Верещагина, Н. В. Особенности работы с семьей и консультирования родителей детей с особыми образовательными потребностями [Текст] / Н. В. Верещагина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2009. - N5. - С. 29-33 . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Дошкільна освіта--сім’я--діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): корекційна педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Горбенко, Інна. Запроваджуємо інклюзивне навчання: з чого розпочати [Текст] / І. Горбенко> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 9. - С. 55-61. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- діти дошкільного віку -- діти з особливими освітніми потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Як організувати діяльність інклюзивних груп [Текст] : вивчаємо лист за 5 хвилин> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 22-24. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- інклюзивні групи -- ДНЗ -- діти з особливими освітніми потребами -- діти дошкільного віку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінги для педагогів ЗДО -- семінар-практикум -- інклюзивне освітнє середовище Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Піканова, Наталія. Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Н. Піканова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 46-61. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання Діти з особливими потребами--дошкільний вік--соціалізація Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): соціалізація дошкільників -- спеціальна педагогіка -- інклюзивна освіта -- діти із недорозвитком мовлення -- діти з особливими освітніми потребами Анотація: Проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти в дошкільних закладах для дітей із загальним недорозвитком мовлення та необхідність освіти дітей з особливими освітніми потребами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |