Турчин, Т.
    Гуманно-естетичний підхід - головний напрям забезпечення прогресивного розвитку початкової музичної освіти / Тамара Турчин // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 63-67. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242 + 85.30
Рубрики: Музична освіта--початкова освіта
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
гуманно-естетичний підхід -- індивідуалізація -- початкова музична освіта -- музичне навчання
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність впровадження гуманно-естетичного підходу в навчально-виховний процес молодших школярів на уроках музики як головного напряму забезпечення модернізації початкової музичної освіти. На думку автора, застосування гуманно-естетичного підходу дасть можливість сформувати особистість з розвиненими емоційно-чуттєвою сферою та розумом, здатну створювати яскраве не тільки в мистецтві, а й у житті.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)