"Национальная стратегия действий в интересах детей на 2012-2017 годы" : (извлечения)> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 2. - С. 5-26. . - ISSN 2220-6051 Рубрики: Діти--права дітей Права дитини Кл.слова (ненормовані): інтереси дітей -- стратегія дій -- державна політика -- захист прав дитини -- потенціал дитини -- якісне навчання -- культурний розвиток -- інформаційна безпека -- діти-сироти Анотація: Национальная стратегия была принята с целью формирования органами государственной власти, органнами местного самоуправления, институтами гражданского общества, специалистами, работающими с детьми и в интересах детей, единого подхода относительно целей, задач, направлений деятельности и первоочередных мер по решению наиболее актуальных проблем. Національна стратегія була прийнята з метою формування органами державної влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, фахівцями, які працюють з дітьми та в інтересах дітей, єдиного підходу щодо мети, завдань, напрямків діяльності та першочергові заходів з вирішення найбільш актуальних проблем. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 95 Кутепова, Г. М. Модель школи-родини / Г. М. Кутепова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 13/15(637-639). - С. 57–65.
Кл.слова (ненормовані): сільські школи -- українознавство -- експериментальна робота -- якісне навчання -- розвиток обдарувань -- позакласна виховна робота -- функціонування навчального закладу -- школа-родина Анотація: У статті презентована модель сучасної сільської школи, побудована на засадах українознавства. Особливістю школи є розвинута система експериментальної роботи під керівництвом Інституту Українознавства Міністерства освіти і науки України, що передбачає органічне поєднання якісного навчання, розвитку одарувань сільської молоді, результативної позакласної виховної роботи. Авторами представлено структурні схеми, моделі, які розкривають специфіку функціонування навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |