П78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн. Зміст: Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3 Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9 Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15 Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34 Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42 Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54 Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66 Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77 Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84 Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88 Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95 Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105 Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110 Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114 Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118 Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127 Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133 Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148 Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153 Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160 Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170 Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177 Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182 Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188 Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192 Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199 Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203 Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210 Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214 Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220 Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223 Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229 Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239 Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250 Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257 Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268 Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275 Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281 Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287 Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292 Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кулагина, Ирина Юрьевна. Возрастная психология: Развитие человека от рождения до поздней зрелости [Текст] : учеб. пособие для студ. высших спец. учеб. заведений / И. Ю. Кулагина, В. Н. Колюцкий. - М. : Сфера : Юрайт, 2002. - 464 с. - ISBN 5-89144-162-4 (в пер.) : 21.70 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психика --развитие Личность--процесс развития Мотивация Детство--развитие Младенчество Детство Готовність до школи Дошкільники--психологія Игры--воспитание детей Шкільний вік Подростковый возраст Переходной возраст Юность--развитие Молодость Возрастное развитие Зрелость--онтогенез Старение Анотація: В пособии отражен полный жинненный цикл, который проходит человек. Дод.точки доступу: Колюцкий, Владимир Николаевич; Выготский, Лев Семенович \о нем\; ФРЕЙД, ЗИГМУНД \о нем\; Эриксон, Э. \о нем\; Колберг, Л. \о нем\; Петровский, Артур Владимирович \о нем\; Пиаже, Ж. \о нем\; Брунер, Дж. \о нем\ Примірників всього: 13 Ч.З.№2 (8), пед. (2), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (8), пед. (2), ав (2), фб (1) |
П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 1 : Січень-лютий. - 2003. - 224 с. - 13.00 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави / В. Г. Кремень. - С .9-14 Кузьмінський, А. Післядипломна освіта як структурний компонент системи неперервної освіти / А. Кузьмінський. - С .15-23 Жидецький, Ю. Ступенева професійна освіта: Методологічні засади поняття / Ю. Жидецький. - С .24-33 Стефаненко, П. Аналіз "фазових переходів" дидактичної системи / П. Стефаненко. - С .34-45 Коляда, М. Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів / М. Коляда. - С .46-58 Внукова, О. Системний підхід до розвитку політичної культури майбутніх педагогів професійної школи / О. Внукова. - С .59-68 Музальов, О. Культурологічна підготовка учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. Музальов. - С .69-78 Плотніков, П. Деякі проблеми правової соціалізації молодої особистості та шляхи їх вирішення / П. Плотніков. - С .79-89 Володарська, Н. Методи формування громадянської спрямованості як життєвого вибору особистості / Н. Володарська. - С .90-97 Козей, С. Навчання і підвищення кваліфікації фахівців у системі дистанційного навчання з використанням Інтернету / С. Козей. - С .98-105 Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні / Б. Шуневич. - С .106-114 Кл.слова: слабозрячі Кисільова, В. Про підготовку ліцеїстів до майбутньої науково-дослідницької діяльності / В. Кисільова. - С .115-124 Федорченко, В. Транформація досвіду зарубіжних країн у розвиток туристської освіти України / В. Федорченко. - С .125-137 Попик, О. Перспективи підвищення ефективності художньої освіти в Подільському регіоні / О. Попик. - С .138-143 Робак, В. Готовність учнів професійно-технічних училищ харчового профілю до засвоєння системи санітарно-гігієнічних знань: результати емпіричного дослідження / В. Робак. - С .144-151 Поважна, Л. Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій / Л. Поважна, М. Скопень, Ю. Земліна. - С .152-164 Михайлишин, Р. Психологічні аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя / Р. Михайлишин. - С .165-172 Князян, М. Формування пізнавальної мотивації дослідницької діяльності студентів / М. Князян. - С .173-181 Шевченко, Н. Дослідження динаміки суб’єктивної семантики майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Н. Шевченко. - С .182-191 Вірна, Ж. Інтернальність та індивідуальний стиль саморегуляції у професійному становленні психолога / Ж. Вірна. - С .192-202 Кендзьор, П. Метод проектів як важливий засіб громадянського виховання учнівської молоді / П. Кендзьор. - С .203 Кл.слова: школярі Жигайло, Н. Духовні основи виховання на засадах християнського світогляду / Н. Жигайло. - С .211-218 Кміт, Я. Перша Міжнародна наукова конференція "Прикладна лінгвістика у ХХІ столітті: лінгводидактичні та культурологічні стратегії / Я. Кміт. - С .219-221
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 55 Бех, Іван Дмитрович Виховання особистості [Текст] : навч.-метод. посібник: У 2-х кн. / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2003. - ISBN 966-060296-0. Кн. 2 : Особистісно-орієнтований підхід: Науково-практичні засади. - 344 с. - Список літ.: с. 338-340. - ISBN 966-06-0298-7 (в пер.) : 11.20 грн. Зміст: ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .5-52 Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .5 Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .17 Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .29 Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .43 КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .53-75 Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .53 Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .59 ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .76-111 Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .76 Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .85 Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .100 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .112-225 Сутність особистості у виховній перспективі . - С .112 Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .124 Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .181 Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .196 Виховання миролюбності у дітей . - С .206 Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .215 МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .226-244 Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .226 Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .237 ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .245-272 Реалії виховання студентської молоді . - С .245 Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .252 Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .262 МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .273-314 Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .272 Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .292 ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .315-335
РУБ 158.9(075.3) Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : науково-методичний журнал / Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. - Львів : Львівська політехніка, 2003 - . № 2 : квітень - червень. - 2002. - 264 с. - 3.40 грн. Зміст: Онищенко, В. Педагогічна герменевтика: ноологічні контексти ідентифікації / В. Онищенко. - С .23-31 Барановська, Л. Навчання студентів спілкування на заняттях з основ психології та педагогіки / Л. Барановська. - С .32-43 Палка, О. Дослідно-експериментальна модель підготовки іноземних студентів до вивчення професійної лексики / О. Палка. - С .43-56 Внукова, О. Формування політичної культури майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів як педагогічна проблема / О. Внукова. - С .56-63 Жидецький, Ю. Сучасні проблеми професійного розвитку особистості / Ю. Жидецький; Х. Мазепа. - С .69-75 Ковальчук, В. Від профорієнтації - до культури праці / В. Ковальчук. - С .76-81 Криницька, Л. Л. Взаємодія професійно-технічних закладів навчальних закладів і служб зайнятості в організації професійної підготовки незайнятого населення / Л. Криницька. - С .81-91 Рупняк, Д. Інформаційні технології у вищих навчальних закладах / Д. Рупняк, В. Юзевич. - С .91-99 Собко, Я. Дидактика інтегративних курсів: становлення. суктність та перспективи / Я. Собко. - С .99-106 Стечкевич, О. Міжпредметні зв’язки на уроках виробничого навчання з використанням комп’ютерної техніки / О. Стечкевич. - С .106-113 Мирек, А. Я. Деякі можливості використання теорії нечітких множин у сучасній дидактиці / А. Я. Мирек. - С .120-127 Шестопралюк, О. Концептуальні напрями сучасної західної педагогіки / О. Шестопралюк. - С .127-137 Савчин, М. Рефлексія як механізм удосконалення професійної діяльності фахівця / М. Савчин, М. Студент. - С .137-146 Вовк, А. Екзистенціальна фрустація та спрямованість особистості / А. Вовк. - С .147-155 Геречка, М. Психологічна готовність у контексті підготовки майбутніх фахівців / М. Геречка. - С .155-162 Краснов, В. Дискримінативна валідність тестів / В. Краснов. - С .163-176 Сущенко, Л. Розробка діагностичного комплексу для системної оцінки якості особистісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. Сущенко. - С .187-197 Вінтюк, Ю. Усвідомлення старшокласниками стану власного здоров’я як умова адекватного професійного самовизначення / Ю. Вінтюк. - С .197-205 Мазепа, Х. Специфіка виховного процесу в медичних коледжах / Х. Мазепа. - С .205-214 Музальов, О. Формування національної свідомості й самосвідомості у процесі вивчення вітчизняної і світової культури / О. Музальов. - С .215-223 Сурмяк, Ю. До питання взаємодії інженерно-педагогічних колективів ВПУ та органів внутрішніх справ у правовому вихованні учнів / Ю. Сурмяк. - С .223-234 Курик, М. До питання про вибір форм, методів і засобів виховання студентської молоді у вищих закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації технічного спрямування / М. Курик. - С .234-243 Авраменко, К. Історичний досвід методичної підготовки вчителів початкових класів у системі вищої педагогчної освіти України (60-90-і рр. ХХ ст.) / К. Авраменко. - С .251-258 Онищенко, В. Інформація про роботу науково-методологічнрого семінару Львівського науково-практичного центру Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України / В. Онищенко. - С .258-259
РУБ 37(05) Рубрики: Дидактика Технології навчання Психологія Виховання--проблеми Управління освітою Наукове життя Дод.точки доступу: Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 56 Поніманська, Тамара Іллівна. Дошкільна педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих навч. закладів / Т. І. Поніманська. - К. : Академвидав, 2004. - 456 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-19-4 (в пер.) : 24.20 грн. Зміст: Загальні засади дошкільної педагогіки . - С .9 Кл.слова: педагогічне дослідження Розвиток теорії і практики дошкільної педагогіки . - С .73 Зміст і методи виховання дітей дошкільного віку . - С .151 Виховання дітей у грі . - С .303 Кл.слова: грашка, творчі ігри, дидактичні ігри Навчання дітей дошкільного віку . - С .366 ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, СІМ’Я, ШКОЛА . - С .395 Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей . - С .409 Кл.слова: батьківський авторитет, педагогічна культура батьків Підготовка дитини до навчання в школі . - С .427 Кл.слова: наступність, спадкоємність, перспективність, готовність дітей, безперервна освіта, адаптація
РУБ 372(075.3) Рубрики: Дитина--дошкільний вік--розвиток Дошкільна освіта Фізичне виховання Розумове виховання Моральне виховання Трудове виховання Естетичне виховання Сімейне виховання Примірників всього: 33 фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (25), аб (3) Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (25), аб (3) |
Г 97 Гуткина, Нина Иосифовна. Психологическая готовность к школе [Текст] / Н. И. Гуткина. - 4-е изд., перераб. и доп. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2004. - 208 с. : ил. - (Учебное пособие). - Библиогр.: с. 194-205. - ISBN 5-94723-625-7 : 16.54 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Готовність до школи Тести психологічні Кл.слова (ненормовані): тест шкільної зрілості -- тест досягнень -- тест здібностей -- тест успішності Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Г 74 Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн. Є автограф: Рибалка, Валентин Васильович
РУБ 158.9 Рубрики: Профільне навчання Старшокласники Готовність до навчання Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5 Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9 Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14 Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21 Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26 Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29 Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33 Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36 Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39 Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43 Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47 Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52 Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5 Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58 Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61 Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64 Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67 Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70 Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73 Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77 Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80 Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85 Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89 Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92 Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96 Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98 Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100 Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102 Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105 Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108 Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111 Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114 ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117 Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120 Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123 Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126 Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130 САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135 Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138 Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146 Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149 Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152 Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155 ПСИХОЛОГІЯ Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158 Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162 Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165 Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167 Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171 Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна практика Комютерні технології Вчитель--розвиток особистості Здібності--педагогічні Здоровий спосіб життя--виховання Самостійна робота--студенти Педагогічна творчість Адаптація студентів до ВНЗ Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
Я 76 Ярослав, Ніна Степанівна. Психологія молодшого школяра [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. С. Ярослав, О. П. Никоненко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 166 с. - Библиогр.: с. 140-144. - 4.40 грн., 5.00 грн., 15.00 грн., 4.40 грн.
РУБ 156 Рубрики: Дитяча психологія--молодший шкільний вік Готовність до школи Особистість--розвиток особистості Тести психологічні Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Никоненко, Олег Петрович Примірників всього: 101 Ч.З.№2 (14), аб (86), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (14), аб (86), фб (1) |
З-11 З досвіду роботи регіональних психологічних служб системи освіти України: Вінницька, Житомирська, Миколаївська, Рівненська, Чернігівська, Чернівецька області [Текст] / за ред. В. Г. Панка та І. І. Цушка ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 204 с. - ISBN 966-521-288-5 : 3.10 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Психологічна служба системи освіти Практичні психологи--робота--планування Психологічна служба системи освіти Практичні психологи--навчальний заклад Психологічна служба системи освіти Готовність до навчання Готовність до школи Девіантна поведінка дітей Психологія суїциду Чернігівщина--психологічні служби Кл.слова (ненормовані): психологія уроку -- розвиток уяви Дод.точки доступу: Панок, В. Г. \ред.\; Цушко, І. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 130 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.70 грн. Зміст: Петренко, А. А. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності керівника системи освіти в процесі атестації / А. А. Петренко. - С .5-10 Беднарек, Ю. Інноваційність навчання в інформаційному суспільстві / Ю. Беднарек. - С .10-14 Коваленко, Є. І. Модель ступеневої підготовки педагогічних кадрів: зарубіжний і вітчизняний досвід / Є. І. Коваленко. - С .14-19 Бєлкіна, Н. І. Інтенсифікація навального процесу в контексті педагогічних проблем / Н. І. Бєлкіна. - С .19-22 Ростовська, І. О. Керування процесом учіння гри на фортепіано як педагогічна проблема / І. О. Ростовська. - С .22-25 Кирилюк, В. М. Фізіологічні та анатомічні основи відбору дітей до хореографічної школи / В. М. Кирилюк. - С .25-28 Благінін, В. М. Сучасна історична наука України і завдання оновлення змісту шкільноі історичної науки / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .28-32 Ковба, І. О. Психолого-педагогічне вивчення школяра як фактор формування культури аналітико-діагностичної діяльності вчителя / І. О. Ковба. - С .32-36 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .36-40 Осаволюк, О. А. До питання про роль знань у постінформаційному суспільстві / О. А. Осаволюк. - С .40-43 Падун, Н. О. Болонський процес - як засіб інтеграції в Європейський освітній простір / Н. О. Падун. - С .43-46 Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі вивчення педагогіки / Ю. Г. Новгородська. - С .46-49 Шевченко, С. І. Комп’ютерний контроль читання іноземною мовою / С. І. Шевченко. - С .49-53 Овчинникова, Т. А. Методичні вимоги до навчання математики в класах економічного та природничого профілів / Т. А. Овчинникова. - С .53-62 Андрущенко, Т. В. До питання про теорію і практику формування педагогічних умінь / Т. В. Андрущенко. - С .58-62 Коваленко, С. О. Начальні завдання як засіб контролю / С. О. Коваленко, В. М. Гавій. - С .62-65 Сливко, С. А. Проблема активізації музичного слуху студнтів мистецьких факультетів вищої школи в процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .65-68 Дубровська, Л. О. Готовність педагога до діагностики розвитку особистості школяра / Л. О. Дубровська. - С .68-71 Пісоцька, Л. М. Дослідження суб’єктивної оцінки вихователями ДНЗ власних професійних проблем / Л. М. Пісоцька. - С .71-75 Ростовська, Ю. О. Проблема досягнення єдності доведення і віри у процесі методичної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .75-79 Носаченко, І. М. Ігрові заняття в професійній підготовці майбутніх будівельників / І. М. Носаченко. - С .79-82 Гриценок, І. А. Комплексне методичне забезпечення виробничого навчання кваліфікованих робітників швейного профілю / І. А. Гриценок. - С .82-86 Павлюк, С. Система обов’язкової освіти у Німеччині: особливості організації і тенденції розвитку / С. Павлюк. - С .86-91 Василюк, А. В. Тенденції змін польської освіти / А. В. Василюк. - С .91-95 Баленко, Н. М. Просвітницька діяльність вітчизняних вчених мовознавців та літературознавців у контексті суспільно-педагогічного руху другої половини XIX - початку XX ст. / Н. М. Баленко. - С .95-99 Барило, О. А. Науково-теоретичні засади концепції допомоги заради самодопомоги (на прикладі роботи датського закладу самореалізації Г. К. Кофоєда) / О. А. Барило. - С .99-103 Олійник, Н. А. Актуальні проблеми освітньої діяльності земств Чернігівської губернії у 90-х роках XIX - поч. XX ст. / Н. А. Олійник. - С .103-107 Таран, О. М. Оцінка С. Руссовою комплексної системи організації навчально-виховного процесу / О. М. Таран. - С .107-110 Киричок, І. і. Педагогічні домінанти спадщини П. Д. Первова (1862 - ?) / І. і. Киричок. - С .110-113 Нагач, М. В. Партнерство між школою та університетом у педагогічній освіти США / М. В. Нагач. - С .113-116 Чувакова, Т. Г. США: дослідження вимог до особистості вчителя / Т. Г. Чувакова. - С .116-119 Василенко, Т. А. Концепція дитячого саду Фр. Фребеля / Т. А. Василенко. - С .119-123 Ярмак, Н. О. Погляди О. Ф. Музиченка на проблему комплексного навчання та виховання школярів в умовах національної школи у 20-30-х роках XX ст. / Н. О. Ярмак. - С .123-126 Кошова, С. П. Особливості особистісних реакцій на важке соматичне захворювання / С. П. Кошова. - С .126-128
РУБ 15 Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 8 фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (2) |
Б 86 Бочелюк, В. Й. Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / В. Й. Бочелюк, В. В. Зарицька ; Міністерство освіти і науки України, Запоріжський інститут державногота муніципального управління, Гуманітарний університет. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 248 с. - Бібліогр.: с. 223-246. - ISBN 966-364-307-2 : 29.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Педагогічна діяльність Психологічна готовність вчителів Дод.точки доступу: Зарицька, В. В.; Міністерство освіти і науки УкраїниЗапоріжський інститут державногота муніципального управління; Гуманітарний університет Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3) |
К 49 Клименко, Віктор Васильович. Психологія творчості [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / В. В. Клименко ; Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 480 с. - Бібліогр.: с. 475-476. - ISBN 966-364-321-8 : 35.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Тести психологічні Уява--розвиток Мислення Психологія творчості Творчість--психологія Працездатність--психологія Кл.слова (ненормовані): Готовність до творчості Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
М 17 Максимова, Наталія Юріївна. Безпека життєдіяльності: Соціально-психологічні аспекти алкоголізму та наркоманії [Текст] : Навчальний посібник для студ. вузів / Н. Ю. Максимова ; ред.: О. О. Вербило, С. В. Головко. - К. : Либідь, 2006. - 328 с. - Бібліогр.: с. 307-308. - ISBN 966-06-0424-6 : 18.20 грн., 30.00 грн.
РУБ 604(075.3) Рубрики: Алкоголізм--виникнення--причини--узалежнення Наркоманія--причини--профілактика Психотропні препарати--застосування Психокорекція Адиктивна поведінка--діти--підлітки Кл.слова (ненормовані): залежність від алкоголю -- залежність від наркотиків -- психологічна готовність до наркотиків Дод.точки доступу: Вербило, О. О. \ред.\; Головко, С. В. \ред.\ Примірників всього: 30 фб (1), ав (1), аб (14), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (12) Свободны: фб (1), ав (1), аб (14), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (12) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 39 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 203 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 5.50 грн. Зміст: Марігодов, В. К. Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості / В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. - С .3-7 Білик, Л. І. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS) / Л. І. Білик. - С .18-26 Сейдаметова, З. С. Тестування: вивчення досвіду США / З. С. Сейдаметова. - С .27-32 Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) . - С .33-48 Сітшаєва, З. З. Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування" / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. - С .49-56 Лаврентьєва, Г. П. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи / О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. - С .67-76 Жорнова, О. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .83-89 Романенко, Ю. А. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .97-106 Леонов, О. З. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів / В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .134-141 Свистун, В. І. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка / Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .166-176 Яременко, Н. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка / Т. М. Пащенко. - С .183-188 Пащенко, Т. М. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів / Т. М. Пащенко. - С .195-200
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади Готовність до школи Викладання інформатики викладання хімії Фізичне виховання студентів Самостійна робота студентів Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Ващенко, Григорій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 90 Кулагина, Ирина Юрьевна. Возрастная психология: Развитие человека от рождения до поздней зрелости [Текст] : учебное пособие для студентов высших специальных учебных заведений / И. Ю. Кулагина, В. Н. Колюцкий. - М. : Сфера, 2006. - 464 с. - Загл. обл. : Возрастная психология: Полный жизненный цикл человека. - ISBN 5-89144-162-4 (в пер.) : 33.50 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психика --развитие Личность--процесс развития Мотивация Детство--развитие Младенчество Детство Готовність до школи Дошкільники--психологія Игры--воспитание детей Шкільний вік Подростковый возраст Переходной возраст Юность--развитие Молодость Возрастное развитие Зрелость--онтогенез Старение Анотація: В пособии отражен полный жинненный цикл, который проходит человек. Дод.точки доступу: Колюцкий, Владимир Николаевич; Выготский, Лев Семенович \о нем\; ФРЕЙД, ЗИГМУНД \о нем\; Эриксон, Э. \о нем\; Колберг, Л. \о нем\; Петровский, Артур Владимирович \о нем\; Пиаже, Ж. \о нем\; Брунер, Дж. \о нем\ Примірників всього: 13 фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (6) Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (5), Ч.З.№2 (6) |