eu the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2019. - N 1. - С. 44-52 . - ISSN 2078-1016
Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- європейській освітній простір -- міжкультурний діалог -- освітній простір -- соціальна згуртованість Анотація: У статті розглянуто процес імплементації європейстких цінностей в освіній простір України. Показано зв'язок розвитку соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу на фундаменті спільних цінностей. Упровадження цінносно-орієнтованого підходу повинно здійснюватися в різних напрямках освітнього простору - від викладання та навчання до врядування вищих освітніх закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 2. - С. 45-50. Рубрики: Соціальна робота Кл.слова (ненормовані): соціальна згуртованість -- інклюзія в освіті -- молодіжна робота -- освітній простір -- соціальна згуртованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Марія. Соціальна згуртованість університетської спільноти [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 3. - С. 42-51. Рубрики: Соціологія молоді Кл.слова (ненормовані): освітній простір -- освітнє середовище -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота Дод.точки доступу: Дєліні, Марина; Заможський, Андрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Мар’я. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України [Текст] / М. Нестерова, А. Цимбал> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 4. - С. 53-58. Рубрики: Вища педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- освітній процес -- соціальна згуртованість -- університетські спільности -- ціннісно-орієнтована освіта -- вища педагогічна освіта Дод.точки доступу: Цимбал, Алісія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Nesterova, Marja. Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development [Текст] / M. Nesterova> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 1. - С. 49-54. Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський освітній простір Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- інклюзія -- освіта -- різноманітність -- соціальна згуртованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Марья. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот [Текст] / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 50-55. Рубрики: Вищі навчальні заклади України--робота в умовах пандемії Кл.слова (ненормовані): COVID-19 -- пандемія -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота Дод.точки доступу: Дєліні, Марина; Заможський, Андрій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Мар’я. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті [Текст] / М. Нестерова, О. Яценко, М. Дєліні> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 4. - С. 47-52. Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський освітній простір Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- міжкультурна комунікація -- різноманіття -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота -- огляд фахової періодики Дод.точки доступу: Яценко, Олена; Дєліні, Марина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Нестерова, Мар’я. Практика впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти [Текст] / М. Нестерова> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2021. - N 1. - С. 49-54. - Бібліогр. с. 54. Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський досвід Кл.слова (ненормовані): європейські цінності -- інклюзія -- соціальна згуртованість -- університетська спільнота Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |