О-66 Орлов, О. Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / Олег Орлов> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 64–73. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- невротизовані підлітки -- поведінкові прояви -- невротичні особистісні риси -- порушення поведінки -- невротизація особистості -- імпульсивність Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей функціонування особистості невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, охарактеризовано ключові особисті риси-кореляти високого рівня невротизації, визначено поведінкові прояви, які характерні підліткам цієї категорії, що мають високий рівень невротизації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Єна, Я. М. Сімейний бюджет [Текст] : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 2–4. : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): корекційні заняття -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- 9 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 99 Мякушко, О. Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Ю. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі [Текст] / Юлія Шевченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 35-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- соціалізація дітей -- корекційна робота -- органічні ураження головного мозку -- психічний розвиток Анотація: Проаналізовано дослідження іноземних та вітчизняних науковців у галузі психологічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, розкривається поняття "інтелектуальні порушення" у дітей, особливості розвитку мислення, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери. Висвітлено основні причини та чинники, які призводять до інтелектуальних порушень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 20-30. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- дистанційне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- практичні рекомендації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Горбатюк, Олена. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 77-83. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- корекційно-оздоровчі вправи -- аеробіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Горбатюк, Олена. До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 39-48. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): спеціальна педагогіка -- інтелектуальний розвиток -- порушення інтелектуального розвитку -- соціалізація дітей -- трудова адаптація дітей -- професійно-трудове навчання -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам [Текст] / О. Чеботарьова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 40-51. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--навчання в умовах війни Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- порушення інтелекту -- дистанційне навчання -- психоемоційний стан -- інформаційно-комунікаційні технології -- підтримка дітей -- поради педагогам -- війна -- навчання в умовах війни -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи [Текст] / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 48-57. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення Кл.слова (ненормовані): особливі освітні потреби -- інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- спеціальні школи -- психічний розвиток -- діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Нікуленкова, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |