К 75 Кочерга, Світлана. "Ландшафт культури" у творчості Лесі Українки [Текст] / С. Кочерга> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-8. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): семіотика -- бінарна опозиція -- творчий процес Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 11 Лізун, Олександр Вікторович. Фронтальний художній розвиток дитини - запорука подальшої реалізації її особистого потенціалу [Текст] / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 1. - С. 39-41 Рубрики: виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): художній розвиток дитини -- художньо-естетичний розвиток -- творчий процес Дод.точки доступу: Мазур, Юлія Михайлівна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 87 б-ка Бойка О. Д. / Г 87-фб Громов, Евгений Сергеевич. Природа художественного творчества [Текст] : кн. для учителя / Е. С. Громов. - М. : Просвещение, 1986. - 237, [2] с. - 1.00 грн. РУБ 7 Рубрики: Кафедра філософії та соціології Художня творчість (філос.) Кл.слова (ненормовані): талант -- творчий процес -- натхнення -- художнямайстерність Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Т 28 Творчість: обов’язок чи необхідність? [Текст] / підгот. Т. Конончук> // Українська літературна газета. - 2015. - N 22 (6 листопада). - С. 2-3. Рубрики: Кафедра української літератури Літературознавство--творчий процес Кл.слова (ненормовані): письменницький фах -- письменницька творчість -- жінки-письменниці зарубіжних країн -- потреба в творчості -- творчий процес Дод.точки доступу: Конончук, Тетяна \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Т 19 Тарещенко, І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять / Ірина Тарещенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 44–48. - Зміст: Організація занять ; Облаштування робочого місця ; Творчий процес ; Додаток : Кольори та візерунки, характерні для різних видів декоративного розпису.
Кл.слова (ненормовані): методика навчання в ДНЗ -- дошкільні навчальні заклади -- образотворчое мистецтво -- декоративно-прикладне мистецтво -- організація занять -- декоративне малювання -- робоче місце -- облаштування -- творчий процес -- кольори -- декоративний розпис Анотація: У статті презентовано досвід роботи педагогів дошкільних навчальних закладів міста Славутича Київської області щодо організації занять з декоративного малювання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савчук, М. Радість пізнання та успіху, або Про творчий потенціал учителя / Марія Савчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 56. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--обдаровані діти--проекти Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- академічно здібні учні -- творчий процес -- творчий потенціал -- початкова школа Анотація: Автор статті розповідає про роботу вчителя за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" в початковій школі, який створений для академічно обдарованих дітей, які здатні успішно засвоювати матеріал на уроках, відповідно до стандартів меритократичної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Нуне Степанян, Валентина Рожнова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- академічна обдарованість -- самовизначення особистості -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу. Дод.точки доступу: Рожнова, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |