М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : навч. посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - 2-е вид., стереотип. - К. : МАУП, 2001. - 256 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-608-124-5 : 10.50 грн., 13.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Сприймання Мислення Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Кл.слова (ненормовані): різновиди мовлення Дод.точки доступу: Соловієнко, Валентин Олександрович; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 34 Ч.З.№2 (21), аб (10), фб (1), ав (2) Свободны: Ч.З.№2 (21), аб (10), фб (1), ав (2) |
С 79 Степанов, Олександр Максимович. Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - Корот. термінолог. словник: с. 460-502. - ISBN 966-8226-07-0 : 22.00 грн., 27.00 грн.
РУБ 15(075.3) + 371(075.3) Рубрики: Особистість Діяльність пізнавальна Групи Колектив Увага Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Емоції Почуття Воля Темперамент Характер Здібності Навчання Виховання--окремі напрямки Сім’я--відносини Школа Церква Дидактика Дод.точки доступу: Фіцула, Михайло Миколайович Примірників всього: 31 аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) Свободны: аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22) |
Д 79 Дубравська, Дося Михайлівна. Основи психології [Текст] : навч. посібник / Д. М. Дубравська. - Львів : Світ, 2001. - 280 с. : іл. - Іменний покажчик с. 263-269; Бібліогр.: с. 270-273. - ISBN 966-603-129-9 (в пер.) : 17.55 грн.
РУБ 15(075.5) Рубрики: Мозок Поведінка Стани свідомості Сон--сновидіння Відчуття Сприймання Пам’ять Мова і мовлення Мислення Уява Увага Особистість--розвиток особистості--становлення Діяльність Особистість--емоції Здібності Характер Темперамент Примірників всього: 40 ав (4), фб (1), Ч.З.№2 (25), аб (10) Свободны: ав (4), фб (1), Ч.З.№2 (25), аб (10) |
П 86 Психологія [Текст] : Підручник для студ. вузів / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 3-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 2001. - 560 с. - ISBN 966-06-0202-2 : 12.74 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Кафедра психології Особистість--розвиток особистості Відчуття Сприймання Пам’ять Увага Мислення Інтелект Конфлікти--розв’язання Психологія--інженерна психологія Психологія--екологічна психологія Менеджмент--психологія Сім’я--психологія--див. Психологія сім’ї Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Дод.точки доступу: Трофімов, Юрій Леонідович; Рибалка, Валентин Васильович; Гончарук, Петро Антонович; Трофімов, Юрій Леонідович (член-кор. АПН України) \ред.\ Примірників всього: 49 аб (11), Ч.З.№2 (30), ав (3), пед. (5) Свободны: аб (11), Ч.З.№2 (30), ав (3), пед. (5) |
М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : Навч. посібник / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти і науки України, Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця. - 2-е вид., перероб. та доп. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 272 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8568-54-0 : 22.00 грн., 25.50 грн., 20.00 грн., 24.00 грн., 22.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Особистість Діяльність Спілкування Увага Відчуття Сприймання Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Кл.слова (ненормовані): мова (психол.) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця Примірників всього: 120 НМК ф-т ПСР (2), аб (96), Ч.З.№2 (19), фб (1), ав (2) Свободны: НМК ф-т ПСР (2), аб (96), Ч.З.№2 (19), фб (1), ав (2) |
З-14 Загальна психологія [Текст] : підручник для студентов вищих навчальних закладів / С. Д. Максименко, В. О. Зайчук, В. В. Клименко, В. О. Соловієнко; за заг. ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Форум, 2000. - 544 с. - ISBN 966-7786-03-Х : 16.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка Душа Тести психологічні Бесіда Анкетування Соціометрія Особистість Спілкування Мова і мовлення Соціальні групи Керівник--психологія Підлеглий--психологія Конфлікт Відчуття Сприймання Мислення Пам’ять Увага Емоції Почуття Уява Воля Темперамент Здібності Характер Психомоторика Творчість--психологія Психологія навчання Гра--психологія Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович; Зайчук, Валентин Олександрович; Клименко, В. В.; Соловієнко, Валентин Олександрович Примірників всього: 268 ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) Свободны: ав (4), аб (234), фб (1), Ч.З.№2 (25), пед. (4) |
И 92 Ительсон, Лев Борисович. Лекции по общей психологии [Текст] : учеб. пособ. / Л. Б. Ительсон. - Мн. : Харвест ; М. : АСТ, 2000. - 896 с. - (Библиотека практической психологии). - ISBN 985-13-0028-4 (в пер.). - ISBN 5-17-001722-7 : 21.50 грн.
РУБ 151 Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Поведінка--пристосувальна Відчуття Діяльність--психічна Емоції Сприймання Діяльність--перцептивна Мислення Уявлення Слово і мова (психол.) Особистість Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 17 Максименко, Сергій Дмитрович. Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко ; Міжрегіональна Академія управління персоналом. - К. : МАУП, 2000. - 256 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-608-012-5 : 10.00 грн. - ISBN 966-608012-5 : 11.50 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра психології Свідомість--виникнення--розвиток Групи--соціальні Діяльність--психологія Творча діяльність Спілкування Увага Відчуття Сприймання Уява Пам’ять Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Дод.точки доступу: Соловієнко, Валентин Олександрович; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 211 аб (184), ав (7), Ч.З.№2 (20) Свободны: аб (184), ав (7), Ч.З.№2 (20) |
М 99 М’ясоїд, Петро Андрійович. Загальна психологія [Текст] : Навчальний посібник / П. А. М’ясоїд ; Міжнародний Фонд "Відродження". - К. : Вища школа, 2000. - 479 с. : іл. - (Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"). - Список реком. л-ри в кінці розд. - ISBN 5-11004780-4 (в пер.) : 15.60 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--історія психології Психологія--система знань Психологія--проблема Психіка--розвиток Ненормативний розвиток--психічний Особистість--психіка Спілкування Діяльність і спілкування Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Увага Емоції та почуття Воля--теорія (психол.) Темперамент Здібності--розвиток Характер Дод.точки доступу: Міжнародний Фонд "Відродження" Примірників всього: 264 аб (234), ав (2), Ч.З.№2 (28) Свободны: аб (234), ав (2), Ч.З.№2 (28) |
М 99 М’ясоїд, Петро Андрійович. Задачі з курсу загальної психології [Текст] : Навч. посібник для студ. вищих навч. пед. закладів освіти / П. А. М’ясоїд ; Міжнародний Фонд "Відродження". - К. : Вища школа, 2000. - 184 с. - (Програма "Трансформація гуманітарної освіти в Україні"). - ISBN 5-11-004750-2 : 2.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка--розвиток Діяльність--психологія Спілкування Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Увага Емоції Почуття Воля Темперамент Здібності Характер Дод.точки доступу: Міжнародний Фонд "Відродження" Примірників всього: 91 аб (68), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) Свободны: аб (68), Ч.З.№2 (20), ав (2), фб (1) |
П 22 Пашукова, Тетяна Іванівна. Практикум із загальної психології [Текст] : практикум / Т. І. Пашукова, А. І. Допіра, Г. В. Дьяконов ; за ред. Пашукової. - К. : Знання, 2000. - 204 с. - Бібліогр.: с. 197-203. - ISBN 966-7293-70-Х : 8.20 грн.
РУБ 15(075.35) Рубрики: Відчуття Сприймання Пам’ять Увага Мислення Уява Мовлення Емоції та почуття Воля Темперамент Характер Здібності Особистість Дод.точки доступу: Допіра, Андрій Іванович; Дьяконов, Геннадій Віталійович; Пашукова, Тетяна Іванівна \ред.\ Примірників всього: 97 ав (3), фб (1), Ч.З.№2 (14), аб (79) Свободны: ав (3), фб (1), Ч.З.№2 (14), аб (79) |
П 86 Психологія [Текст] : Підручник для студ. вузів / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 4-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 2003. - 558 с. - ISBN 966-06-0306-1 : 19.90 грн., 26.00 грн., 20.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--наукова--життєва--народна Особистість--розвиток особистості Відчуття Сприймання Пам’ять Увага Мислення Інтелект Уява Творчість Конфлікти--розв’язання Спілкування Інженерна психологія--основи екологічна психологія Психологія менеджменту Психологія сім’ї Дод.точки доступу: Трофімов, Юрій Леонідович; Рибалка, Валентин Васильович; Гончарук, Петро Антонович Примірників всього: 17 фб (1), аб (10), НМК ф-т ПСР (2), ав (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), аб (10), НМК ф-т ПСР (2), ав (2), Ч.З.№2 (2) |
О-63 Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна Соціальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів: У 2-х кн. / Л. Е. Орбан-Лембрик. - К. : Либідь, 2004 - 2006. - ISBN 966-06-0356-8. Кн. 1 : Соціальна психологія особистості і спілкування. - К., 2004. - 576 с. - ISBN 966-06-0357-6 : 18.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Спілкування Групи Особистість Лідер Соціалізація особистості Сприймання--міжособистісне Психологія особистості Психологія спілкування--підручники та посібники для ВНЗ Соціальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ Примірників всього: 145 НМК ф-т ПСР (5), аб (118), Ч.З.№2 (20), ав (2) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (118), Ч.З.№2 (20), ав (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Я 76 Ярослав, Ніна Степанівна. Пізнавальні психічні процеси та пізнавальна діяльність особистості [Текст] : Навчально-методичний посібник / Н. С. Ярослав, В. С. Король ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 110 с. - 2.70 грн.
РУБ 152 Рубрики: Уява Увага Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Дод.точки доступу: Король, Володимир Степанович; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 385 Каф. псих. (8), аб (346), Ч.З.№2 (30), ав (1) Свободны: Каф. псих. (8), аб (346), Ч.З.№2 (30), ав (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12 Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16 Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20 Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24 Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31 Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36 Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39 Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43 Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47 Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52 Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57 Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61 Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65 Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68 Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72 Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76 Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81 Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85 Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89 Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94 Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98 Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102 Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107 Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112 Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116 Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120 Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124 Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127 Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132 Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
РУБ 15 Рубрики: Музична освіта в Україні Вчитель музики--підготовка Вчитель майбутній --музика і хореографія Здібності музичні--розвиток уроки музики Викладання музики Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 3 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 3.03 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Музично-естетичне виховання в системі античної педагогіки: Уроки історії / О. Я. Ростовський. - С .5-20 Дряпіка, В. І. Проблеми формування ціннісних орієнтацій студентів у галузі музичної культури / В. І. Дряпіка. - С .21-24 Смікал, В. О. Роль мистецтва у формуванні світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .25-28 Біла, Н. Л. Мистецтво у формуванні світогляду майбутнього вчителя музики / Н. Л. Біла. - С .29-31 Чекан, Ю. І. Переінтонування як методологічна основа аналізу історичного функціонування музичного твору / Ю. І. Чекан. - С .32-35 Рудницька, О. П. Розуміння мистецького твору в контексті ідей феноменології / О. П. Рудницька. - С .36-39 Ісьянова, Л. М. Художня форма як цілісна інтелігенція у концепції О. Ф. Лосєва / Л. М. Ісьянова. - С .40-44 Кафтанова, С. В. Функціонування авторського міфу в наніональній культурі як методологічна та навчально-пізнавальна проблема / С. В. Кафтанова. - С .45-50 Кульбака, Т. Г. Принципи періодизації творчості композитора як методологічна та навчально-методична проблема / Т. Г. Кульбака. - С .51-55 Матвєєва, Л. Л. Музичний авангард другої половини ХХ століття в курсі історії музики: творчість Альфреда Шнітке в контексті постмодернізму / Л. Л. Матвєєва. - С .56-59 Матвєєв, В. Ознайомлення студентів музично-педагогічного факультету з духовною музикою крішнаїзму / В. Матвєєв. - С .60-63 Соколова, Т. Деякі питання викладання сучасної української музики в середній ланці освіти / Т. Соколова. - С .64-67 Воєводіна, Л. П. До питання про структуру музичної свідомості особистості / Л. П. Воєводіна. - С .68-70 Шилова, Л. П. Музичне висловлювання як предмет сприймання / Л. П. Шилова. - С .71-76 Гарбар, Г. А. Науково-творчий компонент у системі музично-професійної підготовки студентів / Г. А. Гарбар. - С .77-79 Юник, Д. Г. Психологічний аспект запам’ятовування музичної інформації студентами-інструменталістами / Д. Г. Юник. - С .80-84 Богданович, Л. М. Оптимум збудливості як фактор формування виконавської надійності музикантів-інструменталістів / Л. М. Богданович. - С .89-92 Чайковська, О. А. Проблемні питання комп’ютеризації музичної освіти / О. А. Чайковська. - С .93-96 Семенова, Н. М. Проблема формування оцінних суджень у системі професійної підготовки фахівця-музиканта / Н. М. Семенова. - С .97-100 Римаренко, О. П. Педагогічні умови формування культури почуттів майбутнього фахівця-бандуриста / О. П. Римаренко. - С .101-104 Цвігун, О. А. Музична освіта в професійній підготовці майбутнього педагога / О. А. Цвігун. - С .105-109 Грищенко, Ю. В. Розвиток професійної вокальної освіти в Києві (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Ю. В. Грищенко. - С .110-112 Панасенко, Т. Г. Формування музично-аналітичних умінь у студентів музичних спеціальностей / Т. Г. Панасенко. - С .113-115 Іващенко, В. М. Структура проведення практик у групах з музичною спеціалізацією педагогічних коледжів / В. М. Іващенко, С. Г. Іващенко. - С .116-119 Головєнко, В. М. Заняття ритмікою та хореографією на сучасному етапі / В. М. Головєнко. - С .120-122 Плєтніченко, В. І. Діяльність духового оркестру як засіб гуманізації навчально-виховного процесу (за матеріалами діяльності духових оркестрів макаренківських виховних установ) / В. І. Плєтніченко. - С .123-126 Булатова, Е. І. Сучасні вимоги до музичної підготовки керівників аматорських колективів / Е. І. Булатова. - С .127-130 Паньків, Л. І. Музична терапія в роботі керівника дитячого художнього колективу / Л. І. Паньків. - С .131-135 Коваль, О. Питання розвитку музичних здібностей дітей у педагогічних працях М. Д. Леонтовича і К. Г. Стеценка / О. Коваль. - С .136-140
РУБ 15 Рубрики: Мистецтво--значення Музична освіта в Україні Здібності музичні--розвиток Духовий оркестр Музика--методика викладання Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Шнітке, Альфред \о нем\; Леонтович, М. Д. \о нем\; Стеценко, К. Г. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
М 15 Макарова, Любов Леонідівна. Загальна психологія [Текст] : Навчальний посібник для вищих навч. закладів / Л. Л. Макарова, В. М. Синельніков ; Міністерство освіти і науки України, Макіївський економіко-гуманітарний інститут. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 200 с. - ISBN 966-364-018-9 : 15.00 грн., 15.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологічні дослідження Відчуття Сприймання Пам’ять Уява Творчість Мислення Інтелект Психологія особистості Темперамент Здібності Характер Діяльність--психологія Мова і мовлення Спілкування Увага Емоції Почуття Воля (психологія) Дод.точки доступу: Синельніков, Вікто Максимович; Міністерство освіти і науки УкраїниМакіївський економіко-гуманітарний інститут Примірників всього: 50 фб (1), ав (2), аб (30), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (15) Свободны: фб (1), ав (2), аб (30), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (15) |