Турчин, Т.
    Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Тамара Турчин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 63-67. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242 + 85.30
Рубрики: Музична освіта--початкова освіта
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
гуманно-естетичний підхід -- індивідуалізація -- початкова музична освіта -- музичне навчання
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність впровадження гуманно-естетичного підходу в навчально-виховний процес молодших школярів на уроках музики як головного напряму забезпечення модернізації початкової музичної освіти. На думку автора, застосування гуманно-естетичного підходу дасть можливість сформувати особистість з розвиненими емоційно-чуттєвою сферою та розумом, здатну створювати яскраве не тільки в мистецтві, а й у житті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


   159.9(06)
   Н 34


    Прищепа, О. П.
    Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи [Текст] / О. П. Прищепа // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. Psychology and Pedagogy Research. - № 2. - С. 36-42
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--музична освіта
   Музична освіта--початкова освіта

   Інтегроване навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
музичне мистецтво -- інтегрований урок


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)