Бригадир, М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів [Текст] / М. Бригадир> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 5-15 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: Модульно-розвивальне навчання Кл.слова (ненормовані): сфера освіти -- наукове проектування -- метаонтологічні пласти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Огнев’юк, В. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / Віктопр Огнев'юк, Світлана Сисоєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 44-51. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освітологія Кл.слова (ненормовані): сфера освіти -- освітологія -- освітологічна підготовка -- освітологічні дослідження -- едукологія Анотація: У статті розкрито сутність нового наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти - освітології; сформульовано основні положення концепції освітології; розглянуто філософські та педагогічні витоки її формування; з'ясовано завдання, які стоять перед освітологією як самостійною наукою; визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, спрямованих на подолання суперечностей між вимогами суспільства до сфери освіти й реальним станом її розвитку. Дод.точки доступу: Сисоєва, Світлана Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Данилевська, О. Типи мовної поведінки київських школярів / О. Данилевська> // Укр. мова : наук.-теорет. журн. Ін-ту укр. мови НАН України. - 2013. - № 2. - С. 56-67 . - ISSN 1682-3540 Рубрики: Українська мова--лексика--мовна поведінка Кл.слова (ненормовані): соціолінгвістика -- мовна ситуація -- сфера освіти -- кодові перемикання -- фундаментальна децентрація Анотація: У статті висвітлено результати соціолінгвістичного дослідження за методикою "ідеальних типів", на підставі якого запропоновано типологію моделей мовної поведінки українських підлітків в умовах спілкування в закладах освіти. Обгрунтовано, що диглосне мовне середовище шкіл спричиняє поглиблення індивідуальної двомовності як українськомовних, так і російськомовних дітей. Зроблено висновок, що мовна поведінка школярів є виявом стихійного пристосування до мовної ситуації в школі, що зумовлює дифузність мовного простору в закладах освіти та слабку керованість процесів свідомого впливу на мовну ситуацію в них. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
М 11 Мірзоєва, Тетяна. Щодо відомчих заохочувальних відзнак Міністерства освіти і науки України / Тетяна Мірзоєва> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 92-95
Кл.слова (ненормовані): заохочувальні відзнаки -- відомчі заохочувальні відзнаки -- положення -- педагогічні працівники -- наукові працівники -- науково-педагогічні працівники -- сфера освіти -- подяка -- грамота -- почесна грамота -- нагрудний знак -- Відмінник освіти, нагрудний знак -- Василь Сухомлинський, нагрудний знак -- За освітні та наукові досягнення, нагрудний знак -- представлення до нагородження -- державні нагороди Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
К 26 Карпець, Л. А. Ціннісна рефлексія у сфері педагогічної діяльності [Текст] / Л. А. Карпець> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 4. - С. 113-119 Рубрики: Філософія--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- освітня система -- сфера освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |