15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / гол. ред. В. П. Яковець; відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 162 с. - Літ. в кінці статей. - 11.90 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Курок, В. П. Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження / В. П. Курок. - С .5-8
Копієвська, О. Р. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів / О. Р. Копієвська. - С .9-13
Растригіна, А. М. Педагогіка свободи як оснащення для життя / А. М. Растригіна. - С .14-16
Локарєва, Ю. В. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді / Ю. В. Локарєва. - С .17-19
Михаськова, М. А. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя / М. А. Михаськова. - С .20-22
Коваль, О. В. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів / О. В. Коваль. - С .23-25
Ревенчук, В. В. До суті поняття "педагогічна взаємодія" / В. В. Ревенчук. - С .26-28
Іващенко, С. Г. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості / С. Г. Іващенко. - С .29-32
Долматова, М. П. До сутності поняття "естетичний досвід особистості" / М. П. Долматова. - С .33-35
Гусейнова, Л. В. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .36-38
Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами / Г. М. Тимошко. - С .39-43
Солдатенко, М. М. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .44-47
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Хлєбік, С. Р. Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти / С. Р. Хлєбік. - С .48-51
Грисюк, О. М. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі / О. М. Грисюк. - С .52-54
Базар, О. М. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет / О. М. Базар. - С .55-58
Кузьменко, В. Ю. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі / В. Ю. Кузьменко. - С .59-63
Голуб, Н. В. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .64-66
Лащенко, В. Ф. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури / В. Ф. Лащенко. - С .70-71
Зякун, Т. Г. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні) / Т. Г. Зякун. - С .67-69
Квак, О. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. Квак. - С .72-74
Турчин, Т. М. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ / Т. М. Турчин. - С .75-76
Мішедченко, В. В. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі / В. В. Мішедченко. - С .77-79
Семикліт, В. М. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів / В. М. Семикліт. - С .80-82
Благінін, В. М. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів / В. М. Благінін, С. В. Павлюк. - С .83-85
Дарійчук, Л. П. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .86-89
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Коваленко, Є. І. Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / Є. І. Коваленко. - С .90-95
Ростовський, О. Я. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть / О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. - С .96-99
Дідич, Г. С. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття / Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. - С .100-104
Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді / О. А. Кавунник. - С .105-107
Ніколаї, Г. Ю. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм / Г. Ю. Ніколаї. - С .108-112
Баленко, Н. М. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .113-116
Кулик, І. О. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди / І. О. Кулик. - С .117-121
Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти / Ю. Г. Новгородська. - С .122-125
Новгородський, Р. Г. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця / Р. Г. Новгородський. - С .126-128
Аніщенко, О. В. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916) / О. В. Аніщенко. - С .129-135
Барило, О. А. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа" / О. А. Барило. - С .136-139
Останіна, Н. С. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття / Н. С. Останіна. - С .140-144
Ростовський, О. Я. Уроки історії музичної педагогіки / О. Я. Ростовський. - С .145-149
Матвієнко, С. І. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .150-153
Коваленко, Н. В. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології / Н. В. Коваленко. - С .154-159
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічне дослідження
   Моделювання--діяльність вчителя

   Педагогічна творчість

   Менеджмент--педагогічний

   Виховання--виховання здорового спосібу життя

   Виховання--національне виховання

   Педагогічна практика

   Виховання--естетичне виховання

   Громадянське виховання

   Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;

   Дошкільна освіта в Україні--історія

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--історія--Ніжинський історико-філологічний інститут

   Чернігівщина--дошкільна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- мовлення -- вільне виховання -- українські педагоги -- жіноча професійна освіта -- Вільна українська школа, часопис


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Сухомлинський, В. \о нем\; Лубенець, Тимофій Григорович (видатний педагог, фахівець з теорії та методики початкового навчання, дошкільного виховання та освіти дорослих, автор 30 підручників та методичних посібників. Послідовник К. Г. Ушинського. Герой Праці (1924) ; 1855-1936) \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Шифр: ПЖ/2004/25/4
   Журнал

