376-056.36:616.891]-053.6(477)
О-66


    Орлов, О.
    Специфіка особистісного функціонування невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку та її поведінкові прояви / Олег Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 64–73. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- невротизовані підлітки -- поведінкові прояви -- невротичні особистісні риси -- порушення поведінки -- невротизація особистості -- імпульсивність
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей функціонування особистості невротизованих підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня, охарактеризовано ключові особисті риси-кореляти високого рівня невротизації, визначено поведінкові прояви, які характерні підліткам цієї категорії, що мають високий рівень невротизації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Єна, Я. М.
    Сімейний бюджет [Текст] : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 2–4. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
корекційні заняття -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- 9 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.36.015.3:159.952.13](477)
М 99


    Мякушко, О.
    Шляхи отимізації функціонування ресурсної складової навчально-пізнавальних компетентностей у дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / Оксана Мякушко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 21–30. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти із порушеннями інтелектуального розвитку -- навчально-пізнавальна компетентність -- пізнавальна активність -- активізація емоцій -- ресурсний компонент -- стимуляція пізнавальної активності -- нормалізація тонічної регуляції
Анотація: Діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються низькою пізнавальною активністю, що зумовлює потребу в спеціально організованій роботі з її стимуляції. У статті систематизовані й узагальнені напрями такої роботи, зокрема, це: нормалізація тонічної регуляції, активізація емоцій, створення умов для підвищення працездатності та зниження втомлювальності дітей на заняттях.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376:373.2.015.31
Ш 37


    Шевченко, Ю.
    Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі [Текст] / Юлія Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 35-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними порушеннями -- соціалізація дітей -- корекційна робота -- органічні ураження головного мозку -- психічний розвиток
Анотація: Проаналізовано дослідження іноземних та вітчизняних науковців у галузі психологічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, розкривається поняття "інтелектуальні порушення" у дітей, особливості розвитку мислення, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери. Висвітлено основні причини та чинники, які призводять до інтелектуальних порушень.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чеботарьова, Олена.
    Дистанційне навчання учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 20-30. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- дистанційне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- практичні рекомендації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Горбатюк, Олена.
    Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2021. - N 2. - С. 77-83. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями інтелектуального розвитку -- корекційно-оздоровчі вправи -- аеробіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Горбатюк, Олена.
    До проблеми соціалізації та трудової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / О. Горбатюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 39-48. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- інтелектуальний розвиток -- порушення інтелектуального розвитку -- соціалізація дітей -- трудова адаптація дітей -- професійно-трудове навчання -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чеботарьова, Олена.
    Навчання та підтримка дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах війни: поради педагогам [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 3. - С. 40-51. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--навчання в умовах війни
   Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- порушення інтелекту -- дистанційне навчання -- психоемоційний стан -- інформаційно-комунікаційні технології -- підтримка дітей -- поради педагогам -- війна -- навчання в умовах війни -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Чеботарьова, Олена.
    Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи [Текст] / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 4. - С. 48-57. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- спеціальні школи -- психічний розвиток -- діти з особливими потребами


Дод.точки доступу:
Нікуленкова, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)