Орієнтовно-циклограма діяльності вихователя-методиста на серпень> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 68-69. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
О-63 Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 47-49. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Дошкільне виховання Дошкільна освіта--виховна діяльність Кл.слова (ненормовані): методичні матеріали -- планування роботи -- методичні заходи -- дошкільні заклади Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 11 Вєлєнтєєнко, Наталія. Вчимося творчо взаємодіяти : майстер-клас з інтерактивними формами роботи для вихователів [Текст] / Н. Вєлєнтєєнко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 12. - С. 17-19. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Заклади дошкільної освіти--вихователі Кл.слова (ненормовані): інтерактивні форми роботи -- тренінги -- вправи -- творчий педагог -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Панасюк, Тамара. Оформлення документації вихователя-методиста / Т. Панасюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 44-49. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): обов’язковий перелік документів -- план роботи -- перспективний план -- підвищення кваліфікації -- робота з педагогічними кадрами -- засідання педагогічної ради ДНЗ -- вихователь-методист -- картотека матеріалів -- оформлення документації Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 25 Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 11–17. - Зміст: Аби не пролітало повз вуха, або Як організовувати комунікацію ; Аби не насмішити бога, або Як планувати ; Не розділяти й не володарювати, або Як ставити завдання й делегувати повноваження ; Без охоти нема роботи, або Як мотивувати ; Додаток 1 : Моделі комунікації ; Додаток 2 : Анкета "Оцініть керівника" ; Додаток 3 : Алгоритм планування.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- управління -- мотивація -- моделі -- комунікація -- планування -- мотивація -- демотивація -- делегування повноважень -- постановка завдань Анотація: У статті йдеться про напрямки ефективної управліньскої діяльності вихователя методиста: організацію комунікації, планування роботи, мотивацію, постановку завдань та делегування повноважень. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 18–20.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- імідж вихователя -- компетентності -- спеціальна компетенція -- управлінська компетенція -- соціальна компетенція -- комунікативна компетенція -- правова компетенція -- особистісна компетенція -- індивідуальна компетенція Анотація: У статті описано професійні та особистісні іміджоутворювальні чинники вихователя-методиста. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 80 Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 22–23.
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- управлінська діяльність -- спілкування -- анкетування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романюк, Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті. Дод.точки доступу: Ткачук, Лілія Немає відомостей про примірники |
Ч-92 Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 20–25.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- професійна майстерність -- самоменеджмент -- самоосвіта -- функції -- професійна управлінська компетентність -- індивідуальна управлінська компетенція -- ефективність -- вихователь-методист Анотація: У статті йдеться про роль самоменеджменту в роботі вихователя-методиста, зокрема у виокремленні пріоритетів діяльності, раціональному розподілі часу, пошуках шляхів до самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 44 Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [38].
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- обмін досвідом -- методична робота -- педагоги-початківці -- пам’ятки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним [Текст] / Н. Савінова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 4-9. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): методист-початківець -- вихователь-методист -- початок кар’єри -- новий колектив -- взаємодія з керівником Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 10-12. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): методист-початківець -- вихователь-методист -- новий колектив -- довіра педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 38-41. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист -- методист-початківець -- творча група -- діяльність творчих груп у ДНЗ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту [Текст] / Н. Омельяненко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 37-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): посадові інструкції -- вихователь-методист дошкільного закладу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |