П 16 Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку [Текст] / А. Панченко, Р. Корендо> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 4–11. - Зміст: Завдання педагогів у роботі з дітьми раннього віку ; Організація життєдіяльності дітей на засадах інтеграції ; Планування як основа ефективності освітнього процесу ; Розвивальний потенціал інтегрованих занять ; Структура інтегрованого заняття ; Додаток 1. Перспективно-календарне планування освітнього процесу в першій молодшій групі ; Додаток 2. Людині рівно рік : конспект комплекс. інтегр. заняття для дітей раннього віку. Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- організація навчання -- інтегрований підхід -- блочно-тематичне планування -- перпективне календарне планування -- організація життєдіяльності -- завдання педагогів -- навколишнє середовище -- пізнавальна сфера -- динамічне засвоєння знань -- спіралеподібне засвоєння знань -- інтегровані заняття Дод.точки доступу: Корендо, Р. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу [Текст] / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 7. - С. 26-32. Рубрики: Діти раннього віку--організація навчання Кл.слова (ненормовані): мовленнєве спілкування дошкільника -- дитина раннього віку -- криза трьох років Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |