74.584
К 47


    Кліменко, В.
    Технічна естетика в інженерних дисциплінах для технічних університетів [Текст] / В. Кліменко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 2. - С. 37-43 : фот. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584
Рубрики: Вища освіта--технічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
універсалізм вищої освіти -- технічна освіта -- емоційне сприйняття -- гуманітаризація інженерної освіти
Анотація: Універсалізм технічної освіти передбачає надання майбутньому спеціалісту не тільки інженерних знань, а й освіченості - бачення у своїй професії прекрасного. Цьому сприятиме включення до спеціальних технічних дисциплін питання технічної естетики.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.5
З-11


    Зіньковський, Ю.
    Інженерія: без чого не можна планувати майбутнє [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 2. - С. 25-36 : табл. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.5 + 74.584
Рубрики: Вища освіта--технічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
технічна освіта -- репродуктивне навчання -- креативне навчання -- стандартна кваліфікація освіти -- індустріалізація -- інженерна освіта
Анотація: Розглядаються проблеми сучасного розвитку, традицій вітчизняної інженерної освіти. Автор доводить небезпечність для майбутнього країни нехтування інженерної справи та технічної освіти. Показано можливі економічні переваги розвитку інженерної індустрії на прикладі електронних виробництв. Охарактеризована діяльність Національного технічного університету України "КПІ" як флагмана вітчизняної вищої технічної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
М 11


    Міхненко, Галина.
    Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 14-19. - Бібліогр.: 19 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Інженери--підготовка--вищі навчальні заклади
   Вища освіта--технічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна мобільність -- інтелектуальні здібності -- інтелектуальні здібності -- майбутні інженери
Анотація: Автор статті розглядає розроблену структуру інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів. Аналізується два основних її компоненти: інтелектуальні здібності та особистісні якості. Обгрунтовується, що формування цієї інтегрованої якості особистості має здійснюватися з огляду на структурну модель інтелекту, розроблену М. Холодною.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)