Психологический журнал [Текст]/ Российская академия наук; Институт психологии РАН. - М. : Наука, 1980 - . - ISSN 0205-9592. - Виходит раз на два місяця
2004р. т.25 N 4
Зміст:
Сергиенко, Е. А. Механизмы восприятия пола человека по изображениям лиц новорожденных / Е.А. Сергиенко, Е.А. Никитина. - С.5-13
Турчин, Т. В. Психологические условия организации процесса восприятия и понимания учебных текстов / Т.В. Турчин. - С.14-19
Ахутина, Т. В. Культурно-исторические и естественнонаучные основы нейропсихологии / Т.В. Ахутина. - С.20-27
Активизация и торможение поведения как основа индивидуальных различий. - С.28-40
Горбатков, А. А. "Информационная" и "энергетическая" модели влияния результатов деятельности на эмоции / А. А. Горбатков ; Г.А. Балл; И.В. Журавлев; Е.Р. Артамонова. - С.41-55
Балл, Г. А. "мотив" : уточнение понятия / Г. А. Балл ; И.В. Журавлев; Е.Р. Артамонова. - С.56-65
Журавлев, И. В. Психолого-лингвистический анализ субьективности / И. В. Журавлев ; Е.Р. Артамонова. - С.66-74
Артамонова, Е. Р. Научное наследие П.П.Блонского - богатейший источник психологической мысли / Е.Р. Артамонова. - С.89-97
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2008/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2008р. N 5
Зміст:
Бобир, О. Тут готують першого вчителя: До 50-річчя факультету початкового навчання ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка / О. Бобир. - С.1-3
Білоусова, Н. Розвиток почуття власної гідності у молодших школярів / Н. Білоусова. - С.4-6
Носко, Ю. Науково-педагогічна діяльність Олексія Павловича Фльорова (1866-1954) / Ю. Носко. - С.6-9
Мамчин, О. Актуальні питання лінгвопідготовки магістрів початкової школи (Авторська модель програми) / О. Мамчин. - С.9-12
Кміть, О. Основні сучасні тенденції розвитку англомовної освіти молодших школярів в Україні / О. Кміть. - С.13-15
Турчин, Т. Естетичне виховання молодших школярів у позакласній роботі / Т. Турчин. - С.16-17
Науменко, С. Географічний зміст у навчальних планах і програмах і програмах 1900-1917 р. для початкової школи / С. Науменко. - С.51-54
Мовчун, А. Найважливіше в житті - краса, совість і казка: До 75-річчя Віктора Близнеця / А. Мовчун. - С.55-57
Грицюк, Я. Я згадаю пісню чудову - матусину колискову: Родинне свято / Я. Грицюк. - С.58-60
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Турчин, Т.
    Естетичне виховання молодших школярів у позакласній роботі [Текст] / Т. Турчин // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 16-17 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--виховання--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- естетичне виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371
В 53


   
    Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн.
    Зміст:
Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7
Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16
Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20
Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40
Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51
Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69
Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87
Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111
Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142
Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151
Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178
Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193
Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208
Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214
Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224
Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227
Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231
Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)


Дод.точки доступу:
Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)



    Турчин, Т.
    Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Тамара Турчин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 63-67. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242 + 85.30
Рубрики: Музична освіта--початкова освіта
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
гуманно-естетичний підхід -- індивідуалізація -- початкова музична освіта -- музичне навчання
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність впровадження гуманно-естетичного підходу в навчально-виховний процес молодших школярів на уроках музики як головного напряму забезпечення модернізації початкової музичної освіти. На думку автора, застосування гуманно-естетичного підходу дасть можливість сформувати особистість з розвиненими емоційно-чуттєвою сферою та розумом, здатну створювати яскраве не тільки в мистецтві, а й у житті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.5
Т 89


    Турчин, Т.
    Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Тамара Турчин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 56-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.5
Рубрики: освіта музична
Кл.слова (ненормовані):
національне музичне мистецтво -- педагогічний репертуар -- вокальна музика -- молодші школярі
Анотація: У статті обгрунтовується домінантне значення національного мистецтва для оновлення змісту музичної освіти молодших школярів. Автор доходить висновку, що забезпечення домінування національного мистецтва в навчальному репертуарі є запорукою формування особистості зі знанням рідної культури, розвитку її природних задатків і здібностей, відтворення емоційно-естетичного, художньо-творчого, морального та інтелектуального потенціалу нації.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)