Д 50 Дичківська, Ілона. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Як організувати діяльність інклюзивних груп [Текст] : вивчаємо лист за 5 хвилин> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 22-24. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- інклюзивні групи -- ДНЗ -- діти з особливими освітніми потребами -- діти дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 44–50.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- нормативно-правові документи -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- індивідуальна програма розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 59 Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 51–53.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсний центр -- робота з батьками Анотація: Роз’яснення фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-64 Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин [Текст]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. [15–18]. - Зміст: Освітня програма ; Організація освітнього процесу ; Діяльність інклюзивних груп ; Предметно-просторове середовище ; Формування соціально-доцільної поведінки ; Планування ; Курси підвищення кваліфікації ; Робота з кадрами.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- організація -- освітній процес -- інклюзивні групи -- освітні програми -- предметно-просторове середовище -- соціально-доцільна поведінка -- планування -- підвищення кваліфікації -- робота з кадрами -- вихователь-методист -- документи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Україна. М-во освіти і науки. Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році : інструктивно-методичні рекомендації : додаток до листа МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 1-6 (Дод.) . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи Кл.слова (ненормовані): освітня програма -- законодавчі та директивні матеріали -- інклюзивні групи -- предметно-просторове розвивальне середовище -- підвищення професійної майстерності -- планування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23. Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі. Дод.точки доступу: Громико, Лідія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 54-58. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--нормативні документи Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- заклади дошкільної освіти -- карантин -- ЗДО в умовах карантину -- освітні програми -- інклюзивні групи -- взаємодія з батьками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |