15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 302 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 59.17 грн.
    Зміст:
Васильєв, В. В. Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення / В. В. Васильєв. - С .8-12
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .13-16
Товщик, С. А. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки / С. А. Товщик. - С .17-21
Кічук, Я. В. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі / Я. В. Кічук. - С .28-32
Гуцан, Т. Г. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання / Т. Г. Гуцан. - С .33-35
Козик, І. В. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога / І. В. Козик. - С .36-39
Завацька, Л. М. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби / Л. М. Завацька. - С .40-42
Садовець, О. В. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах / О. В. Садовець. - С .43-46
Ткаченко, І. В Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України / І. В Ткаченко. - С .47-50
Романовська, О. О. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента / О. О. Романовська. - С .51-55
Омельченко, Л. М. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .56-60
Пономаренко, О. В. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера / О. В. Пономаренко. - С .61-65
Малков, Д. Ю. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Д. Ю. Малков. - С .56-60
Панченко, С. П. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї / С. П. Панченко. - С .70-73
Поперечняк, О. О. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці / О. О. Поперечняк. - С .74-78
Любарська, О. М. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога / О. М. Любарська. - С .79-83
Фольварочний, І. В. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих / І. В. Фольварочний. - С .84-87
Степаненко, Л. М. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів / Л. М. Степаненко. - С .88-91
Клос, Л. Є. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи / Л. Є. Клос. - С .92-97
Кирилюк, В. М. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів / В. М. Кирилюк. - С .98-102
Фурдуй, С. Б. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності / С. Б. Фурдуй. - С .103-107
Стадник, Д. О. Соціальні фактори педагогічної занедбаності / Д. О. Стадник. - С .108-111
Трубавіна, І. М. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України / І. М. Трубавіна. - С .112-116
Лазаренко, В. І. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді / В. І. Лазаренко. - С .117-120
Марій, М. М. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі / М. М. Марій. - С .121-124
Полозенко, О. В. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання / О. В. Полозенко. - С .125-129
Киричок, І. І. Персоналістська концепція любові / І. І. Киричок. - С .130-133
Грищенко, С. В. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів / С. В. Грищенко. - С .134-137
Овод, Ю. В. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання / Ю. В. Овод. - С .138-141
Демешкант, Н. А. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки / Н. А. Демешкант. - С .142-144
Киричок, І. І. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога / І. І. Киричок, М. О. Шевчук. - С .145-147
Рень, Л. В. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці / Л. В. Рень. - С .148-150
Павлюк, Л. М. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею / Л. М. Павлюк. - С .151-154
Архипова, С. П. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект / С. П. Архипова, І. М. Литвин. - С .155-158
Коленіченко, Т. І. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект) / Т. І. Коленіченко. - С .159-162
Волик, Л. В. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля / Л. В. Волик. - С .159-162
Падун, Н. О. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу / Н. О. Падун. - С .168-171
Новгородська, Ю. Г. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Денисюк, О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності" / О. М. Денисюк. - С .176-179
Бутурлим, Т. І. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів / Т. І. Бутурлим. - С .180-184
Філь, О. В. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії / О. В. Філь. - С .185-187
Хилько, Є. Є. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів / Є. Є. Хилько. - С .188-191
Русанова, О. О. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови / О. О. Русанова. - С .192-195
Карпова, І. Г. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу / І. Г. Карпова. - С .196-200
Равлюк, Т. А. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики / Т. А. Равлюк. - С .201-203
Стеценко, Н. М. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/) / Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. - С .204-207
Смеречак, Л. І. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. І. Смеречак. - С .208-211
Лесіна, Т. М. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності / Т. М. Лесіна. - С .212-215
Тюріна, В. О. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки / В. О. Тюріна. - С .216-218
Тимошенко, О. А. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога / О. А. Тимошенко. - С .219-223
Буркова, Л. В. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С .224-230
Аніщук, Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника / Л. В. Аніщук. - С .231-234
Гордієнко, Н. В. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Н. В. Гордієнко, С. Бобела. - С .235-239
Ашиток, Н. І. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті / Н. І. Ашиток. - С .240-242
Миць, Х. В. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми / Х. В. Миць. - С .243-246
Швед, М. С. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі / М. С. Швед, М. Є. Захарчук. - С .247-250
Качалова, Т. В. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога / Т. В. Качалова. - С .251-253
Веретенко, Т. Г. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання / Т. Г. Веретенко. - С .254-257
Шпільчак, Л. Я. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема / Л. Я. Шпільчак. - С .258-261
Коваленко, Є. І. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової / Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. - С .262-267
Щербина, А. П. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями / А. П. Щербина. - С .268-272
Кліщ, Г. І. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті / Г. І. Кліщ. - С .273-276
Дужа-Задорожна, М. П. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. П. Дужа-Задорожна. - С .277-280
Литвак, О. Й. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі / О. Й. Литвак. - С .281-284
Калашник, Л. С. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР) / Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. - С .285-287
Шугалій, Н. Є. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга / Н. Є. Шугалій. - С .288-291
Логвиненко, Т. О. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії / Т. О. Логвиненко. - С .292-295
Малишева, О. М. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР / О. М. Малишева. - С .296-301
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Вчителі економіки--підготовка

   літні оздоровчі табори--підготовка вихователів

   Соціальні педагоги--професійна підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ШО1/2011/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-4
Сисоєва, С. О. Освіта як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-10
Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-14
Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19
Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-25
Волик, Л. В. Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33
Березівська, Л. Д. Статус єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37
Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини С. Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910-1914 рр) / О. П. Міхно. - С.41-43
Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Волик, Л. В.
    Комп’ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти [Текст] / Л. В. Волик // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 29-33
Рубрики: Модернізація освіти
   Педагоги

   Студенти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
позитивні цінності -- риси особистості педагога -- риси особистості студента


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ШО1/2012/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 2
Зміст:
Тичина, Павло. Квітучий луг і дощик золотий : [текст вірша] / П. Тичина. - 2-га с. обкл.
Волик, Л. В. Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик. - С.2-7. - Бібліогр.: 13 назв.
Караманов, О. В. Музейна педагогіка в контексті багатокультурного освітнього середовища в Україні / О. В. Караманов. - С.8-11. - Бібліогр.: 10 назв.
Алексеєнко, Т. Ф. Явища мобінгу та булінгу в стосунках групи і особистості / Т. Ф. Алексеєнко. - С.12-16. - Бібліогр.: 7 назв.
Сташевська, І. О. Методи порівняльної педагогіки : проблеми класифікації та використання / І. О. Сташевська. - С.17-22. - Бібліогр.: 22 назв.
Першукова, О. О. Погляди зарубіжних учених на двомовну та багатомовну освіту школярів у країнах Європи / О. О. Першукова. - С.23-27. - Бібліогр.: 16 назв.
До відома авторів. Вимоги до рукописів статей. - С.27
Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко. - С.28-33. - Бібліогр.: 11 назв.
Савусин, М. П. Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців / М. П. Савусин, С. Ф. Дімов, С. М. Пеняєв. - С.34-36. - Бібліогр.: 16 назв.
Вітченко, А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури / А. О. Вітченко. - С.37-40. - Бібліогр.: 11 назв.
Коса, Т. Г. Управління навчально-виховним процесом в умовах коледжу засобом проектних технологій / Т. Г. Коса. - С.41-43. - Бібліогр.: 14 назв.
Арцишевський, Р. А. Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський. - С.44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ХХІ Всеукраїнська науково-практична конференція. - 3-тя с. обкл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.204
В 67


    Волик, Л. В.
    Театралізація навчально-виховного процесу : праксеологічний аспект / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-7. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.204
Рубрики: Педагогіка--шкільна педагогіка--шкільна театральна педагогіка
   Навчально-виховний процес

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний артистизм -- шкільна педагогіка -- шкільна театральна педагогіка -- театральна шкільна педагогіка -- імпровізація -- театральні уроки -- театральні студії -- педагогічні студії
Анотація: У статті висвітлюється питання театралізації навчально-виховного процесу, презентовано технології та методи формування театральної майстерності педагогів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ШО1/2012/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 4
Зміст:
Хриков, Є. М. До питання про створення науково-педагогічних шкіл в Україні / Є. М. Хриков. - С.2-6. - Бібліогр.: 26 назв.
Кушнір, В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір. - С.7-13. - Бібліогр.: 15 назв.
Овчарук, О. В. Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст / О. В. Овчарук. - С.14-17. - Бібліогр.: 16 назв.
Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.18-23. - Бібліогр.: 14 назв.
Волик, Л. В. Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв.
Паламар, С. П. Креативний підхід до навчання гуманітарних предметів учнів основної школи / С. П. Паламар. - С.29-31. - Бібліогр.: 13 назв.
Тесленко, В. В. Проблеми розвитку обдарованості в історії та теорії педагогіки / В. В. Тесленко. - С.32-35.
Радул, О. С. Елементи гігієнічного виховання дітей у східних слов’ян VI-XIII століття / О. С. Радул. - С.36-40. - Бібліогр.: 20 назв.
Міхно, О. П. Створення в Києві Педагогічного музею імені цесаревича Олексія / О. П. Міхно, В. П. Малюга. - С.41-46. - Бібліогр.: 23 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
В 67


    Волик, Л. В.
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів--професійна підготовка--інноваційна діяльність
   Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- освітнє середовище -- нововведення -- інноваційний режим -- готовність
Анотація: Автор порушує питання про необхідність запровадження в структурі підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає учителя до роботи в інноваційному режимі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ШО1/2013/1
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Хриков, Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков. - С.2-7. - Бібліогр.: 4 назв.
Корсак, К. В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак. - С.8-14. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Волик, Л. В. Синдром CF (childfree) як нова альтернатива народженню та вихованню дітей / Л. В. Волик. - С.15-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО-2011) / І. М. Чорноморець. - С.19-24. - Бібліогр.: 12 назв. : табл., рис.
Побірченко, Н. С. Сподвижник з Канева. До 200-річчя Тараса Шевченка / Н. С. Побірченко. - С.25-30. - Бібліогр.: 12 назв.
Приходько, Г. В. Проблема сімейного виховання за статтю у педагогічному дискурсі ХIX - початку ХХ століття / Г. В. Приходько. - С.31-34. - Бібліогр.: 13 назв.
Марфинець, Н. В. Вивчення літературного краєзнавства в школах Підкарпатської Русі (1919-1939 рр.) / Н. В. Марфинець. - С.35-39. - Бібліогр.: 38 назв.
Козловець, М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець. - С.40-47.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Волик, Л. В.
    Синдром CF (childfree) як нова альтернатива народженню та вихованню дітей / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 15-18. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 60.5
Рубрики: Молодь--відмова від батьківства
Кл.слова (ненормовані):
бездітність -- синдром CF9(childfree) -- добровільна бездітність -- цінності особистості -- безбатьківство -- студентська молодь -- соціальна підтримка -- відмова від батьківства
Анотація: В статті розглядається нове явище суспільного життя молодої людини, означене як свідома відмова від батьківства (синдром CF); характеризується сутність цього явища, причини, стан об'єднання прихильників цієї ідеї в різних країнах світу; розкриваються намагання запобігти цьому явищу в Україні, зокрема серед студентства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ШО1/2013/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 2
Зміст:
Тарутіна, З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті / З. Є. Тарутіна. - С.2-5. - Бібліогр.: 10 назв.
Загірняк, М. В. Реформування вищої освіти України за вимогами Міжнародної стандартної класифікації освіти / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.6-12. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., схеми
Волик, Л. В. Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик. - С.13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
Дебич, М. А. Світові явища інтеграції у вищій освіті та перспективи участі України в європейських проектах / М. А. Дебич. - С.18-20.
Сидоренко, О. Л. Зовнішнє незалежне оцінювання як механізм і об’єкт державно-громадського управління освітою в Україні / О. Л. Сидоренко. - С.21-26. - Бібліогр.: 8 назв. : мал.
Коваль, Т. В. Опір вищої освіти німецькомовних країн явищу ринковізації / Т. В. Коваль. - С.27-30. - Бібліогр.: 4 назв.
Мальований, Ю. І. Деякі підходи до формування профілю навчання в старшій школі / Ю. І. Мальований. - С.31-33.
Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат. - С.33-35. - Бібліогр.: 17 назв.
Болсун, С. А. Ідеальний образ виховного педагога / С. А. Болсун. - С.36-37. - Бібліогр.: 7 назв.
Левітас, Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів / Ф. Л. Левітас. - С.38-39.
Загальні проблеми виховання : [інформ. бібліогр. список] / уклад. О. В. Кривоносова. - С.39.
Лісова, Н. І. Проблеми дитинства потребують розв’язання / Н. І. Лісова. - С.40-42. - Бібліогр.: 9 назв.
Історія педагогіки : [інформ. бібліогр. список] / уклад. Н. В. Лисиця. - С.42.
Янченко, Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)




    Волик, Л. В.
    Дитячі соціальні мережі: безпека та он-лайн загрози / Л. В. Волик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 88.8
Рубрики: Психологія--дитяча психологія--Інтернет-залежність
Кл.слова (ненормовані):
соціальна мережа -- Веб-сайт -- он-лайн загрози -- он-лайн безпека -- безпека дітей в Інтернеті -- Інтернет-залежність -- адиктивна поведінка -- Інтернет-адикція (залежність)


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 (вільний)