Г 15 Галич, Олександр Андрійович. Теорія літератури [Текст] : підручник для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів / О. А. Галич, В. М. Назарець, Є. М. Васильєв. - 3-є вид., стереотип. - К. : Либідь, 2006. - 488 с. - ISBN 966-06-445-9 : 43.00 грн., 50.00 грн.
РУБ 8(075.3) Рубрики: Літературознавство--підручники та посібники для ВНЗ Кл.слова (ненормовані): літературний процес -- літературно-художня творчість -- літературні напрями -- художній твір Дод.точки доступу: Назарець, Віталій Миколайович; Васильєв, Євген Михайлович Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
П 30 Петровська, Тетяна. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання [Текст] / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 21-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі Образне мислення Кл.слова (ненормовані): художній твір -- художній образ -- образні засоби -- читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 47 Слижук, Олеся. Реформування літературної освіти в Україні - потреба нового тисячоліття [Текст] / О. Слижук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 7. - С. 37-39. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--реформування викладання Кл.слова (ненормовані): художній твір -- європейські школи -- національні мови -- реформування освіти -- Болонський процес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 19 Назаренко, Л. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою [Текст] / Л. Назаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 36-39. Рубрики: проектна діяльність навчання--мультимедіа Кл.слова (ненормовані): казка -- мультфільми -- мас-медіа -- художній твір -- літературна діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
М 29 Мартиненко, Валентина. Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами [Текст] / В. Мартиненко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 16-20. Рубрики: Аналіз художнього твору Викладання української літератури в школі Кл.слова (ненормовані): художній твір -- труднощі сприймання -- літературні жанри Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 17 Галькевич, Наталия. Межпредметные связи как способ формирования творческой личности [Текст] / Н. Галькевич> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 7-9. Рубрики: Міжпредметні зв’язки Викладання зарубіжної літератури в школі Кл.слова (ненормовані): художній твір -- лінгвістика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 4-12 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--роль книги Кл.слова (ненормовані): освіта -- освітній процес -- дошкільники -- художній твір -- книжка -- практично-чуттєвий досвід -- смислоутворення -- "кліпове мислення" -- вправи на зосередження -- текстоцентризм -- текстоцентричний підхід -- інтелектуальна карта -- дослідно-експериментальна робота -- мовленнєвий етикет знайомства -- тіньовий театр -- психологічні вправи -- етичні бесіди Анотація: У статті проаналізовано вплив книги та літературного твору на виховання дошкільників. Запропоновано та охарактеризовано технологію організації освітнього процесу на основі текстоцентризму, переваги якої полягають у можливості занурити дітей у сприйняття і прийняття ідей літературного твору, допомогти їм у виявленні власних смислів і набуття життєвого досвіду через осмислення дій персонажів в описаних подіях. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Хроменко, І. Філологічний аналіз художнього твору : заняття № 8 / І. Хроменко. - С.2-7. - Бібліогр.: 3 назв. Кл.слова: художній твір, філологічний аналіз, жанр Хроменко, І. Компаративний аналіз художнього твору : заняття № 9 / І. Хроменко. - С.8-15. - Бібліогр.: 8 назв. : табл. Кл.слова: компаративний аналіз, художній твір, компаративні міні-дослідження Хроменко, І. Окремі специфічні види літературознавчого аналізу : заняття № 10 / І. Хроменко. - С.16-22. - Бібліогр.: 6 назв. Кл.слова: літературознавчий аналіз, контекстуальний аналіз, інтертекстуальний аналіз Біографічний аналіз художнього твору : фрагменти конспектів уроків. - С.23-30 Кл.слова: біографічний аналіз, художній твір, конспекти уроків Стилістичний аналіз художнього твору / фрагменти конспектів уроків. - С.31-37 : схеми Кл.слова: стилістичний аналіз, художній твір, конспекти уроків Філологічний аналіз художнього твору : фрагменти конспектів уроків. - С.38-40 Кл.слова: філологічний аналіз, художній твір, конспекти уроків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 11 Кішенко, К. О. Що робить людину щасливою? Причини деградації Скруджа та його переродження : бінарний урок з англійської мови та світової літератури / К. О. Кішенко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 16/18. - С. 26-30 : іл. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Уроки англійської мови Світова література--методика викладання--уроки Кл.слова (ненормовані): бінарний урок -- світова література -- художній твір -- деградація -- логічне мислення -- зв’язне мовлення -- виразне читання -- милосердя Є примірники у відділах: Каф. англ. мови Прим. 1 (вільний) |
Щ 61 Щербань, О. О. Художній твір як феномен культури [Текст] / О. О. Щербань> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 39-47. Рубрики: Естетика--феномен художнього твору Культура--феномен художнього твору Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури Кафедра української літератури Кл.слова (ненормовані): символ -- мистецтво -- творчість -- культура -- особистість -- художній твір Анотація: Метою статті є дослідження і змістовне визначення феномена художнього твору як загальнокультурного й естетичного явища в контексті співвідношення його форми й змісту. Це дозволить глибше зрозуміти роль художнього твору як базового культурного чинника становлення як цілісної культури, так і конкретної людської особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 61 Щербань, О. А. Герменевтика символического содержания художественного произведения [Текст] / О. А. Щербань> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 115-122. Рубрики: Естетика--феномен художнього твору Мистецтво--твір--символічний зміст Кл.слова (ненормовані): художній твір -- герменевтика -- символ -- художній образ Анотація: Целью данной статьи является анализ специфики интерпретации художественного произведения как символической реальности, начиная с ее проявления на уровне структуры художественного образа и целого произведения, а также особенностей метода реконструкции симовлического содержания художественных произведений. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями [Текст] / О. О. Лілік> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 131-135 РУБ 15 Рубрики: Викладання української літератури в школі Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): теоретико-літературні поняття -- майбутні учителі літератури -- художній твір Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Бондаренко, Юрій Іванович. Комбінована структура шляхів аналізу літературного твору в школі [Текст] / Ю. І. Бондаренко> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 12. - С. 20-25. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): праці викладачів НДУ -- художній твір -- історико-літературне джерело -- шлях аналізу -- комбінована структура -- навчальна схема -- уроки української літератури -- вивчення літератури Анотація: Автор статті розкриває синкретизм у структурі шкільних шляхів вивчення літературного матеріалу. Він підкреслює, що будь-який шлях аналізу виступає лише загальною схемою роботи і передбачає сумарне використання інших шляхів, які забезпечують його ефективність. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Мойсієнко, А. К. Фонічний компонент у експресивній системі поетичного тексту [Текст] / А. К. Мойсієнко> // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2018. - N 4. - С. 3-9. . - ISSN 0027-2833 Рубрики: Українська мова--мова художніх творів--поезія Кл.слова (ненормовані): фонічний компонент -- художній твір -- поетичний текст -- експресивна єдність -- звукообраз -- типологія звукоповторів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Міщенко, Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко> // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору -- епічний твір Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Сидоренко, І. М. Компаративний аналіз на уроках зарубіжної літератури [Текст] / І. М. Сидоренко> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2019. - N 5/6. - С. 4-8. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--компаративний аналіз художніх творів Кл.слова (ненормовані): уроки зарубіжної літератури -- компаративний аналіз -- художній твір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Котляренко, Світлана. Особливості читання художніх творів [Текст] / С. Котляренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 10. - С. 6-11. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання Кл.слова (ненормовані): читання художніх творів -- художній твір -- виразне читання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Л 64 Кайдаш, Алла Миколаївна. Вербалізація етнокультурних концептів у поемі Пантелеймона Куліша "Маруся Богуславка" [Текст] / А. М. Кайдаш> // Література та культура Полісся : збірник наукових праць / відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - Вип. 96 : Серія "Філологічні науки", № 13. - С. 35-43
Кл.слова (ненормовані): художній твір -- словесний образ -- національно-культурний компонент -- мова творів письменника Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) Вільні: фб (2), ІБв (1), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1) |
Бондаренко, Юрій. Література в школі: типологізація навчального процесу та його діяльнісний зміст [Текст] / Ю. Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 3. - С. 8-13. Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): навчальний процес -- засвоєння нових знань -- типологізація навчального процесу -- художній твір -- історико-літературний матеріал -- шляхи аналізу -- аналіз художнього твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |