> Шифр: Б649178/2012/10 Журнал 2012р. N 10 . - 120 Кондратенко, Л. О. Знову двійка : шкільна неуспішність як психологічне явище / Л. О. Кондратенко Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 47 Гильбух, Ю. З. Школьная неуспеваемость [Текст] / Ю. З. Гильбух> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 68-80
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--неуспішність Психокорекція--молодший шкільний вік--неуспішність Кл.слова (ненормовані): невстигаучі учні -- шкільна неуспішність -- типологія шкільної неуспішності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 17 Данілавічютє, Е. Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі / Еляна Данілавічютє> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - №3. - С. 7–19. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інклюзивне освітнє середовище -- класифікаційні ознаки -- категорії дітей з особливими освітніми потребами -- індивідуальна траєкторія розвитку -- шкільна неуспішність -- дизонтогенез -- особистісно-орієнтований підхід -- індивідуальні особливості -- вікові особливості Анотація: Представлено сучасні уявлення про біо-психо-соціальну модель розвитку організму дитини, розкрито структуру і динамічний зміст онтогенезу, його етапи відповідно до появи і специфіки прояву певних вікових особливостей, чинники, що їх визначають. Розкрито визначальну роль індивідуальної траєкторії розвитку для аргументації необхідності створення гнучкого освітнього середовища. На основі розкриття сутності понять "шкільна неуспішність", "дизонтогенез", аналізу причин їх виникнення, міжнародного досвіду становлення інклюзивної освіти розкрито поняття "діти з особливими освітніми потребами", визначено "класифікаційні ознаки" особливих освітніх потреб щодо пріоритетності освітнього критерію, а також окреслено категорії дітей з особливими освітніми потребами, навчання яких може відбуватися в умовах інклюзії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Кондратенко, Лариса Олександрівна. Проблеми первинної шкільної неуспішності в історії вітчизняної психології [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психол.наук. Спец.19.00.01-загальна психологія, історія психології / Л. О. Кондратенко ; НАПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ). - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2018. - 43 с. -
історія психології Кл.слова (ненормовані): шкільна неуспішність -- неуспішність в навчанні Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |