376(091)(477)
Ш 37


    Шевченко, В.
    Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі [Текст] = проблематика дослідження / В. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 23–34. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна освіта в Україні--розвиток
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- історіографія -- розвиток освіти -- порівняльна педагогіка -- історіографічний аналіз -- періодизація -- реформування освіти -- освітня політика -- історичний розвиток -- становлення освіти
Анотація: Здійснено порівняльну характеристику становлення та розвитку систем спеціальної освіти України та Польщі ХІХ – поч. ХХІ ст. Розкрито роль педагогічних концепцій минулого та їхній зв’язок з сучасним реформуванням освітніх.систем двох країн. Визначено пріоритети розвитку спеціальної освіти за роки незалежності України. Доведено, що темпи та глибина перетворень не повною мірою відповідають потребам держави та суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376(091)(438)"1772/1917"
Ш 37


    Шевченко, В.
    Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) [Текст] / Володимир Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 15-25. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, 18 ст.; 19 ст.; 20 ст.
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- діти з інвалідністю -- діти з особливими потребами -- підготовка кадрів -- спеціальні навчальні заклади
Анотація: Розглянуто питання виникнення та розвитку системи спеціальної освіти в Польщі з кінця ХVІІІ століття до 1917 р. Метою статті є висвітлення зародження ідей від можливостей навчання дітей з інвалідністю до організації перших спеціальних навчальних закладів для них та їх розвитку, питання організації підготовки фахівців відповідного профілю для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)