24р10
В 27


    Величко, Людмила.
    Інтегративні завдання на основі синхроністичної таблиці [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - N 2. - С. 29-32.
ББК 24р10
Рубрики: Викладання хімії в школі--дидактичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані завдання -- синхроністична таблиця


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3
Д 56


    Добровольська, Людмила.
    Літературне читання: особистісно орієнтовані інтегровані завдання [Текст] / Л. Добровольська // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 34-37.
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані завдання -- літературне читання -- міжпредметні зв’язки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 18


    Пархоменко, А.
    Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / Аліна Пархоменко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 16–18. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--інтегровані завдання
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- інтегровані завдання -- буквосполучення -- написання букв -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті представлено інтегровані завдання для вивчення буквосполучень дж – дз на уроках української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:502/504](477)
П 84


    Прошкуратова, Т.
    Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" [Текст] / Т. Прошкуратова, А. Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 38–42. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавство--інтегровані завдання
Кл.слова (ненормовані):
уроки природознавства -- методика викладання -- інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- інтеграція знань -- рослини -- довкілля -- початкова школа -- 1-2 класи
Анотація: Автори статті пропонують систему інтегрованих завдань з природознавства на тему: "Життя рослин у довкіллі", які можна використовувати в 1 і 2 класах, у групах продовженого дня, під час позакласної роботи.


Дод.точки доступу:
Пархоменко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:502.2](477)
П 84


    Прошкуратова, Т.
    Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" [Текст] / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 20–22. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--інтегровані завдання
Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- методика викладання -- інтегровані завдання -- тварини -- початкова школа -- 1–2 класи
Анотація: У статті наведено приклади інтегрованих завдань з природознаства, які можна використовувати в групах продовженого дня, під час позакласної роботи в 1 і 2 класах.


Дод.точки доступу:
Пархоменко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:087.5](477)
П 84


    Прошкуратова, Т.
    Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси--інтегровані завдання
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані курси -- методика викладання -- інтегровані завдання -- приклади завдань -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- шкільне життя -- початкова школа -- 1–2 класи
Анотація: Пропоновані інтегровані завдання можна використовувати на уроках "Я досліджую світ" та в групах продовженого дня, під час позакласної роботи в 1 і 2 класах.


Дод.точки доступу:
Пархоменко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.313-044.247](477)
П 84


    Прошкуратова, Т.
    Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 56-58. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років
Анотація: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.


Дод.точки доступу:
Пиліпко, Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)