Шифр: ДФ1/2003/4
   Журнал

Дефектологія [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : "Педагогічна преса", 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 4
Зміст:
Корекція психомоторних можливостей учнів допоміжної школи / . - С.12-15.
Кл.слова: психомоторика, олігофренфя, психокорекція
Омельянович, І. Формування просторового орієнтування у дітей з порушенням розумового розвитку / І. Омельянович. - С.16-18.
Кл.слова: розумово відсталі діти, дитяча психологія, дошкільник
Трофименко, Л. Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ / Л. Трофименко. - С.32-35.
Кл.слова: загальний недорозвиток мовлення, психологія дошкільника
Андрусишина, Л. Психологічні характеристики сформованості операції класифікації у дітей із загальним недорозвитком мовлення / Л. Андрусишина. - С.37-40.
Кл.слова: психологія дошкільника
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Трофименко, Л.
    Граматична система мовлення дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2003. - N4. - С. 32-35.
ДРНТІ
ББК 88.834 + 74.3
Рубрики: дефектологія
   мовлення

   психологія дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
загальний недорозвиток мовлення -- психологія дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-11.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-14.
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-16.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти / О. М. Топузов. - С.16-19.
Засенко, В. В. Освіта "особливих” дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-24.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-32.
Луговий, В. І. Об’єктивне і суб’єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-41.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-47.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-55.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість” та"національна свідомість” / І. В. Музиченко. - С.55-61.
Андросович, К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-65.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-72.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102.12
Т 76


    Трофименко, Л. І.
    Особистісний розвиток дітей дощкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами [Текст] / Л. І. Трофименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 41-47.
ББК 74.102.12 + 74.3(4Укр)
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Освіта в Україні--спеціальна освіта

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєві розлади у дошкільників -- спеціальна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2020/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 2
Зміст:
Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко. - С.7–19. - Бібліогр.: 4 назви.
Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда. - С.20–40. - Бібліогр.: 14 назв.
Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко. - С.41–48. - Бібліогр.: 10 назв.
Лещій, Н. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.49–56. - Бібліогр.: 6 назв.
Хохліна, О. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна. - С.57–63. - Бібліогр.: 11 назв.
Трофименко, Л. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко. - С.64–73. - Бібліогр.: 8 назв.
Долженко, С. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун. - С.74–80. - Бібліогр.: 11 назв.
Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка. - С.81–92. - Бібліогр.: 22 назви.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.264:81-028.31](477)
Т 76


    Трофименко, Л.
    Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Людмила Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 64–73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
діти із тяжкими порушеннями мовлення -- граматична компетенція -- психологічні механізми порушень -- учні початкових класів -- усне мовлення -- писемне мовлення -- морфемна структура слова
Анотація: Мета статті – у рамках загальної проблеми навчання учнів початкових класів з мовленнєвими порушеннями проаналізувати та представити теоретичні й прикладні підходи до вирішення питання формування граматичних знань про морфемну структуру слова.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)