74.03
С 90


    Суслова, И. Б.
    Эвристический потенциал философем И. Канта в методологии педагогического целеполагания [Текст] / И. Б. Суслова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 1. - С. 79-84. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.03
Рубрики: історія освіти в зарубіжних країнах
Кл.слова (ненормовані):
сущность человека -- функції освіти -- высшее благо -- сущность образования


Дод.точки доступу:
Кант, Іммануїл (німецький філософ ; 1724-1804) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014.3(477)
К 79


    Кремень, В. Г.
    Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 4-13
УДК
ББК 74
Рубрики: Модернізація освіти
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конкуренція -- конкурентоспроможність -- функції освіти -- завдання освіти -- загальноосвітні школи -- суб’єкт-суб’єктні відносини -- навчання протягом життя
Анотація: На основі проблем сучасної освіти в країні, завдань і функцій освіти з погляду затребуваності людини знання, конкурентоспроможності вітчизняної освіти в європейському і світовому просторі розглянуто завдання освіти: 1) по-новому сформувати мету навчання й функції навчального процесу, роль індивідуальної й самостійної роботи; 2) роз'єднати початкову й базову школи, наблизивши до першої дошкільні заклади, перейти до профільної старшої школи; 3) на базі існуючої професійно-технічної освіти і вищих навчальних закладів І й ІІ р.а. створити окрему освітню ланку - середню професійну освіту, вивести технікуми й коледжі, які не готують бакалаврів, з ланки вищої освіти, укрупнути професійно-технічні заклади, а, де доцільно, об'єднати їх із технікумами; 4) відмовитися від дворівневої акредитації вищих навчальних закладів ІІІ й ІV р.а, підвищити потужність університетів; 5) узгодити з новим законодавством усю систему нормативних документів, перепідпорядковуючи заклади вищої освіти МОН України, розробити нову мережу навчальних закладів вищої й середньої професійної освіти та ін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Л 59


    Линовицька, Олеся.
    Соціальне призначення освіти: теоретико-методологічний контекст [Текст] / О. Линовицька // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 4. - С. 10-17.
ББК 74
Рубрики: Філософія освіти--Україна
   Вища освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- функції освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Л 59


    Линовицька, О. В.
    Основні функції освіти [Текст] / О. В. Линовицька // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 8. - С. 222-235 . - ISSN 2078-8142
ББК 87
Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
функції освіти -- інформаційне суспільство -- технології навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
М 82


    Москалик, Геннадій.
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)