Турчин, Т. Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Тамара Турчин> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 63-67. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Музична освіта--початкова освіта Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): гуманно-естетичний підхід -- індивідуалізація -- початкова музична освіта -- музичне навчання Анотація: У статті обгрунтовується необхідність впровадження гуманно-естетичного підходу в навчально-виховний процес молодших школярів на уроках музики як головного напряму забезпечення модернізації початкової музичної освіти. На думку автора, застосування гуманно-естетичного підходу дасть можливість сформувати особистість з розвиненими емоційно-чуттєвою сферою та розумом, здатну створювати яскраве не тільки в мистецтві, а й у житті. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Прищепа, О. П. Інтеграція музичного мистецтва у зміст гуманітарних предметів початкової школи [Текст] / О. П. Прищепа> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. Psychology and Pedagogy Research. - № 2. - С. 36-42
Музична освіта--початкова освіта Інтегроване навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): музичне мистецтво -- інтегрований урок Дод.точки доступу: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |