74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58(4Укр)
М 14


    Майборода, Василь Каленикович.
    Проблеми розвитку праксеологічних умінь майбутніх компетентних фахівців вищої школи України / Василь Майборода // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 31-36. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--практична підготовка студентів
   підготовка майбутніх вчителів

   Україна--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- формування особистості фахівця -- праксеологія -- практична підготовка -- праксеологічна підготовка -- студентська наукова робота -- науково-дослідна робота -- формування праксеологічних умінь -- розвиток професійно-практичних компетенцій
Анотація: У статті висвітлені основні проблеми розвитку практичної підготовки студентів вищої школи України. Розкрита сутність праксеологічної підготовки як обов'язкового компонента освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня, що має на меті формування навичок і вмінь ефективної та якісної професійної діяльності студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)