Боряк, О.
    Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бойко, О. П.
    Життя диких тварин узимку [Текст] : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 5(65). - С. 19–20.
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- заняття з розвитку мовлення -- ставлення до природи -- дикі тварини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.264:81-028.31](477)
Т 76


    Трофименко, Л.
    Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 64–73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діти із тяжкими порушеннями мовлення -- граматична компетенція -- психологічні механізми порушень -- учні початкових класів -- усне мовлення -- писемне мовлення -- морфемна структура слова
Анотація: Мета статті – у рамках загальної проблеми навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями проаналізувати та представити теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичних знань про морфемну структуру слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.264(477)
Д 64


    Долженко, С.
    Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 74–80. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- мовленнєва діяльність -- психолінгвістичний підхід -- порушення мовленнєвого розвитку -- мовлення
Анотація: Відстежено паралелізм наукового підгрунтя щодо вивчення мовленнєвої діяльності у логопедії та психолінгвістиці, запропоновано порівняльні визначення мови, мовлення та мовленнєвої діяльності, розглянуто лінгвістичний, психологічний та психолінгвістичний підходи до трактування поняття мовленнєвої діяльності, розкрито складові мовленнєвої діяльності, зроблено акцент на психолінгвістичному підході як провідному для наукових досліджень у галузі логопедії у напрямі діагностики, попередження та подолання порушень мовленнєвого розвитку в осіб різних вікових груп.


Дод.точки доступу:
Рібцун, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Арутюнян, В. В.
    Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] [Текст] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 14–19.
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
перевірка знань -- діти з ДЦП -- діти з порушеннями мовленнєвого розвитку -- мовленнєвий розвиток -- літературні читання


Дод.точки доступу:
Коротецька, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рібцун, Юлія.
    До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 59-64. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- порушення мовлення -- програми -- універсальні освітні програми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мартинюк, Зоряна.
    Рівні підтримки дітей з ринолалією в освітньому процесі [Текст] / З. Мартинюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 65-72. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- корекційна робота -- мовлення дітей -- мовленнєві порушення -- ринолалія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рібцун, Юлія.
    До питання створення універсальних освітніх програм для дітей з особливими мовленнєвими потребами [Текст] / Ю. Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 74-83. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- мовленнєві порушення у дітей -- універсальні освітні програми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Трохименко, Людмила.
    Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією [Текст] / Л. Трохименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 58-68. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
освітні туднощі -- порушення мовлення -- учні початкових класів -- логопедична допомога


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)