15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 176 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.75 грн.
    Зміст:
Манжос, Леонід Олександрович. Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП / Л. О. Манжос. - С .7-11
Мицик, Лариса Миколаївна. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі / Л. М. Мицик. - С .12-16
Пальчук, Марина Іванівна. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки / М. І. Пальчук. - С .17-21
Волкова, Анна Юріївна. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки / А. Ю. Волкова. - С .22-24
Рябуха, Іван. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею / І. Рябуха. - С .25-29
Базелюк, В. Г. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей / В. Г. Базелюк. - С .30-34
Сергієнко, Т. М. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів / Т. М. Сергієнко. - С .35-39
Юрченко, Надія Миколаївна. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. - С .40-43
Биконя, Оксана Павлівна. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови / О. П. Биконя. - С .44-46
Іванченко, Світлана Миколаївна. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу / С. М. Іванченко, О. П. Щотка. - С .47-51
Благінін, Валерій Михайлович. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу / В. М. Благінін. - С .52-54
Першукова, Оксана Олексіївна. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів / О. О. Першукова. - С .55-58
Потапюк, Лілія Миколаївна. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань / Л. М. Потапюк. - С .59-63
Бондаренко, Юрій Іванович. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору / Ю. І. Бондаренко. - С .64-67
Качалка, Олег Володимирович. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми / О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. - С .68-70
Костриця, Наталія Миколаївна. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв / Н. М. Костриця. - С .71-75
Долматова, Марина Петрівна. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання / М. П. Долматова. - С .76-78
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху / Н. К. Удовиченко. - С .79-82
Помігуєва, Л. П. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу / Л. П. Помігуєва. - С .83-87
Чепорова, Галина Євгеніївна. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів / Г. Є. Чепорова. - С .88-92
Грицяк, Леся Данилівна. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Д. Грицяк. - С .93-97
Канюк, Олександра Любомирівна. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки / О. Л. Канюк. - С .98-101
Михайленко, Олена Вікторівна. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста / О. В. Михайленко. - С .102-106
Шемуда, Марія Григорівна. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти / М. Г. Шемуда. - С .107-109
Саєнко, Н. С. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою / Н. С. Саєнко. - С .110-114
Нікітіна, Наталія Павлівна. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови / Н. П. Нікітіна. - С .115-118
Карасьова, О. В. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття / О. В. Карасьова. - С .119-122
Демченко, Наталія Михайлівна. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя / Н. М. Демченко. - С .123-125
Листопад, Олена Валеріївна. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід / О. В. Листопад. - С .126-130
Нікольська, Ніна Вікторівна. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії / Н. В. Нікольська. - С .131-134
Теодорович, Артем Юрійович. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян / А. Ю. Теодорович. - С .135-137
Постоленко, Ірина Сергіївна. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах / І. С. Постоленко. - С .138-141
Медведовська, Д. О. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст. / Д. О. Медведовська. - С .142-144
Шалімова, Тетяна Іванівна. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту / Т. І. Шалімова. - С .145-147
Лаухіна, Інна Станіславівна. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції / І. С. Лаухіна. - С .148-153
Павлюк, Вікторія Ігорівна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів / В. І. Павлюк. - С .154-157
Бойчевська, Ілона Борисівна. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН / І. Б. Бойчевська. - С .158-160
Іванчук, Галина Петрівна. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки / Г. П. Іванчук. - С .161-163
Мовчан, Лариса Григорівна. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції / Л. Г. Мовчан. - С .164-166
Катруца, Наталія Борисівна. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі / Н. Б. Катруца. - С .167-173
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Болонський процес

   професійна підготовка студентів

   Викладання німецької мови в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
освіта у світі


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Епстейн, Ервін (культуролог університету в Чікаго ; 1939-) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 52.96 грн
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Абабілова, Наталія Миколаївна. Переклад фразеологічних одиниць з соматичним компонентом як перекладацька проблема / Н. М. Абабілова. - С .7-12
Білас, Андрій Андрійович. Відтворення прагматичних особливостей розмовного компоненту сучасного французького художнього дискурсу / А. А. Білас. - С .13-18
Возненко, Наталя В'ячеславівна. Особливості перекладу драматичних творів / Н. В. Возненко. - С .19-24
Володина, Татьяна Святославовна. Процесс семантической деривации и его отражение в переводе лингвистических терминов (на материале немецкого и английского языка) / Т. С. Володина. - С .25-30
Гончаренко, Людмила Олексіївна. Дискусійні проблеми процесу перекладу / Л. О. Гончаренко. - С .31-34
Данік, Лада Володимирівна. Адекватність відтворення ідіостилю: кореляція стилів перекладача і автора при перекладі фразеологічного рівня тексту / Л. В. Данік, К. В. Година-Арюпіна. - С .35-41
Дуднік, Ганна Сергіївна. Оcобливості перекладу англійських компаративних фразеологізмів українською мовою / Г. С. Дуднік. - С .41-44
Жужгина-Аллахвердян, Тамара Николаевна. Архаизмы в “античной” поэзии Джона Китса: перевод и трансформации / Т. Н. Жужгина-Аллахвердян. - С .45-50
Здражко, Аліна Євгенівна. Перекладацький доробок херсонського тлумача творів дитячої літератури А. Євси / А. Є. Здражко. - С .51-54
Лалаян, Наталія Степанівна. Антропоніми у німецькому перекладі драми-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня” / Н. С. Лалаян. - С .55-58
Мазур, Олена Вікторівна. Критичний погляд на переклад як фах у системі української освіти / О. В. Мазур. - С .59-64
Марченкова, Ілона Юріївна. Неадекватність адекватних засобів перекладу / І. Ю. Марченкова. - С .65-68
Муратова, Валерія Факімівна. Феномен ідіолекту та проблема його перекладу / В. Ф. Муратова. - С .69-72
Ніколащенко, Юлія Андріївна. Стилістичні особливості новели Георга Бюхнера “Ленц” та їх збереження в перекладі / Ю. А. Ніколащенко. - С .73-75
Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Квалітативне спостереження в методології досліджень медичного перекладу / Р. В. Поворознюк. - С .76-81
Свиридов, Олександр Федорович. Особливості перекладу неологізмів соціокультурного середовища у романі Вільяма Гібсона “Нейромант” / О. Ф. Свиридов. - С .82-85
Чепурна, Зінаїда Василівна. Функціонування фразеологічних одиниць у німецькомовній періодиці в перекладацькому аспекті / З. В. Чепурна, Г. Л. Лисенко. - С .86-88
Четова, Наталія Йосипівна. Відтворення мовностилістичних особливостей "Енеїди" І. Котляревського в англомовних перекладах / Н. Й. Четова, І. М. Кохановська. - С .89-94
Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний заголовок: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .95-98
СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ
Богдан, Юлія Броніславівна. Використання аутентичних коміксів у навчанні німецькій мові / Ю. Б. Богдан. - С .99-103
Бранецька, Марина Сергіївна. Особливості навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів вищих технічних навчальних закладів / М. С. Бранецька. - С .104-108
Вовк, Олена Іванівна. Архітектура когніції: формування ментального тезаурусу суб’єктів пізнання / О. І. Вовк. - С .109-112
Голованова, Наталья Петровна. Использование информационных технологий при дистанционном обучении профессиональному иностранному языку / Н. П. Голованова. - С .113-119
Голтвяниця, Надія Юріївна. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання? / Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна. - С .120-124
Голуб, Олена Михайлівна. Підвищення рівня загальнолінгвістичної компетенції студентів-філологів у курсі історії іноземної мови / О. М. Голуб, О. О. Дубовик. - С .125-129
Гончарова-Ильина, Татьяна Александровна. К вопросу об особенностях обучения взрослых иностранному языку / Т. А. Гончарова-Ильина. - С .130-134
Дем’яненко, Ольга Евгенівна. Полікультурний підхід до професійно-орієнтованого навчання в умовах глобалізації вищої освіти / О. Є. Дем’яненко. - С .135-139
Дубцова, Ольга Вячеславівна. Несформованість / незбіжність концептуальних структур онтологічних знань комунікантів як перешкода на шляху досягнення взаєморозуміння в межах навчального процесу (на матеріалі американського кінодискурсу) / О. В. Дубцова. - С .140-146
Минаева, Ирина Ромазановна. Новые сетевые технологии при обучении иностранному языку в условиях глобализации / И. Р. Минаева. - С .147-150
Михайлова, Ірина Василівна. Рефлексивні методи автономного навчання німецької мови у вищій школі / І. В. Михайлова. - С .151-155
Мороз, Тетяна Олександрівна. Загальнокультурна компетентність як складова фахової підготовки сучасного вчителя іноземних мов / Т. О. Мороз. - С .156-159
Приходько, Олена Олександрівна. Формування граматичної компетенції у процесі навчання англійської мови у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .160-165
Сав’юк, Анна Миколаївна. Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах / А. М. Сав’юк. - С .166-169
Статкевич, Елена Казимировна. Формированиe навыков письменного общения в деловой сфере / Е. К. Статкевич. - С .170-173
Тоцька, Наталія Леонідівна. Навчальний переклад як розвиток професійного мовлення студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .174-177
Fomenko, N. S. Introducing Problem – Based Learning into ESP Context / N. S. Fomenko. - С .178-181
Черноватий, Леонід Миколайович. Проблеми контролю усного навчального перекладу з аркуша майбутніх філологів / Л. М. Черноватий. - С .182-188
Шевченко, Ірина Вікторівна. Навчання діалогічного мовлення в умовах змішаної форми навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів України / І. В. Шевченко. - С .189-193
Шиян, Тетяна Володимирівна. Міжкультурна комунікація у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням у вищому навчальному закладі / Т. В. Шиян. - С .194-197
Якушенко, Инна Александровна. Применение учебных интернет-ресурсов при обучении иностранному языку студентов-менеджеров в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .198-201
ДРНТІ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ
   Англійська мова--переклад

   Німецька мова--переклад

   Викладання німецької мови в ВНЗ

   Викладання іноземної мови

   Мовознавство--переклад

   Переклад

   Кафедра світової літератури та історії культури

   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

Кл.слова (ненормовані):
переклад драматичних творів


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Кітс, Джон \о нем\; Євса, Андрій Іванович (український письменник, перекладач, журналіст. Член Національної спілки письменників України (з 1993), Національної спілки журналістів України ; 1927 р. н.) \о нем\; Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Бюхнер, Георг \о нем\; Гібсон, Вільям \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)

40
Н 34


    Karpenkova, N.
    German as the Second Language (Daz) [Текст] / N. Karpenkova, Н. Ю. Карпенкова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 233-236
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Викладання німецької мови в ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
друга іноземна мова -- інтенсифікація -- міжкультурна комунікація -- засвоєння мови


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Карпенкова, Наталія Юріївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)