Г 19 Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--соціально-професійна зрілість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності майбутній вчитель вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна зрілість -- соціально-професійна зрілість -- самовизначення -- соціально-професійна зрілість вчителів -- підготовка вчителів Анотація: У статті теоретично обгрунтовано критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя. Розглянуто поняття "самовизначення", "активність" та "відповідальність", що є базовими у визначенні показників соціально-професійного розвитку особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |