74.200
П 80


    Прокоф’єва, М.
    Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / Марина Прокоф’єва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 44-48. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: майбутній вчитель початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
навчання молодших школярів -- диференційований підхід -- початкові класи -- методологічна основа -- теоретична основа -- особистісно орієнтована парадигма -- компетентнісний підхід -- інтегрований підхід
Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)