Ю 16 Юдкін-Ріпун, Ігор Миколайович. Культурологія Просвітництва [Текст] : Навч. посібник для студентів вищих навчальних мистецьких закладів за спец. "Культурологія" / І. М. Юдкін-Ріпун ; Національна Академія Наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського, Міністерство освіти України, Інститут змісту та методів навчання. - К. : [б. в.], 1999. - 200 с. - Бібліогр.: с. 166-186. - ISBN 966-02-1234-8 : 4.40 грн.
РУБ 37 Рубрики: Культурологія--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): Секуляризація культури -- філантропізм -- індустріалізм -- урбанізація -- інституціоналізація -- театралізація -- деінтеграція культури -- модернізація -- народництво -- фольклористика -- Просвітництво 17 ст. -- рабовласництво Дод.точки доступу: Національна Академія Наук України; Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського; Міністерство освіти України; Інститут змісту та методів навчання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
З-41 Зборовська, Ніла Вікторівна. Код української літератури: Проект психоісторії новітньої української літератури [Текст] : монографія / Н. В. Зборовська. - К. : Академвидав, 2006. - 504 с. - (Монограф). - ISBN 966-8226-36-4 : 4.50 грн., 4.50 грн., 36.00 грн., 25.00 грн. Зміст: ПСИХОІСТОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА: ОНТОГЕНЕЗ І ФІЛОГЕНЕЗ Материнський код у теорії М. Кляйн . - С .14-22 Кл.слова: параноїдно-шизоїдна стадія, депресивна стадія Батьківський код у теорії онтогенезу З. Фройда . - С .23-29 Кл.слова: я-ідеал Проблематика моделювання психоісторії літератури . - С .30-57 КЛАСИЧНИЙ ЦИКЛ У ПСИХОІСТОРІЇ НОВІТНЬОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ "Енеїда" І. Котляревського як параноїдно-шизоїдна позиція материнського коду . - С .59-76 Поезія Т. Шевченка: депресивно-репараційна позиція материнського коду і пошуки Великого Слова . - С .77-97 Мазохістські й садистські інтенції в синівському національному характері . - С .79-85 Марко Вовчок як імітація творчості в українській психоісторії . - С .98-115 Приватна історія: батьківський комплекс . - С .100-105 Літературна позиція: імітація і садомазохістські сюжети . - С .106-115 Пошуки втраченого коду мужності в українській класиці . - С .116-151 Аристократичний код мужності і маргіналізація України в "Чорній раді" П. Куліша . - С .121-130 Пропаща народна мужність у романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" . - С .131-141 Монотеїстичний заповіт у поемі "Мойсей" І. Франка . - С .142-151 Батьковбивство в коді російської імперської літератури: деконструкція національного монотеїзму . - С .152-177 ПСИХОІСТОРІЯ МОДЕРНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ Модерне європейське порубіжжя: психосемантика кризової мужності і кризової жіночості . - С .178-198 Символічне вбивство Бога-отця як імперський дискурс . - С .183-191 Історія як реакція на боговбивство . - С .192-198 Українське порубіжжя як психоісторична проблема . - С .199-215 Модерністська психосемантика еросу в українській літературі . - С .216-278 Фатальна Жінка в імперському на національному дискурсах європейського порубіжжя . - С .221-224 Материнський фатальний код в істеричному дискурсі переслідування Лесі Українки . - С .225-230 Патріотичний пророчий епос Лесі Українки . - С .231-233 Проблематика батьківського еросу у пророчій драмі Лесі Українки між Дон Жуаном і Месією . - С .234-240 Десублімація еросу в "Лісовій пісні" Лесі Українки . - С .241-242 Меланхолійна прелюдія до "поважної" творчості О. Кобилянської . - С .243-258 Батьківсько-синівський ерос і проблема свідомої матері у порубіжній творчості В. Винниченка . - С .259-278 Психотична (постмодерністська) позиція в історії української літератури (20-ті роки ХХ ст.) . - С .279-349 Матеревбивство як синівське порушення батьківського коду мужності . - С .282-296 Психотичне блазнювання як інфантилізація національного характеру . - С .297-307 Імперське розщеплення еросу і розпад національного світу . - С .308-320 Епоха українського соцреалізму як маргінальна імітація батьківського коду мужності (30-50-ті роки ХХ ст.) . - С .321-349 Поетичний український соцреалізм . - С .328-332 Прозовий український соцреалізм . - С .333-349 ПОСТМОДЕРНИЙ ЦИКЛ У ПСИХОІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ . - С .350-468 Шістдесятництво як наївний дискурс батьківства . - С .350-365 Наївні пошуки батьківського коду мужності у прозі Г. Тютюнника . - С .354-360 Шістдесятницький дискурс несвідомої любові . - С .361-365 Химерне блазнювання як регресія до материнського коду . - С .366-379 Реалістична і романтична моделі постмодерного синтезу батьківсько-материнського коду . - С .380-394 Вісімдесятництво як колоніальна симптоматика . - С .395-468 Театралізація як колоніальний невротизм . - С .397-402 Чоловічий внутрішній театр особистості . - С .403-426 Жіночий внутрішній театр особистості . - С .427-456 Фемінізм як сестровбивство . - С .457-468 КОД УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК КОД УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ . - С .469-498
РУБ 8У Рубрики: література і психологія Українська література--літературні течії Українська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): материнський код -- модерна українська література -- батьківський код Дод.точки доступу: Кляйн, Мелани \о ней\; Фройд, Зигмунд \о нем\; Котляревський, Іван Петрович \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Мирний, Панас (укр. письменник ; 1849-1920) \о нем\; Куліш, М. Г. \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Кобилянська, Ольга Юліанівна \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (1880-1951) \о нем\; Тютюнник, Григорій \о нем\ Примірників всього: 16 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6), аб (8) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6), аб (8) |
> Шифр: ВМДЗ/2009/6 Журнал 2009р. N 6 Гавриш, Н. Зрозуміти іншого, щоб наблизитися до себе: Методична робота з вихователями / Н. Гавриш, В. Желанова. - С.7-13 Корнєєва, О. Використання інтерактивних технологій у методичній роботі / О. Корнєєва. - С.14-22 Лохвицька, Л. "Пізнайки" навколо нас: розвиток пізнавальної активності у дошкільників / Л. Лохвицька. - С.27-34 Герасименко, Л. Навчаємося читати з "Кубиками Зайцева": Переваги методика Миколи Зайцева / Л. Герасименко. - С.35-39 Джемула, Г. Наступність у формуванні навчальних умінь / Г. Джемула. - С.40-45 Адаменко, Л. Портфоліо дошкільника як інструмент комплексної діагностики / Л. Адаменко. - С.46-49 Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників / О. Неменуща. - С.50-58 Лещенко, С. Використання народної казки в музичному вихованні дошкільників / С. Лещенко. - С.59-65 Горбатих, В. Готуємося до школи...з конструктором / В. Горбатих. - С.66-70 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Неменуща, О. Театралізація англійських казок для дошкільників [Текст] / О. Неменуща> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2009. - N6. - С. 50-58 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з іноземної мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б48 Береза, Роман Павлович. Формування національної самосвідомості студентів мистецько-педагогічних спеціальностей засобами театралізації народних свят [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.07 - теорія і методика виховання / Р. П. Береза ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 20 с. -
Рубрики: національне виховання свідомість--національна студенти ВНЗ народні свята--театралізація автореферати дисертацій--педагогіка Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Г 67 Горбов, А. Постановка видовищно-театралізованих заходів [Текст] / А. Горбов> // Бібліотека Шкільного світу. Українська мова та література. - 2010. - N 9. - С. 1-125. Рубрики: Режисер масових видовищ--підготовка Позакласна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мізансцена -- масовий захід -- режисура -- театралізація вірша -- театралізація видовищних заходів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 57 Кодак, Микола. Драматика "патетичної сонати" Миколи Куліша в сучасному інтелектуальному світі [Текст] / М. Кодак> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 33-41 . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Українська література, 20 ст. Кл.слова (ненормовані): акцентуйована особистість -- нарація -- пафос -- символ -- театралізація Анотація: У статті розглядаються риси поетики відомої драми М. Куліша: пафос , символізація, елементи комізму й мелодраматизму, персонажні ролі, театральність, перегуки із класичною реалістичною традицією. В інтерпретації задіяно інструментарій аналітичної психології. Дод.точки доступу: Куліш, Микола Гурович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ШО1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Тичина, Павло. Квітучий луг і дощик золотий : [текст вірша] / П. Тичина. - 2-га с. обкл. Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик. - С.2-7. - Бібліогр.: 13 назв. Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов. - С.8-11. - Бібліогр.: 10 назв. Алексеєнко, Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко. - С.12-16. - Бібліогр.: 7 назв. Сташевська, І. О. Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська. - С.17-22. - Бібліогр.: 22 назв. Першукова, О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.23-27. - Бібліогр.: 16 назв. До відома авторів. Вимоги до рукописів статей. - С.27 Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко. - С.28-33. - Бібліогр.: 11 назв. Савусин, М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців / М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв. - С.34-36. - Бібліогр.: 16 назв. Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 11 назв. Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса. - С.41-43. - Бібліогр.: 14 назв. Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський. - С.44-47. - Бібліогр.: 8 назв. ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція. - 3-тя с. обкл. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 67 Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогіка--шкільна педагогіка--шкільна театральна педагогіка Навчально-виховний процес Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічний артистизм -- шкільна педагогіка -- шкільна театральна педагогіка -- театральна шкільна педагогіка -- імпровізація -- театральні уроки -- театральні студії -- педагогічні студії Анотація: У статті висвітлюється питання театралізації навчально-виховного процесу, презентовано технології та методи формування театральної майстерності педагогів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шмоніна, С. В. Вчимось та граємо в англійську [Текст] : (4 клас, урок з елементами театралізації) / С. В. Шмоніна> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 64-65. Рубрики: Початкова школа--уроки англійської мови--інсценування Початкова школа--уроки англійської мови--нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- початкова школа -- інсценування -- театралізація -- Червона шапочка, казка -- нестандартні уроки Анотація: Подано розробку комбінованого уроку з елементами інтерактивних методик, технологій групового навчання та з елементами театралізації для учнів 4 класу. Підтема: "Інсценування казки про червону шапочку". Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Олійник, Алла. "Нерівність душ - це гірше, ніж майна" [Текст] : урок-диспут з елементами театралізації за романом Ліни Костенко "Маруся Чурай". Українська література, 11 клас / А. Олійник> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 2. - С. 31-33. Рубрики: Викладання української літератури в школі Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): урок-диспут -- нестандартні уроки -- театралізація -- Маруся Чурай, критика -- зміст роману Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Б 44 Бельская, С. А. Театрально-языковой социум как средство повышения мотивации / С. А. Бельская> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 24. - С. 2-5. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання англійської мови в школі Кл.слова (ненормовані): інсценування -- театралізація -- мотивація -- рольові ігри -- театрально-мовний соціум Анотація: Використання прийомів театралізації і драматизації при вивченні англійської мови. Є примірники у відділах: НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 30 Петренко, Л. Б. Вивчення частини мови через театральну ейдетику [Текст] / Л. Б. Петренко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 9. - С. 17-25 Рубрики: Ейдетика--молодші школярі--українська мова Початкова школа--уроки української мови--частини мови Кл.слова (ненормовані): театралізація -- театральна ейдетика -- мовний детектив -- прикметник -- вивчення прикметника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Ковальчук, О. Г. Театралізація як спосіб гармонізації стосунків між героями в образку М. Коцюбинського "Поєдинок" [Текст] / О. Г. Ковальчук> // Література та культура Полісся : сборник научных трудов / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : Наука-сервіс, 1998. - Вип. 10 : Творчість М. Коцюбинського та громадсько-культурний і літературний процес у Чернігові кінця ХІХ - початку ХХ ст. - С. 130-135. . - ISBN 966-95426-7-7 РУБ 8У Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ІБв (1), Ч.З.№3 (1), фб Гоголіана (1) Вільні: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№3 (1), фб Гоголіана (1) |
> Шифр: ПШ-2/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Кочерга, Олександр. Чутливість сенсорних систем і активність дій учня / О. Кочерга. - С.1-4. Дубовик, Світлана. Організація навчальної мовленнєво-творчої діяльності молодших школярів на уроках української мови / С. Дубовик. - С.5-11. Ковальова, Вікторія. Урок розвитку мовлення з елементами інтерактивних технологій (3 клас) / В. Ковальова. - С.11-14. Трояновська, Ганна. Театралізація - дійовий метод формування життєвих компетенцій особистості учня / Г. Трояновська. - С.14-15. Притуляк, Тетяна. Жива природа влітку : (урок природознавства у 2 класі) / Т. Притуляк. - С.16-17. Столяр, Г. І. Дослідницький практикум: "Раціон здорового харчування. Молоко та кисломолочні продукти" / Г. І. Столяр, Т. П. Левченко. - С.18-21. Крижна, Анна. Конкурсна програма літнього табору відпочинку "Юний волонтер" / А. Крижна [и др.]. - С.22-37. Інші автори: Шишка О., Мороз А., Корнієнко Софія ; Запорожець Орислава Юрченко, Надія. Буркути - перлина національного природного парку "Олешківські піски" / Н. Юрченко. - С.38-41. Сайко, Тетяна. Наступність між молодшою та середньою ланками школи з метою успішної соціально-психологічної адаптації майбутніх п’ятикласників : (з досвіду роботи вчителів СЗШ І-ІІІ ступенів № 128 м. Києва) / Т. Сайко. - С.42-44. Цуркан, Наталія. Ейдетика як метод розвитку пам’яті в учнів початкової школи / Н. Цуркан. - С.44-46. Пермінова, Ірина. Рефлексія як активний метод підбиття підсумків уроку в початкових класах / І. Пермінова. - С.46-47. Молякова, Ольга. Вправи для зняття м’язового напруження на уроках та в позаурочний час / О. Молякова. - С.48-49. Шевченко, Ольга. Твори добро на радість людям : (година спілкування в 4 класі) / О. Шевченко. - С.50-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 76 Трояновська, Ганна. Театралізація - дійовий метод формування життєвих компетенцій особистості учня [Текст] / Г. Трояновська> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 14-15. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--виховання засобами театрального мистецтва Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваленко, А. Мріємо з Лесею Українкою : літ. розвага для дітей ст. групи / Алла Коваленко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 64–66. Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Дошкільне виховання--виховання засобами художньої літератури Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- українська література -- літературні свята -- літературні розваги -- поетичні твори -- театралізація -- старший дошкільний вік -- естетичне виховання Дод.точки доступу: Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 12 Павленко, Л. Театральна арт-студія Куліски "Закулісся" / Людмила Павленко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 17–18. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): шкільний театр -- театральні студії -- акторське мистецтво -- сценічна майстерність -- мистецтво -- театралізація -- театральна школа -- театральна педагогіка -- Нова українська школа -- театральна діяльність -- початкова школа Анотація: У статті висвітлено роботу театральної арт-студії в колегіумі № 16 м. Кам’янського. Розповідається про театральну діяльність першокласників. Наголошується, що театралізація – головна складова успішного навчання у Новій українській школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/3 Журнал 2020р. N 3 (609) Рашковська, І. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1–6. - Бібліогр.: 7 назв. Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7–10. - Бібліогр.: 4 назви. Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.11–17. Чабайовська, М. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17–21. - Бібліогр.: 11 назв. Слабинська, Н. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21–25. Чупрун, Л. Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25–30. - Бібліогр.: 8 назв. Кузнецова, С. Математична подорож Африкою : (інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31–34. Красоткіна, Н. День Землі – (Терра) 22 квітня : (свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34–39. Сергіна, С. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40–41. - Бібліогр.: 2 назви. Коряченко, Л. Година здоров’я "Бути здоровим – це круто!" : (3–4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41–44. - Бібліогр.: 4 назви. Павленко, Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи : (система, інформація і знання) / Євген Ґолибард. - С.48–50. Каленіченко, О. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51–52. Швець, О. "Благослови, мати, весну закликати!" : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53–56. Рак, Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг : (сценарій свята у ІІ циклі навчання (3–4 класи) / Любов Рак. - С.57–60. - Бібліогр.: 4 назви. Попач, Г. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60–61. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |