Я 73 Ярич, Людмила. Формування успішної особистості вихованця Центру розвитку дитини - Школа радості та сили розуму [Текст] / Л. Ярич> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 33-36. Рубрики: Дошкільне виховання--формування особистості Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): Центр розвитку дитини -- Школа радості та сили розуму -- успішна особистість -- успішна дитина -- соціалізація дошкільників -- дошкільне виховання -- робота практичного психолога Анотація: В статті розглянуто шляхи формування успішної та впевненої особистості дошкільника. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Наталія Буданцева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 23–31. - Зміст: Я та мої однолітки ; Я та мої батьки ; Я та мої вихователі ; Додаток 1 : Стратегія позитивного оцінювання дитини старшого дошкільного віку (за Шалвою Амонашвілі) ; Додаток 2 : Методи дослідження рівня самооцінки старших дошкільників ; Додаток 3 : Ігри для формування в дітей позитивної самооцінки ; Додаток 4 : Як сформувати в дитини адекватну самооцінку : рекомендації для батьків.
Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- формування особистості -- самооцінка -- діагностика -- моніторинг -- форми роботи -- старший дошкільний вік -- позитивне оцінювання -- методики дослідження -- адекватна самооцінка -- рекомендації -- поради -- ігри Анотація: У статті презентовано досвід роботи спеціального новчально-виховного комплексу № 5 "Дніпряночка" міста Кам’янське Дніпропетровської області щодо організації роботи з формування самооцінки у дошкільників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 92 Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. [31].
Кл.слова (ненормовані): формування особистості -- щасливі діти -- поради батькам Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |