> Шифр: ДФ1/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Корекція психомоторних можливостей учнів допоміжної школи / . - С.12-15. Кл.слова: психомоторика, олігофренфя, психокорекція Омельянович, І. Формування просторового орієнтування у дітей з порушенням розумового розвитку / І. Омельянович. - С.16-18. Кл.слова: розумово відсталі діти, дитяча психологія, дошкільник Трофименко, Л. Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ / Л. Трофименко. - С.32-35. Кл.слова: загальний недорозвиток мовлення, психологія дошкільника Андрусишина, Л. Психологічні характеристики сформованості операції класифікації у дітей із загальним недорозвитком мовлення / Л. Андрусишина. - С.37-40. Кл.слова: психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Трофименко, Л. Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 32-35.
Рубрики: дефектологія мовлення психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): загальний недорозвиток мовлення -- психологія дошкільника Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11. Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14. Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16. Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19. Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24. Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32. Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41. Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47. Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55. Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61. Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65. Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 76 Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами [Текст] / Л. І. Трофименко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 41-47. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Освіта в Україні--спеціальна освіта Кл.слова (ненормовані): мовленнєві розлади у дошкільників -- спеціальна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОДнв/2020/2 Журнал 2020р. N 2 Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви. Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв. Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв. Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв. Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв. Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв. Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв. Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 76 Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 64–73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти із тяжкими порушеннями мовлення -- граматична компетенція -- психологічні механізми порушень -- учні початкових класів -- усне мовлення -- писемне мовлення -- морфемна структура слова Анотація: Мета статті – у рамках загальної проблеми навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями проаналізувати та представити теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичних знань про морфемну структуру слова. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |