Б 55 Бех, Іван Дмитрович. Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн. Зміст: Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33 Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63 Кл.слова: дитина, виховна позиція Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120 Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120 Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108 Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95 Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87 Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154 Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203 Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372 Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425 Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482 ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518 Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503 Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509 ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557 Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528 Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531 Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544 Особливості поведінки особистості . - С .545-557 МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582 Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560 Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575 ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604 Відповідальність як виховна мета . - С .583-590 Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604 МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656 Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613 Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621 Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628 Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628 Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639 Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649 Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656 СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670 Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659 Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666 Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670 ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689 Молодший школяр . - С .671-679 Підліток . - С .680-684 Старшокласник . - С .685-689 КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721 Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695 Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700 Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706 Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713 Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721 ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793 ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811 Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798 Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803 Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806 Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Виховання особистості Дошкільний вік--психологія Молодші школярі--психологія Підлітки--психологія Старшокласники--виховання Рання юність--психологія Я - теорія (психол.) Особистісно-орієнтоване виховання Фізичне виховання дітей Виховання миролюбності Виховання студентів Воля (психологія) Відповідальність Сенс життя Майстерність вчителя Вчинок (псих.) Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Примірників всього: 29 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10) |
> Шифр: П2/2003/16 (квітень) Газета 2003р. N 16 (квітень) Карагодіна, О. Сьогодні - старшокласник, завтра - студент? / О. Карагодіна, Л. Гончар. - С.1-2. Кл.слова: психологія старшокласника, вступ до вузу Боговарова, О. Людина читаюча: Психологія активного раціонального читання / О. Боговарова. - С.3-4, 5-8. Кл.слова: психологія читання Максименко, С. Генетичне дослідження психіки і особистості / С. Максименко. - С.1-23 (Вкладка) Кл.слова: психологія особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карагодіна, О. Сьогодні - старшокласник, завтра - студент? [Текст] / О. Карагодіна, Л. Гончар> // Психолог. - 2003. - N16 (квітень). - С. 1-2.
Рубрики: психологія старшокласника Кл.слова (ненормовані): психологія старшокласника -- вступ до вузу Дод.точки доступу: Гончар, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному ставленні особистості старшокласників [Текст] / Л. А. Мартинець> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 41-55 Рубрики: виховання професійне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СТАРШОКЛАСНИК Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 95 Шуляк, Н. Є. Формування у старшокласників ціннісного ставлення до людини як умова морально-духовного становлення особистості [Текст] / Н. Є. Шуляк> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 9-14. Рубрики: Виховання--ціннісне виховання Морально-духовне виховання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): виховне середовище -- старшокласник -- морально-духовне становлення особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Назаренко, Галина. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко. - С.3-9. - Бібліогр.: 10 назв. Ломакіна, Галина. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна. - С.10-16. - Бібліогр.: 19 назв. Нємцева, Тетяна. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева. - С.17-22. - Бібліогр.: 14 назв. Карло, Тетяна. Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха. - С.23-29. - Бібліогр.: 6 назв. Каракаш, Іван. Виховання демократичної політичної культури старшокласників як прояву культури демократизму особистості у політичній сфері життя громадянського суспільства / І. Каракаш, Л. Боїн. - С.31-37. - Бібліогр.: 5 назв. Стороженко, Наталія. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади / Н. Стороженко, Н. Кравець. - С.38-43. - Бібліогр.: 5 назв. Солошенко, Тарас. Сприяння усвідомленню старшокласниками демократичних цінностей засобами проектної діяльності / Т. Солошенко, В. Гулінський. - С.44-46. - Бібліогр.: 3 назви. Нікіфорова, Олена. Шкільна практика навчання демократії / О. Нікіфорова. - С.47-49. - Бібліогр.: 4 назви. Жукова, Ольга. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова. - С.50-55. - Бібліогр.: 4 назви. Запасникова, Олена. Виховання старшокласників як суб’єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев. - С.56-60. - Бібліогр.: 3 назви. Малахова, Світлана. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / С. Малахова, Т. Апалькова, Н. Фокіна. - С.61-65. - Бібліогр.: 5 назв. Нємцева, Тетяна. Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко. - С.66-70. - Бібліогр.: 4 назви. Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників. - С.71-75. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 74 Ломакіна, Галина. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб’єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 10-16. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання особистості--старшокласники Виховання громадянське Кл.слова (ненормовані): демократичні цінності -- держава -- суб’єкт пізнання -- світогляд -- потреби -- активність -- становлення особистості Анотація: У статті розглядається поняття "громадянське суспільство" як економічна, соціальна, політична та духовна сфери діяльності суб’єкта. Розкрито сутність та структуру категорії "старшокласник-суб’єкт громадянського суспільства". Охарактеризовано особливості самовизначення й самореалізації учнів старших класів у всіх сферах життя громадянського суспільства. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |