Туженкова, Юлія. Профілактика жорстокого поводження з дітьми / Ю. Туженкова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 33-42. Рубрики: Психологія дошкільника--жорстокість Психологія дошкільника--тривожність Дошкільна освіта--сім’я--профілактика насилля Кл.слова (ненормовані): толерантність педагогів -- просвітницька робота з батьками -- жорстокість однолітків -- профілактика насилля -- насильство і діти -- семінари для педагогів -- тренінги для педагогів -- вправи для педагогів Анотація: У статті подано роботу щодо профілактики жорстокого поводження та толерантного ставлення до дітей дошкільного віку, педагогів, батьківта однолітків. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Гусак, Тетяна. Тренінг як засіб психологічної допомоги вихователям / Т. Гусак> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 64-79. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба--здоров’я педагога Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- психологічні служби -- емоційне самопочуття -- психологічне самопочуття -- емоційне вигорання -- цінності і цілі -- стратегії поведінки -- шлях до успіху -- тренінги для педагогів -- вправи для педагогів Анотація: У статті надається матеріал тренінгу "Психологічне самопочуття вихователя", який надасть психологічну допомогу педагогам у формуванні емоційної компетентності, тренуванні та підримки емоційної гнучкості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 19 Тарашевська, Ольга Комунікативна культура педагога - запорука успіху : тренінг для педагогів [Текст] / Ольга Тарашевська, Ірина Цісар> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 11. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Педагоги--комунікативна культура Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів -- тренінги для вихователів -- комунікативна культура вихователя Анотація: Подано тренінг для вихователів, їхніх помічників, учителів-логопедів, практичних психологів, музичних керівників та інструкторів з фізкультури. Мета тренінгу - створювати умови для розвитку комунікативної культури педагогів; ознайомлювати з базовими положеннями теорії спілкування; формувати навички ефективної взаємодії; розвивати комунікативні вміння за допомогою ігрових методів навчання; підсилювати професійну мотивацію. Дод.точки доступу: Цісар, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 91 Пушкаренко, Світлана. Від компетентного вчителя до успішного учня [Текст] : тренінгові заняття для педагогів / С. Пушкаренко, О. Слободян> // Психолог. - 2016. - N 21/22. - Вкладка "Психолог №21-22". - С. 1-88. Рубрики: Практична психологія--тренінги Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів -- компетентність вчителя -- громадянська компетенція -- освітня компетенція -- самоосвіта вчителя -- емоційне вигорання -- успішність учня Дод.точки доступу: Слободян, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Критичне мислення в роботі вчителя [Текст] : віртуальний тренінг> // Психолог. - 2017. - N 11/12. - С. 76-96.
Кл.слова (ненормовані): критичне мислення -- тренінги для педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання [Текст] : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 11. - С. 36-40. Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): методи розвитку критичного мислення -- тренінги для педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Довгополюк, Наталія. Вивчаймо нове. Хай нам стануть у пригоді казкова природа і казка в природі [Текст] : тренінг для педагогів / Н. Довгополюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 42-46. Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів -- вчителі початкової школи -- уроки природознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |